פיגום בוטיק: משרד מכירות ששואב השראתו מאתר בנייה

כשחברת בנייה מבקשת לעצב משרד מכירות נינוח ואינטימי, הבטון הופך לדקורטיבי, כובעי הבנייה נטמעים ברצפת זכוכית והפיגומים הופכים לתקרה דומיננטית

500,000
80 מ"ר
עידן אסלן
סטודיו שחר וייס
סטודיו שחר וייס

 

 

 

 

 

 

רבים מהעיצובים שואבים את השראתם מהסביבה, מצבעים, מחפצים או מעולם התוכן הקשור לאדם או לפרויקט. במקרה של החברה הקבלנית והיזמית "אביסרור משה ובניו" נלקחה ההשראה מאתרי בנייה. המתכננים התבקשו לתכנן לחברה משרד מכירות בוטיקי, שמטרתו ליצור פגישות באווירה נינוחה ונעימה של נציגי החברה עם לקוחות פוטנציאליים ואף לאפשר לחברה להציג במקום את מגוון הפרויקטים שלה ברחבי העיר.

 

 

 

 

 

המתכננים ראו אתגר בייצור מקום אינטימי, נינוח ובוטיקי, שההשראה שלו נלקחה מאתר בנייה, משום שמקום כזה מייצג את ההפך הגמור: הוא המוני, רועש ויש בו המון פסולת. הבטון מופיע בפרויקט באופן ה"טבעי" שלו על גבי עמודים וגם כאריחי בטון דקורטיביים על הקיר המרכזי. הצורניות במבנה העמודים, שנותנת תחושה של מעין תקרה למשרד המכירות, נלקחה מעולם הפיגומים.

 

 

 

כובעי הבנאים, המוכרים כל כך מהאתרים, שולבו כחלק מרצפת המקום. ברצפה נוצר שקע ובו נשתלו הכובעים ונסגרו עם רצפת זכוכית. צבעוניות מונוכרומטית של חומרים נבחרה לחלל על מנת להדגיש את הגוון האדום, המזוהה עם החברה.

 

 

 

 

 

רשימת ספקים חלקית:

אריחי בטון דקורטיביים: בריקים

ספות, פינת ישיבה: ביתילי

ריהוט: פיק-אפ

 

מרכזית
3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יפה. אהבתי

הקסדות לזכר עובדי הבניין ההרוגים - זה לא קצת
יותר מדי ציני ומקאברי? ועוד לדרוך עליהם. אולי רק חוסר מודעות בוטה, הכחשה והדחקה.

פשוט מקסים!
יצירתי ועם זאת קומוניקטיבי ומעביר חוויה של משרד ברמה גבוהה מאד. פשוט מקסים! כל הכבוד.

המלצות נוספות
בודק...