כניסה לאיזור האישי
בניין ודיור - מגזין לעיצוב הבית ועיצוב פנים

פורומים

פורום לא למטבחי סמל

מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #442863 הגב

    Yair Lahav
    מנהל בפורום

    בקיץ האחרון החלפנו את המטבח בביתנו.
    אחרי התלבטויות החלטנו לעבוד עם חברת "מטבחי סמל", בעיקר משום שהתרשמנו מהמעצבת עימה נפגשנו.
    לפני תחילת העבודה הבהרנו שאנו נתגורר בבית במהלך החלפת המטבח ולכן כל יום חשוב לנו.
    אחרי שנקבעו לוחות הזמנים פירקנו את המטבח הישן והתחלנו את התהליך.
    בהרכבת המטבח הייתה טעות (לא ברור אם בעיית תכנון, ייצור או הרכבה). אנחנו מבינים שטעויות קורות השאלה היא כיצד מטפלים בהן?!?החל משלב זה הבנו שבעצם לאחר שהמטבח הוזמן ושולם לאף אחד מהחברה כבר לא אכפת מאתנו. הבעיה התגלגלה לפתחנו, אנו נהלנו את התהליך מול כל איש מקצוע בנפרד כשמחברת "סמל" אין לקיחת אחריות ודאגה שהדברים יתבצעו כמו שצריך. לבסוף, לאחר שצעקנו, לחצנו, רדפנו המטבח הושלם באיחור של 10 ימים. וחברת סמל? מאז לא שמענו מהם מילה (כמובן שלא לקיחת אחריות, התנצלות ושלא לדבר על פיצוי). המשוואה – סמל טועים והלקוח משלם את המחיר!
    דבר נוסף, בסמל הציעו והמליצו לקנות את המוצרים הנלווים דרכם (ברז, כיור, גז) וכך עשינו, אולם התברר שבחירה זאת הייתה טעות. קיבלנו ברז לא כפי שהוסבר לנו שנקבל, ומרוב מותשות השלמנו עם זה. אבל גרוע מכך, בברז יש תקלה והאמירה של סמל בשלב המכירה "תקנו דרכינו כי אז יש לכם בעל בית" התבררה כשגויה מן היסוד, כפי שסיפרנו קודם, גם כאן הסתבר שאחרי שהם מקבלים את התשלום לאף אחד בחברה לא אכפת מהלקוח!
    מאכזב, מצער ובעיקר מביא אותנו למסקנה ולהמלצה שמי ששוקל לעבוד עם חברת מטבחי "סמל" מוטב שישקול את החלטתו שנית. בדיעבד, אנחנו לא היינו עושים זאת בשל תהליך ניהול כושל של הפרויקט, שרות הלקוחות בטיפול בבעיות ואי לקיחת אחריות על מוצרים שהם מכרו לנו.

    #442864 הגב

    Yair Lahav
    מנהל בפורום

    גם אני לקוחה מאוכזבת
    לאחר שמשלמים אין עם מי לדבר שם
    אין שירות לקוחות ולא אכפת להם
    הזמנו מוצרי חשמל דרכם וקיבלנו תנור שבור
    ביקשנו להחליפו ולאחר וויכוחים הסכימו הביאו לנו תנור חלופי ללא אריזה, פתוח, עם כבל חרוך. ככה מקבלים תנור חדש????
    גם על כך היינו צריכים להתווכח… עד שהסכימו להחליף שוב. קיבלנו חדש אבל מהחברה נמסר שאין עליו אחריות 🙁 זה סמל בחי אחריות
    מדיח כלים שמכרו לנו בסמל היה במבצע… ברור כי המוצר ישן – מודל מלפני 4 שנים. זה סמל חוסר אמינות.
    מכרו לנו מוצרים נלווים כמו חוצצים למגירות בלי שראינו אותם – זה פשוט חתיכות ברזל שאפילו המתקין לא ידע מה לעשות אתם… כשביקשנו החזר אין. וגם אין עם מי לדבר הם לא לוקחים אחריות.
    שלא לדבר על טעויות בעיצוב טעויות במידות (מקצרים את המטבח מכל כיוון אפשרי)
    גם נתקלנו בעובדים עצבניים הובלות וכו

    רק לא סמל

מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
מענה ל־לא למטבחי סמל
פרטים:




יש לכם עוד שאלות?

פורומים בנושא עיצוב

בחסות: בהנהלת בלורן

בחסות: בניין ודיור

בחסות: בניין ודיור

בחסות: בניין ודיור

בחסות: בניין ודיור

בחסות: בניין ודיור