כמו בבית מלון: מסעדת ארוחות הבוקר הכפרית של פתח תקווה

עגלות שוק, פריטי עץ מיושנים בעבודת יד, צנצנות חמוצים על הקירות ותאורת אווירה מתאימה - כל אלה הופכים את "בוקריה", מסעדת ארוחות הבוקר החדשה בפתח תקווה, לחוויה שנמשכת לאורך כל היום

2,700,000
160+48 מ"ר
ורדית רוקח
טל אלקובי

מסעדת בוקריה

 

המקום: מסעדת בוקריה, מתחם Y CENTER (לשעבר מרכז יכין), פתח תקווה

 

אם יצא לכם להסתובב לאחרונה במתחם Y CENTER בפתח תקווה, והיה נדמה לכם שנפתח שם מלון, אז כדאי שתציצו שוב. עגלות הבופה העמוסות עושות אמנם רושם שמדובר בארוחת בוקר של מלון, אך בעצם מדובר במסעדת ארוחות בוקר חדשה בשם "הבוקריה". המסעדה, המגישה ארוחות בוקר לאורך כל היום, הלכה על הקונספט האהוב על הישראלי המצוי: בופה חופשי – אכול כפי יכולתך. אז מה מחכה לנו שם?

מסעדת בוקריה

 

מעצב המקום הוא טל אלקובי, מעצב תעשייתי שמתמחה גם בעיצוב פנים. מאחורי עיצוב המסעדה עמד הרצון ליצור אווירה חמימה וכפרית שמזכירה שוק, ולכן כל המקום נבנה מעץ ובטון, כאשר בעבודות העץ נעשו מניפולציות על מנת לתת לו מראה מיושן. דק עץ מוביל מהחוץ פנימה לאזור מתוחם בבטון, כשהתקרה גם היא מדברת באותה שפה ותוחמת את המקום מלמעלה.

 

העיצוב באווירת השוק מתבטא באלמנטים נוספים במקום. קריצות של ארגזים, גרידים של עץ מעובד וישן, צנצנות חמוצים ואלמנטים ממוחזרים מקשטים את הקירות ואת אזורי המסעדה. כל האלמנטים הם עבודת יד ונעשו בהתאמה אישית למקום.

 

מסעדת בוקריהצילום: אביעד הרמן

 

מסעדת בוקריהצילום: אביעד הרמן

 

מסעדת בוקריה

 

מסעדת בוקריה

 

לצורך הצגת מגוון המנות שמוגשות במסגרת הבופה, נבחרו מעין דוכנים או עגלות שוק, המקורות בבדים מפוספסים. על כל עגלה מוגשות מנות שונות – תבשילים חמים, גבינות וסלטים, מרקים, דגני בוקר ולחמים. הצלחות שעל השולחנות גם הן באווירה כפרית, והן עשויות קרמיקה צבעונית בצבעי המקום – מוקה-תכלת-טורקיז.

 

מסעדת בוקריה

 

מסעדת בוקריה

 

מסעדת בוקריה

 

גם התאורה במקום תורמת לאווירת השוק הכפרי. היא עוצבה כך שתפקידה הוא להדגיש את כל האלמנטים של העץ, וגם להאיר את המקום בצורה שונה ביום ובלילה.

 

מסעדת בוקריה

 

מסעדת בוקריה

553
15 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מקסים ביותר!!! עם עץ קשה לפספס...
גם העיצוב וגם הקונספט של המסעדה יוצא מהכלל. לאנשים קל יותר לבחור עם העיניים, כשהכל מוגש לפניך ואתה צריך רק לבחור. ככה גם לא עושים טעויות בבחירה כמו שלפעמים קורה בתפריט רגיל. העבודה על העץ היא מדהימה, גם בגימורים וגם בצבע. בקיצור, הצלחה אחת גדולה. כל הכבוד!!!

די נורא
על טעם וריח אין מה להתווכח.

מקסים גם העיצוב וגם הקונספט
נשמח להגיע.

מחירים יקרים ולא הוגנים
אכן הכל יפה ומקסים אך שתרצו לשתות יביאו לכם כוס בגודל של חצי ספל ותשלמו עליה 12 שח מחיר של בקבוק שלם..... אני יצאתי מאוכזבת.... אתם משלמים יותר על הקונספט ולא על מה שאתם אוכלים ושותים.

עיצוב של חדר אוכל של קיבוץ. אפס חוויה
מתאים לכתה במדור על טעויות עיצוב. לא יודע איך האוכל שם, אבל המראה ממש לא מזמין

עצוב לי כי כמו רבים גם אני יודע שזה לא ילך.... וחב
משהו לא מזמין באוירה של המקום גם חברים רבים וגם אנחנו יותר מפעם נכנסנו פנימה ובסוף הסתובבנו חזרה החוצה למקום אחר. משהו מאולץ ולא מזמין במקום הזה. קשה להצביע בדיוק על מה כי בסהכ המקום נראה טוב אולי נאזור אומץ בפעם הבאה ולא רק נכנס אלא גם נשב לאכול.

האם יש תמורה לאגרה ? איך המחיר ביחס לתמורה?

שירות זוועה
אולי העיצוב מרשים אבל השירות שם נורא והאוכל סתם יקר

בוקריה זה רק בברצלונה

עיצוב יפה , רק חבל שהאוכל לא!!!!
הייתי שם- מאוד מאכזב !!!! לא זול בכלל , פרודוקטים זולים מאוד וחבל על כל שקל....

בוקריה בפ״ת

התגובות כאן קטלניות
תכננתי ללכת אבל אם כל מי שהיה מתלונן על אוכל גרוע ,שירות מזוויע ומחירים בשמיים - אחפש מקומות מוצלחים יותר .

מעולה
גם טעים גם יפה שירות מצוין באנו מיבנה במיוחד ונחזור שוב כי שוווה מאד ,הכל טרי טעים ומיוחד מאד ,מחיר שווה באמת .סוף סוף מסעדה זולה טובה וטעימה וגם מעוצבת ??

אוכל מעולה ומקום כייפי
היינו בשישי בצהריים שני זוגות עם ילדים והיה מדהים. האוכל בבופה מעולה ועשיר. המקום עצמו יפה ואסתטי ומאד נעים לשבת בו. ממליצה בחום

הייתי שם אתמול, מקום מדהים. שווה כל שקל
טעים ומעוצב סוף הדרך. מעצב ממש מוכשר

המלצות נוספות
בודק...