כניסה לאיזור האישי
בניין ודיור - מגזין לעיצוב הבית ועיצוב פנים

פורומים

פורום עזרה מול משווק קרמיקה

מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #420456 הגב

    Yair Lahav
    מנהל בפורום

    שלום רב! רציתי לבקש את עזרתכם בבעיה שנתקלנו בה ואנו לא יודעים איך לצאת ממנה. קנינו ריצוף למרפסת 32 מ"ר , החנות בה קנינו את הריצוף שלח את המרצפות לבית. עברו כ4 חודשים עד שהתחילו לרצף את המרפסת ואז גילינו שחלק מהקופסאות הוא דוגמא אחרת . מאחר שכבר התחילו לרצף חזרנו לחנות וביקשנו שיחליפו לדוגמא השניה. הם בדקו בלאי ואמרו שאין להם אותו דוגמא בדיוק אבל משהו קצת יותר בהיר יש  הסכמנו להתפשר והחלפו. אבל כשהגיעו לרצף שמו לב שמרצפות אינם באותו גודל ולזה אנו כבר לא מסכימים גם צבע אחר וגם גודל אחר? חזרנו לחנות אבל הם אמרו שזה לא אחריותם הם ינסו לבקש מהסוכן לחפש בחנויות אחרות – איפה שהוא משווק את הסחורה שלו ואם הסוכן לא ימצא אז אנחנו נצטרך לספוג את התקלה ולקנות מרצפות חדשות לכל המרפסת. החנות לגמרי מתנערת מהעובדה ששילמנו להם את מלו התשלום לדבר שלא רצינו. אבקש אם משהו יוכל לעזור לנו  בבעיה. תודה מראש

    #420457 הגב

    Yair Lahav
    מנהל בפורום

    שלום, הבעיה העיקרית כאן היא הזמן שחלף ממועד הקניה ועד למועד ההחלפה. באופן עקרוני החנות הלכה לקראתכם והחליפה את המוצר למרות שאחרי 4 חודשים לכאורה אין לה אחריות למוצר. הבעיה עם ריצוף זה שהוא דומה מאוד למוצרים בעלי תאריך תפוגה. כמו שמוצרי חלב מתקלקלים אחרי מספר ימים גם ריצוף מאבד את "ערכו" כאשר עובר זמן מה ויש כבר ריצופים חדשים בשוק. לחנות יש בעיה למכור 32 מטר של ריצוף ולכן הם יעדיפו לא לקבל אותו. בשביל להיות פרקטים יש לכם אפשרות לפנות למועצה לצרכנות ולהתלונן על אותה חנות. כפי שציינתי הבעיה שלכם היא שיתכן והזמן שעבר בין הקנייה לתלונה יהיה בעוכריכם למרות שלכאורה לא קיבלתם את המוצר שהזמנתם. שיהיה בהצלחה

מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
מענה ל־עזרה מול משווק קרמיקה
פרטים:




יש לכם עוד שאלות?

פורומים בנושא עיצוב

בחסות: בהנהלת בלורן

בחסות: בניין ודיור

בחסות: בניין ודיור

בחסות: בניין ודיור

בחסות: בניין ודיור

בחסות: בניין ודיור