כניסה לאיזור האישי
בניין ודיור - מגזין לעיצוב הבית ועיצוב פנים

פורומים

פורום מטבח של פרפקט ליין טעות שלא תחזור

  • This topic has 13 תגובות, משתתף 1, and was last updated לפני 1 month by יוני.
מוצגות 15 תגובות – 1 עד 15 (מתוך 24 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #437721 הגב

    Yair Lahav
    מנהל בפורום

    חנות נחמדה מאוד גם המעצבים יודעים את העבודה אב פה זה ניגמר שירות גרוע!!! מטבח באיכות ירודה והתקנה לא טובה, לאחר שקניתי מטבח במחיר גבוה נאלצתי להמתין כחודשיים עד להתחלת העבודה ולהישאר ימים שלמים בבית עקב התקנה שנמשכה כמעט שבוע ונפרסה על חודשיים לאחר מכן היו צריכים להגיע לעשות מקצה שיפורים מכיוון שלא הותקן כמו שצריך, המחיר שקיבלתי על השיש יחד עם המטבח אינו תאם כלל את המחיר בפועל מכיוון שהאיש שמתקין את השיש לוקח המון כסף מה שלא תואם את הצעת מחיר הנכונה משהוא שלא נאמר לי בזמן התכנון,
    כל פניה צריכה להתבצע רק דרך שירות הלקוחות וכל פניה לוקחת כמה ימים.
    נכון לעשיו לתאריך הפרסום של מודעה זו דלת של אחת הארונות שלי פשוט נפלה ובנס אף אחד לא נפגע כאמור מטבח חדש בין חודשיים בלבד!!!
    אנא קחו בצומת לבכם לפני שאתם נכנסים לחנות זו

    #437732 הגב

    Yair Lahav
    מנהל בפורום

    א.ג נכבדים.

    ב-11.9 רכשנו דרככם מטבח . לאחר בירורים החלטנו על ביטול העסקה, תוך פחות מ 24 שעות. מיד התקשרנו לשרות והתבקשנו לשלוח פקס. בדיוק כך עשינו ומאז אני מחכה לתשובה. גם שהתקשרתי נאמר לי שיחזרו אליי. אני עדיין מחכה…..
    ע'פ תכנון ביטול עסקה , עלות ביטול עסקה הינה 5% מגובה העסקה ו/או 100 שח' המחיר הנמוך מבניהם. אנחנו שילמנו 1500 שח'. לכן מגיע לנו החזר של 1400 שח'.
    אנא טיפולכם המהיר בבקשה.
    המטבח נרכש בסניף תלפיות בירושלים ע'י המעצב בן-ארי. יתר הפרטים אצלכם בפקס
    שנשלח לפני 10 ימים!
    אנא תגובתכם.
    אריאלה יחיאל

    #437731 הגב

    Yair Lahav
    מנהל בפורום

    חבל שלא נכנסתי קודם לאתר,באמת,החנות ברמת גן נחמדה והכל נראה טוב עד שלב ההזמנה,אחר כך הבטחות לא מכובדות ,בשירות טורקים טלפונים ולא עונים לפניות.מבטיחים לחזור עם תשובה ולא חוזרים,שומר כספו-י ר ח ק !!!

    #437730 הגב

    Yair Lahav
    מנהל בפורום

    לא עומדים בהתחייבויות שנאמרו בקניה!

    כשרציתי לבטל עסקה אחרי יום עסקים- גבו ממני 5% דמי ביטול + 3% קנס ביטול על תשלום בכרטיס אשראי.

    כשביקשתי לדבר עם ההנהלה וכתבתי מכתבים- לא קיבלתי שום התייחסות

    לידיעתכם

    #437729 הגב

    Yair Lahav
    מנהל בפורום

    חבל שלא קראתי את התגובות לפני שהזמנתי בפרפקט ליין.
    רכשתי דלתות למשרדים ושרותים שילמתי מראש במזומן הובטח לי שתוך שבועיים מכס' אני יקבל את הדלתות.
    התארגנתי בהתאם אך להפתעתי סמוך למועד ההספקה נאמר לי שאין במלאי 2 מתוך חמש הדלתות.
    ויגיע עד סוף החודש מחוסר ברירה נאלצתי להמתין.
    הדלתות הגיעו אחרי חודשיים וחצי בזמן הזה המשרד עבד ללא דלתות בגלל שלא היו משקופים לא היה ניתן לסיים את הפנלים ולא את הצבע.
    ביקשתי פיצוי צנוע שהם ידאגו להרכיב את שני הדלתות שהיו חסרות במלאי על ידי מתקין שלהם ועל חשבונם.
    אך קיבלתי סירוב למרות שהבהרתי להם שמגיע לי פיצוי על פיגור של חודשיים, על כך ששילמתי מראש ועל עוגמת הנפש לשבת חודשיים ללא דלתות ובמשרד לא גמור.
    לידיעת מי שהולך לרכוש בפרפקט ליין

    #437727 הגב

    Yair Lahav
    מנהל בפורום

    במרץ 2017 רכשתי מטבח + דלפק ישיבה מסניף באר שבע המעצבת מרינה נתנה שירות מכל הלב ויחס ! רכשתי גם אסלות ארונית אמבטיה – חווית הרכבת השיש הייתה בעייתית ביותר סיפור בפני עצמו ! הרכיבו לי את המטבח בתחילת אפריל ללא 2 דלתות בחזית כיור כפול הצבע לא תאם ! ביוני כחודשיים ללא דלתות לאחר שהלנתי הורכבו הדלתות סוף סוף אך אינן שייכות שוב בצבע הדגם גבריאלה ? מה שהגיע נטע זר אבל דומה ולא בגוון ככתם מיתר הדלתות ! אני מחכה לתגובה לאחר עשרות טלפונים והמתנה במוקד ועזרתה האדיבה של מרינה !

