כניסה לאיזור האישי
בניין ודיור - מגזין לעיצוב הבית ועיצוב פנים

פורומים

פורום מטבחי סמגל שרות ותכנון גרוע

  • This topic has 6 תגובות, משתתף 1, and was last updated לפני 3 months by אלכסנדר.
מוצגות 7 תגובות – 1 עד 7 (מתוך 7 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #436440 הגב

    Yair Lahav
    מנהל בפורום

    ליפני יותר משלושה חודשים הזמנתי מטבח לדירה חדשה במטבחי סמגל.
    אחר המון טלפונים ותחנונים המטבח התקבל
    רק מה ? שכחו את מקום המדיח(מעצבת רדומה), עבר עוד חודש ללא מטבח
    שוב טלפונים ושוב תחנונים ושוב לא עונים
    יצא שאני מוותרת על מקרר ענק שהיה לי
    קניתי מקרר קטן במלוא הסכום
    ועלמנת שימשיכו לתקן את המטבח שסמגל מטבחים טעו בתיכנון
    נדרשתי לחתום על מסמך שלא יהיה לי טענות משפטיות
    מה דעתכם לחתום ואם לא לא יתקנו
    תודה

    #522049 הגב

    קליימן דיאנה
    אורח

    המטבח הורכב לפני 4 חודשים . עדיין מחכים להחלפת חזיתות שהיו פגומות ועוד פגמים אחרים. שירות מזלזל גרוע. אנו אכלנו אותה. לא להתקרב לסמגל

    #527580 הגב

    אפרת
    אורח

    הזמנתי מטבח מסמגל. שירות לקוחות מתחת לכל ביקורת. קיבלתי חזיתות בצבע אחר ממה שהזמנתי.
    תתרחקו.

    #528321 הגב

    רות לויטין
    אורח

    קראתי ועכשיו אני עוברת משהו דומה עם מטבחי "לוגת". השירות הגרוע ביותר אי פעם. פשוט לא להתקרב. עושים הכל להתיש, עד שאתה מוותר

    #531871 הגב

    Efrat
    אורח

    קיבלתי מסמגל שירות גרוע – וחמור לא פחות – גם מוצר באיכות ירודה.
    אני מאוד מאוכזבת מסמגל ולא ממליצה לאף אחד להתקרב אליהם.
    זה התחיל מזה שקיבלתי חזיתות מטבח בצבע אחר ממה שהזמנתי. אח"כ הביאו את החזיתות – אבל לא את כולם, רק חלק.
    אח"כ הביאו את שאר החזיתות הנכונות – אבל לא הסכימו לפנות את החזיתות האחרות והשאירו אותם בבית.
    אח"כ המדף שמעל המיקרוגל התנפח והתעגל. החליפו אותו.
    אח"כ קדחו לי חורים מיותרים בקלאפה וניסו להסתיר ממני. החליפו גם אותה.
    אח"כ קדחו חורים מיותרים בכל האי. התלוננתי והתעלמו.
    אבל הכי הכי גרוע – כל החלקים התחתונים של האי מתחילים להתקלף מלמטה. וכל מה שתיארתי פה – זה ב- 4 חודשים שהמטבח מורכב אצלי בבית!!!!
    קבעתי איתם שיבואו לראות את האיכות הירודה של המוצר – אז תיאמו איתי יום ושעה – ולא באו (וגם לא התקשרו).
    כשהתקשרתי לברר – אמרו שיבדקו למה קרה ויחזרו אליי וגם זה לא קרה.
    ראו הוזהרתם.

    #533696 הגב

    עמוס
    אורח

    אחת מחוויות השירות הגרועות שעברו עלינו. זה התחיל בתכנון – מהרגע שהבינו שאנחנו הולכים על שדרוג מינורי בלבד של מטבח הסטנדרט של הפרויקט, הפסקנו לעניין אותם ועשו לנו טובה שדיברו אתנו בסניף בהרצליה. אגב, המחירים שלהם לשדרוג שערורייתיים. בהמשך טעו בהתקנה ורק אחרי אינסוף פניות (אין באמת שירות לקוחות) עשו טובה ותקנו. סיפקו רק מגירות עם טריקה שקטה – ארונות עם צירים רגילים. ראינו במפרט ״טריקה שקטה״, היה ברור שזה תופס לכל המטבח. מי עובד ככה היום? אפילו איקאה ברמה הרבה יותר גבוהה וזה אצלם בסטנדרט. חסכו כמה שקלים ואיבדו אותנו סופית. לא להתקרב. בושה של שירות.

    #535955 הגב

    אלכסנדר
    אורח

מוצגות 7 תגובות – 1 עד 7 (מתוך 7 סה״כ)
מענה ל־מטבחי סמגל שרות ותכנון גרוע
פרטים:




יש לכם עוד שאלות?

פורומים בנושא עיצוב

בחסות: בניין ודיור

בחסות: בניין ודיור

בחסות: בהנהלת בלורן

בחסות: בניין ודיור

בחסות: בניין ודיור