טוטאליות היא שם המשחק: כפריות חמה ומעודנת בגדרה

כל פרט בבית שלפניכם קיבל טיפול ויכול לעמוד כפריט מעוצב בפני עצמו, אך גם ככזה שמתקשר עם שאר החללים בבית, כאשר החומרים והצבעים מעניקים להם עומק ומשלבים בין ישן לחדש

200 מ"ר
ראובן בן חיים
רז דהאן
YUNU design | יורי נולמן

סלון מודרני


הדיירים:
זוג + 2 ילדים קטנים
המקום: גדרה

הדיירים, זוג בשנות השלושים לחייהם, ביקשו וקיבלו בית גדול ומחבק בסגנון כפרי לייט, עם נגיעות מודרניות, וצבעוניות רכה והרמונית, מלאה באופי וחמימות. תהליך העבודה ארך כשנתיים במהלכו העיצוב היה טוטאלי כך שכל פרט קיבל טיפול ויכול לעמוד כפריט מעוצב בפני עצמו, אך גם ככזה שמתקשר עם שאר החללים בבית.
החומרים והצבעים שנבחרו משלבים בין ישן וחדש ומעניקים עומק לחללים השונים – צורות מודרניות "מרחפות" וחומרים קלאסיים כבדים כגון עץ מלא, ריצוף משולב דמוי אבן ואריחים מצוירים, פרופיל בלגי בגוון תכלת ומעקות ברזל מפותל צבוע לבן.
הקמין שתוכנן על ידי המעצב הינו "פסל שימושי" שעומד במרכז החלל הציבורי ומשמש כחציצה בין פינת האוכל והסלון. הוא מפריד אך גם שקוף, מחמם את שני הצדדים ומזמין לעמוד לצדו לשיחה על כוס יין.
קמין כחוצץ
פינת אוכל
פינת אוכל עם קמין
אי במטבח
קולט אדים בסגנון כפרי
משטח עץ באי במטבח

 

אריחים מצוירים

 

קמין עם דפנות זכוכית

 

שטיח תכלת

מדרגות עץ
חדר שינה כפרי
ארונית ליד מיטה
חדר רחצה
אריחים מצורים
אמבטיה בנויה
רשימת ספקים חלקית:
ריצופים, חיפויים וכלים סניטריים: עוז קרמיקה
מטבח: הום סנטר מטבחים
קמין: אורטל קמינים
אלומיניום: קליל
תאורה: ברק תאורה ש.ב עיצובים בע"מ
תאורה חדר שינה הורים: איקאה
ריהוט סלון ושולחן פינת אוכל: קסטיאל As is
כיסאות אוכל: כיסא נדנדה
ארון חדר שינה: Riviera ארונות ריביירה
מדרגות ומשטחי עץ לקמין ולאי במטבח: קו נבון
דלת כניסה ודלתות פנים: מאי דורס May doors
שטיחים: צמר שטיחים יפים – Tzemer
מצעים: GOLF & Co גולף אנד קו
שולחנות סלון, אגרטלים ואביזרים: LaForma – גלריה לעיצוב הבית
נגרות: מתן נחימוב -נגרות ועיצוב בעץ
ניהול וליווי בניה ומהנדס: יובל תנעמי – "עידן הנדסה"

 

553
18 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בית בגדרה
פשוט מקסים!!!!

הרבה פלוסים
מקלחות יפות, ריצוף יפה, חלונות יפים ומעקה גם (אחרי הסרת המטפס), אח מקסים ממש עושה חשק לכזה. פחות אהבתי- המטבח. לא תוכננו יחידות למיקרו או מיקום למכשיירי חשמל, חוט מזגן תלוי שם , הארונית העליונה עם מדפים פתוחים באיזור ליד הכיריים ליד השואב וזה אומר שיספוג גם כן לכלוך ואי ענק באמצע. פחות לטעמי. נראה שהתאורה בבית לא בטוח מספיקה.

תשובה למספר 2
לגבי אכסון יש אכסון סמוי למיקרוגל וגם למוצרי חשמל נוספים. לגבי הלכלוך ליד הגז, לא כל כך מצטבר בסהכ מניסיון... דבר שחששתי ממנו במהלך התכנון אבל התברר כלא כזה בעייתי. חוט החשמל- תכלס עד שהסבת את תשומת ליבי לא שמתי לב לכך, אולי אחפש פתרון הסוואה...

