כניסה לאיזור האישי
בניין ודיור - מגזין לעיצוב הבית ועיצוב פנים

פורומים

פורום פרזול גולדשטיין – לקוח מתלונן הופך להיות שקוף

מוצגות 1 תגובות (מתוך 1 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #432136 הגב

    Yair Lahav
    מנהל בפורום

    טעיתי, טועים, טעינו. …. רכשתי מוצר אצל פרזול גולדשטיין שקוראים לעצמם גם גולדשטיין תרבות עיצוב (רח' הרצל ת"א). לימים, כשהתגלתה בעיה, הגעתי לחנות, ניסיתי לדבר עם המנהלת, אבל מייד הוסבר לי בשצף-קצף שאני אשם, המים אשמים, כולם חוץ מגולדשטיין תרבות עיצוב והמוצר. הרגשתי נזוף, מבויש, שקוף ומיותר. הסתובבתי ויצאתי. כבודי ושלוות הנפש שלי חשובים לי יותר מכמה זוזים. לידיעת המעוניינים.

מוצגות 1 תגובות (מתוך 1 סה״כ)
מענה ל־פרזול גולדשטיין – לקוח מתלונן הופך להיות שקוף
פרטים:




יש לכם עוד שאלות?

פורומים בנושא עיצוב

בחסות: בניין ודיור

בחסות: בניין ודיור

בחסות: בניין ודיור

בחסות: בהנהלת בלורן

בחסות: דלתות פנדור

בחסות: בניין ודיור

בחסות: בניין ודיור