כניסה לאיזור האישי
בניין ודיור - מגזין לעיצוב הבית ועיצוב פנים

146  //  אמנות תוצרת בית

אמנות תוצרת בית

עוד לפני הכניסה לבית מתגלה לבאים הסטודיו של הדיירת שבו היא מבלה זמן רב. את תוצאות עבודתה מציגה דימונה בביתה שאותו היא פותחת מדי פעם לקהל מבקרים

מאת: שני הררי צילום: רז רוגובסקי


עבודותיה ממלאות כל פינה בבית. פסלים, אובייקטים ממגוון חומרים וטכניקות, ובעיקר ציורי אבסטרקט גדולים. בין כל אלה משתלבים הרהיטים, הפסנתר, מערכת התופים, גרם המדרגות, המטבח ועוד.

איך את מגדירה את הבית שלך?
גלריה ביתית ובית שהוא גלריה. הגבול דק מאוד וכמעט שאינו מורגש. אנשים מגיעים הנה ונהנים מתחושה ביתית, מבלי שתיפגע הערכתם לאמנות.

מה קדם למה, האם קודם עיצבת את הבית או שעיצבת אותו על פי מיקום התמונות והפסלים?
כמובן שקודם עיצבתי את הבית, כי האומנות משתנה. יצירות חדשות תופסות את מיקומן של עבודות שנמכרו, וכך פני הבית משתנים כל העת.

האם הפרטיות שלך לא נפגעת מעצם העובדה שהרוכשים מגיעים לביתך?
בתחילה היה בזה פגם מסוים, אולם עם הזמן למדתי להבין שברכישת אומנות מעורב אלמנט אישי, ואם חשוב לרוכש להכיר את האמן, ביקור בביתו רק מוסיף לעניין.

איזו פינה בבית חביבה עליך במיוחד?
מלבד הסטודיו שלי, המתפקד כחלקת האלוהים הקטנה שלי, והמטבח, שהוא לב לבו הפועם של הבית, אני אוהבת את פינת הטלוויזיה – קטנה, אינטימית ונוחה מאוד. מה גם שבשונה משאר חלקי הבית, העבודה הדומיננטית ביותר המוצגת בה היא דווקא דיוקן שלי בגוני שחור לבן שאותו ציירה בתי. 
 

עוד בנושא

146

שקיפות בכפר ובעיר - לא לגעת - נערך לשני אייטמים שונים ונפרדים


שתי התייחסויות שונות לנושא השקיפות, האחת בבית כפרי באנגליה והשנייה במבנה עירוני צר בהולנד

146

אדריכלות ים תיכונית קלאסית - ראיון עם סרג בן דוד


כך מגדיר האדריכל סרג' בן דוד את הבתים שאותם הוא מתאים לדיירים המיועדים, במסגרת ריאיון אישי שערכנו עמו

146

אמנות תוצרת בית


עוד לפני הכניסה לבית מתגלה לבאים הסטודיו של הדיירת שבו היא מבלה זמן רב. את תוצאות עבודתה מציגה דימונה בביתה שאותו היא פותחת מדי פעם לקהל מבקרים

146


עוד לפני הכניסה לבית מתגלה לבאים הסטודיו של הדיירת שבו היא מבלה זמן רב. את תוצאות עבודתה מציגה דימונה בביתה שאותו היא פותחת מדי פעם לקהל מבקרים

תגובות

כתיבת תגובה