כניסה לאיזור האישי
בניין ודיור - מגזין לעיצוב הבית ועיצוב פנים

פורומים

פורום שירות לקוחות גרוע בחברת ריביירה

מוצגות 3 תגובות – 1 עד 3 (מתוך 3 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #409913 הגב

    Yair Lahav
    מנהל בפורום

    לכל מי שמתעניין בחדרי ארונות או ארונות קיר, ברצוני לשתף חווית שירות לא נעימה שלוותה בשירות לקוחות קלוקל בחברת ריביירה ארונות.
    ביצעתי הזמנה של שני ארונות קיר בעלות גבוהה (קרוב ל 10,000 ש"ח), ועל אף שהסדרתי את התשלום מראש, ותואמה לי התקנה, החברה התקשרה ביום ההתקנה והודיעה לי שלא יגיעו כתוצאה מטעות בהנה"ח שלהם.
    מאז ועד עתה אני נתקל בחוסר שירות לקוחות מוחלט, והתנערות של סניף פתח תקווה וכן של מנהלת שירות הלקוחות (אורית) במטרה להימנע מתשלום פיצוי בגין הטעות.
    מחברה ברמת המחירים של ריביירה הייתי מצפה לשירות מכובד והוגן יותר – נקודה למחשבה לכל מי שמתלבט… שירות הוא חלק בלתי נפרד מהמוצר.

    #409915 הגב

    Yair Lahav
    מנהל בפורום

    רכשתי ארון מחברת ריביירה,הורכב הארון וחשכו עינינו הארון הורכב עקום הדלתות היו שרוטוט ומלאות כתמים,לאחר שהיתלוננו הגיע אלינו מנהל התפעול של ריביירה בשם אילן לאחר הבדיקה שלו אמר שהדלתות יוחלפו.הפסדתי עוד יום עבודה הגיע המתקין ושוב הגיע עם דלתות פגומות.דרשתי פיצוי כספי אך לדברי אילן בריביירה לא מחזירים כסף
    אל תיקנו מהם חבורה של נוכלים

    #409914 הגב

    Yair Lahav
    מנהל בפורום

    החברה מייצרת מוצרים טובים. אבל, וזה אבל גדול, אין להם תודעת שירות בכלל.לצערי ההערות לעיל נכונות מאוד. אורית וכל הצוות (כולל אילן מנהל המפעל ואנשי המכירות) פשוט מספרים סיפורים ללקוחות. הם טובים מאוד בלקחת הזמנות ולקבל כסף. ברגי שיש צורך בשירות הם מתעלמים, מאחרים, ומספקים תירוצים לרוב. שןב, המוצר טוב. השירות גרוע !! חשבו טוב אם אתם מעוניינים לקנות מוצר טוב עם שירות גרוע כיוון שמתישהוא יהיה צורך בשירות. אנחו נכוונו פעמיים.

מוצגות 3 תגובות – 1 עד 3 (מתוך 3 סה״כ)
מענה ל־שירות לקוחות גרוע בחברת ריביירה
פרטים:




יש לכם עוד שאלות?

פורומים בנושא עיצוב

בחסות: בניין ודיור

בחסות: בניין ודיור

בחסות: בניין ודיור

בחסות: בניין ודיור

בחסות: בניין ודיור