מתכוננים לארח? קבלו את כל הפריטים הכי שווים לאירוח חורפי

בית חם: כל מה שיחמם ויפנק את האורחים שלנו בחורף. מצעד הפריטים המחממים, המנחמים והמרהיבים ביותר לאירוח חמים ונעים

יח"צ

העונה הקרה שכבר הגיעה אלינו, טומנת בחובה שלל אפשרויות אירוח. מזג האוויר לא תמיד מאפשר בילוי בחוץ, ואנו מוצאים את עצמנו מבלים יותר ויותר בסלון ביתנו, מארחים או מתארחים בזה של חברינו. התקופה הזו בה אנו מארחים יותר ונהנים מערבים ביתיים שקטים, מביאה עימה שפע של אפשרויות עיצוביות מפתות לאירוח חורפי מפנק. אספנו עבורכם את הפריטים הכי מרהיבים.


סבתא סורגת

חבר שהספה שלכם תשמח לפגוש הוא ההדום, פריט שמוסיף טונות של שיק לכל סלון או חדר שינה, זה שלפניכם מגיע בצורה מרובעת וסרוג מפשתן. להשיג ברשת IDdesign. מחיר: 690 שקלים.
הדום סרוג
הדום סרוג Moro ברשת IDdesign. צילום: ישראל כהן
רק מרק

מי מאיתנו לא שמע אינספור פעמים את המשפט הפולני "תאכל מרק תהיה חזק"? עכשיו ממרומי גילנו אנו כבר יודעים שיש דברים בגו. אז לאלה מאיתנו שכבר מחממים סיר על הגז לאורחים ומעוניינים ללגום מרק הכי בסטייל, אנו ממליצים ללכת על מרקיות מעוצבות, כמו קעריות הקרמיקה של גולף אנד קו המגיעות בטקסטורת פסים אורכיים, בשילוב עיטורי נקודות.
 להשיג בגולף אנד קו. מחיר: 12.90 שקלים
קערת מרק
תאכל מרק תהיה חזק. המרקיות של גולף אנד קו. צילום: יונתן בלום
תה עם המלכה

התה הוא המשקה הכי מלכותי שיש, ובדיוק בגלל זה, יש לשתות אותו בהוד והדר. איך, אתם שואלים? בדיוק ככה: בית התה של ויסוצקי משיק את תיבת  GOLD  LEAF, תיבת עץ הכוללת 18 יחידות של מארז GOLD  LEAF, שקיקי אורגנזה  ב 5 טעמים שונים, כך שהאורחים שלכם ירגישו בבקינגהאם פאלאס, לא פחות. להשיג בבית התה של ויסוצקי .מחיר 138 שקלים.
קופסאות לתה
קופסת הזהב. בית התה של ויסוצקי. צילום: דן לב
עשינו לכם חשק לתה? למה שלא תתארגנו כבר על ערכה? כמו זו: קומקום זכוכית עם מסננת חליטה לתה, כולל 4 כוסות זכוכית לתה ומגש במבוק. להשיג ברשת ארקוסטיל קיטצ'ן. מחיר 199 שקלים.
 ערכת לתה מושלם
 סט מסדרת טי פור טו ברשת ארקוסטיל קיטצ'ן. צילום: יוסי פונס
553
1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תיבות התה כמו במקסטוק במחיר של בקינגהאם פאלאס
תיבות התה האלה נמכרות במקסטוק ב 20 ש"ח לערך שקיות התה עולות בהגזמה עוד 50 ש"ח אז על מה כמעט 140 ש"ח ?

המלצות נוספות
בודק...