כניסה לאיזור האישי
בניין ודיור - מגזין לעיצוב הבית ועיצוב פנים

פורומים

פורום דרושה המלצה על אניס מטבחים

מוצגות 5 תגובות – 1 עד 5 (מתוך 5 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #468334 הגב

    Yair Lahav
    מנהל בפורום

    מה לגבי איכות,שירות ומחיר

    #468338 הגב

    Yair Lahav
    מנהל בפורום

    לא מומלץ מאד לא ולא
    1) תכנון לקוי – מטבח מכסה חלון, שקעים לא במקום,
    2) ביצוע לקוי לא לפי תכנון
    3) שרות לקוחות לא טוב אחרי ששילמת מאבדים ענין לא ניתן לדבר עם אף אחד

    #468337 הגב

    Yair Lahav
    מנהל בפורום

    תהליך התקנת מטבח:
    1) בחודש מארץ 2013 נקראנו למשרדי אניס בדיזיין סנטר כדי לסיים את התכנון. אבל כאשר הגענו לפגישה עם מתכננת אולגה התגלה שכל נמדידות הלכו לאיבוד ונאלצנו לבוא שוב
    2) לפי בקשתה של מתכננת אלגה מאיצקי הבאנו מידות של כל ה מוצרי חשמל וכיור נאלצנו לקבוע פגישה נוספת כדי למסור נתונים אלו.
    3) שבועיים אחרי שסיימנו לתכנן את המטבח (כולל כל הגימורים) קבלתי צילצול מאפעת נסל מנהלת לקוחות של תדהר ונדהמתי לשמוע ביצוע מטבח מתעקב כיוון שלא בחרנו צבע לפי טענות חברת אניס מטבחים.
    4) בסוף אפריל תחילת מאי 2013 התקשרו אלינו מחברת אניס והודיעו אל התקנת מטבח מוכן ננדרשנו להחזיר מסמך הערבות בנקאית
    5) בזמן ההתקנה התברר
    a. כיוון מדידות/תכנון לקוי לא ניתן להתקין ארון עליון פינתי (רוחב שלו גדול ממרחק בין קיר לחלון)
    b. יחידת BUILDIN לא מתאימה למידות מכשירי חשמל מסרנו (ראה סעיף 2)
    c. עומק של מקום לכיירים אינו מספיק ונאךצנו לשנות עובי שיש
    6) בעוד שבוע היה ניסין נוסף להתקין מטבח אבל אניס לא הצליח לצור ארון פינתי לפי מידות דרושות.
    7) התקשרתי אחרי כמה ימים למנהל סניף איציק ושאלתי איך אנחנו מתקדמים והוא ענה שאולגה מטפלת בפרויקט שלנו.
    8) בתאריך 10 ביוני 2013 אלגה הזמינה אותנו לפגישה דחופה כדי לסגור תכנון פעם נוספת וביקשה לשלוח לה מידות מעודכנות של שייש. הנתון הנדרש נשלח לה בתאריך 11 ביוני למרות זאת מנהל סניף אציק טען שלא קיבל את התוכנית מעודכנת עד ששלחתי לא בפאקס.
    9) שבועים הבאים ניסיתי להתקשר למנהל סניף איציקת השארתי לו הודעות בסוף הוא ענה לטלפון ולא יכול לענות ממצב של המטבח שלנו. אחרי כמה ימים נוספים הוא ענה שבשבוע הבא מטבח יותקן
    10) מטבח הותקן בעוד שבועיים עם ליקוים הבאים
    a. ויטרינות בגודל שונה
    b. חסרים דלתות בכמה ארונות
    c. ארון מתחת לכיור אינו אמין
    11) כאשר הערנו לאולגה ואציק על ויטרינות נאמר שנושא יטופל
    12) בעוד שבועים התקשרו אלינו ממפעל אניס והודיעו על השלמת התקנה בתשעי ביולי 2013. למשעה הותקנו דלתות חוסרות ולא הוחלפו ויטרינות
    13) אחרי כמה שעות של טלפונים למרכז אניס בדיזיין סנטר הצלחתי לדבר מנהל סניף איציק הבטיח לברר תוך יומיים אבל הוא לוא חזר עם תשובות עדיין.
    אנחנו אכשיו במצב מרדף אחרי נציג אניס כד להבין איך מחליפים ארונות ויטרינות. מנהל סניף איציק או עסוק או לא נמצה או בשיחה.

    #468336 הגב

    Yair Lahav
    מנהל בפורום

    אני עומד לפני בחירה בין יצרנים שונים להזמנת ארונות מטבח.
    חשוב לי לקבל מידע על טיב החומרים,איכות ההרכבה ,שרות לקוחות, לוח זמנים ודיוק בהרכבה

    #468335 הגב

    Yair Lahav
    מנהל בפורום

    לא להתקרב !!!!!!!!!!!!!!!!
    מייד לאחר חתימת חוזה איתם הם משנים יחס ב 180 מעלות,כלומר לא מתיחסים אליך בכלל.

מוצגות 5 תגובות – 1 עד 5 (מתוך 5 סה״כ)
מענה ל־דרושה המלצה על אניס מטבחים
פרטים:




יש לכם עוד שאלות?

פורומים בנושא עיצוב

בחסות: בניין ודיור

בחסות: בניין ודיור

בחסות: דלתות פנדור

בחסות: בניין ודיור

בחסות: בהנהלת בלורן

בחסות: בניין ודיור

בחסות: בניין ודיור

בחסות: בניין ודיור