ממש יפה. חסרה קצת הלבשה לבית
תמונות, שטיחים, חפצי נוי

בסך הכל, יפה מאוד, בנוגע לחוט החשמל
של המזגן, קצוץ אותו על האורך המינימלי האפשרי, ואז הוא לא יורגש.

חוט מזגן
לרוב ניתן ל''דחוף'' את חוט המזגן לתוך המזגן. יש מקום מיועד לכך בדיוק מהיכן שהחוט יוצא מהמזגן.

מה כפרי
ראשית הבית יפה ונעים לדרים בו.אם הכוונה לכפרי שהקו המוביל דומה לבתים שנבנים במושבים ובהרחבות צדקתם. כפרי מרגיש יותר נטוע, חם, הבית הבית הזה מרחף וקליל.

אהבתי
עדיין - כפרי - ומזמין .. אהבתי מאוד אושר ונחת לדירים

מיבנה האח והנמכת התקרה
הבית חביב ומתאים למושבה גדרה "באופי הבנייה" אני הייתי פותר את מערכת המיזוג ומבנה האח בצורה אחרת ופחות "תקועה". והעיקר שדיירי הבית נהנים ואוהבים אותו.

אנחנו נדחוף אי על אפך וחמתך
אין מקום לאי הילדים לא בגיל מתאים לשבת מסביב לאי ( בגלל בעיית גובה ) האי קטן מצ'קמק וחסר כל פרקטיות , אבל אנחנו נכניס אי כי לכל החברים והשכנים יש אי ...

עיצובים חוזרים על עצמם
עוקבת אחר כל הפרסומים והתמונות ומתאכזבת. שוב ושוב הכל דומה: ריהוט בעיצוב איקיאה , צבעי ריהוט: כחול, צהוב חרדל , כורסאות כסאות פינת אוכל באותו עיצוב.כך גם גופי התאורה. עציצי קקטוס בכל מקום אפילו שטיח שחור לבן של איקיאה מופיע בהרבה תמונות.איפה החדשנות? הכל copy-paste

עיצוב חוזר על עצמו
שוב ושוב חוזר אותו סיגנון עיצוב כמו בכל הפירסומים: אותם צבעי כחול חרדל, אותם רהיטים בסגנון איקיאה, אותם שטיחים שחור לבן, אותם כסאות לפינת אוכל, אותו סגנון גופי תאורה ועוד. כבר לא רואים חדשנות

בית בגדרה
אהבתי את לוחות העץ על המדרגות, גם לי חסר קצת יותר חום בבית, גוף התאורה בתקרת הסלון נראית לא מספקת

תשובה ל מספר 10
אין מקום לאי - דווקא יש והכל מרווח, בדקנו מרחקים אידיאליים מכל כיוון ולא צפוף בכלל, נכון, אם היה מטבח יותר גדול היה עדיף אבל בהחלט לא צפוף. הילדים לא בגיל מתאים לשבת מסביב לאי ( בגלל בעיית גובה ) - דווקא ילד בן 5 יושב מעולה ומאוד נהנה לטפס ולשבת "כמו גדול".., התינוק עדיין בכסא אוכל יעודי שמגיע מעולה. האי קטן מצ'קמק וחסר כל פרקטיות - האי לא כזה קטן, 120 על 100, עבורנו הוא בעיקר פינת אוכללמשפחה הגרעינית, והוא מאוד פרקטי כי נכנסו לנו בו המון אזורי אחסון. אבל אנחנו נכניס אי כי לכל החברים והשכנים יש אי - דווקא לא לכל החברים והשכנים יש אי, וכן אי אם מתאפשר זה דבר מקסים, חם ונעים. כמובן שזה כבר עניין של טעם.

בית מזמין ובטוב טעם
בית נעים ומזמין, שילוב הצבעים מהמם. מאוד לטעמי.

עיצוב הבית והמדרגות
עיצוב החלל יפיפה ! חיפוי המדרגות בעץ יוצא אווירה חמה ונעימה בחלל ובמקביל משאירה אוורור . מה גם שעשו ארון תחת המדרגות ויצרו מראה עדין שמסתיר את כל הבלאגן שיכל היה ליהיות שם . מהמם, מהמם ומהמם!!!

האי מיותר והכסאות אינם מתאימים..

בית יפה ושמח
מקסים, בית שכייף להיות בא , משרה אוירה טובה

בודק...