    #437728 הגב

    Yair Lahav
    מנהל בפורום

    במרץ 2017 רכשתי מטבח + דלפק ישיבה מסניף באר שבע המעצבת מרינה נתנה שירות מכל הלב ויחס ! רכשתי גם אסלות ארונית אמבטיה – חווית הרכבת השיש הייתה בעייתית ביותר סיפור בפני עצמו ! הרכיבו לי את המטבח בתחילת אפריל ללא 2 דלתות בחזית כיור כפול הצבע לא תאם ! ביוני כחודשיים ללא דלתות לאחר שהלנתי הורכבו הדלתות סוף סוף אך אינן שייכות שוב בצבע הדגם גבריאלה ? מה שהגיע נטע זר אבל דומה ולא בגוון ככתם מיתר הדלתות ! אני מחכה לתגובה לאחר עשרות טלפונים והמתנה במוקד ועזרתה האדיבה של מרינה !

    #437726 הגב

    Yair Lahav
    מנהל בפורום

    ארון אמבטיה שקניתי התנפח לאחר חצי שנה והחברה מתעלמת ואומרת בעיה שלך

    #437725 הגב

    Yair Lahav
    מנהל בפורום

    מה שזול, עולה ביוקר.
    רכשתי מהם מטבח. לאחר 5 ימים הופיע סדק בשיש.
    אין אחריות ואין עם מי לדבר, בקיצור "תתפוצץ"
    לא להתקרב

    #437724 הגב

    Yair Lahav
    מנהל בפורום

    השירות הכי גרוע שנתקלתי בו: לא מתחשבים בבקשות, לא עונים לטלפונים וכשסוף סוף תופסים אותם, הם מעבירים אותך מאחד לשני והשיחה מתנתקת. ביטלתי את ההזמנה שלי והם רוצים לגבות ממני 500 שח בנוסף על עלות הביטול. פשוט גועל נפש

    #437723 הגב

    Yair Lahav
    מנהל בפורום

    השירות בסדר גמור , גן העבודה שבוצעה והכל מסביב… מתקין השיש ניסה לתפור אותי בעוד 300 שקל סתם ככה והייתי עירני , המטבח באיכות ניוכה מאוד וכל שריטה או מכה הכי קטנה נשאר סימן…. חבל .

    #437722 הגב

    Yair Lahav
    מנהל בפורום

    תזהרו!!!!! לא להתקרב.
    במעמד הקנייה הכל מעולה ויש המון הבטחות. אומנם מחירים זולים, אך גם השירות שמקבלים בהתאם!!!!
    קניתי שלוש דלתות אשר נראו בתצוגה מדהים. אמרו שעל מנת לקבל אחריות להזמין מתקין שמומלץ על ידי חנות וכך עשיתי.
    ההתקנה הייתה לא מקצועית, לשאלות שלי למתקין, קיבלתי תשובה שאני הזמנתי פרפקט ליין בזול ובהתאם זה הסחורה ושלא ניתן לעשות התקנה אחרת עם המוצרים. וזה אומר מתקין שמומלץ על ידי החנות!!!!
    בהמשך פניתי לשירות לקוחות של החברה, שניפנפו אותי וצחקו בטלפון. בקיצור פעם נוספת הבנתי שדברים זולים עולים יקר!!!!!

    #529692 הגב

    גבריאל ריונלי
    אורח

    *** לא להתקרב!!!!
    חברה פח אשפה, שירות על הפנים. הביאו לנו קרמיקות שבורות, בזמן החתימה למוביל הוא אמר שבמידה ומשהו לא תקין אפשר להתקשר ותוך 24 שעות מחליפים. התקשרנו ישר אחרי שהורדנו את הנליונים, היינו בהלם. שירות פח אשפה, אף אחד אל עוזר, שלחנו תמונות של הקרמיקות השבורות והם בשלהם. בקיצור – תזהרו והישמרו!

    #530941 הגב

    איתמר
    אורח

    https://www.facebook.com/groups/379277586847231/?ref=share
    ביזיון של חברה עם השירות לקוחות הכי גרוע שנתקלתי!!!! לא ממליץ בכלל לקנות מהם!!! יש עוד מלא כמוני הם מוחקים פוסטים!!!
    מי שנפגע מוזמן להצטרף לקבוצה בפייסבוק "נפגעי פרפקט ליין " ואולי נגיע עם זה להכל כלול!!!!

    #531176 הגב

    רונן גלילי
    אורח

    כמו שנאמר "הלוז הופך ליקר"
    בשנת 2016 קניתי מפרפקט ליין כמות גדולה של מוצרים, לאחר שקיבלתי שירות מצויין בחנות ברמת גן.
    המגירות של ארונות האמבטיות שקנינו נפתחו בקושי ותגובת המתקין הייתה: "קנית פיאט, אל תצפה לשברולט"… בהמשך, נשברו משטחי השיש ונאלצנו לקנות ארונות חדשים.
    לאחרונה נשבר הציר התחתון של אחת מדלתות המקלחון ומתברר שלחברה המפוארת הזאת אין חלקי חילוף אלמנטריים אחרי ארבע שנים.
    בקיצור – תתרחקו מהם !!!

מוצגות 15 תגובות – 1 עד 15 (מתוך 24 סה״כ)
מענה ל־מטבח של פרפקט ליין טעות שלא תחזור
פרטים:




יש לכם עוד שאלות?

פורומים בנושא עיצוב

בחסות: בניין ודיור

בחסות: בהנהלת בלורן

בחסות: בניין ודיור

בחסות: בניין ודיור

בחסות: בניין ודיור

בחסות: בניין ודיור