כניסה לאיזור האישי
בניין ודיור - מגזין לעיצוב הבית ועיצוב פנים

פורומים

פורום האוס אין- בושה וחרפה

מוצגות 5 תגובות – 1 עד 5 (מתוך 5 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #435004 הגב

    Yair Lahav
    מנהל בפורום

    קנינו מהאוס אין פעם אחת- היינו מרוצים מאיכות המוצר, אבל ההובלה הייתה מתחת לכל ביקורת. סיפור שחוזר פה- איחור בהובלה, קביעה של מועד חדש ושוב מועד חדש ובסוף מוביל שהגיע, חסר סבלנות, התקין את הדברים בצורה לא נכונה, אמר ש"ככה זה" ובנוסף הייתה טעות בחלק מהמוצרים המשלימים. קיבלנו כפיצוי מתלה בגדים שלא היינו זקוקים לו וטעם רע שנותר מהחוויה.
    למרות זאת, החלטנו לנסות שנית והזמנו ארון. כמה מפתיע, גם הפעם איחור באספקה, קארינה, אחראית ההובלות שמבטיחה לחזור ולא חוזרת, פעם אחר פעם. אומרים לנו שמתחילים לבנות את הארון רק עם קביעת מועד הזמנה- אז אנחנו מבקשים לבטל את העסקה. ואז- גרסה אחרת- הארון בעצם כבר מוכן, למעט פינישים, אז לא ניתן לבטל את העסקה. שורה תחתונה- ארון שהוזמן ושולם ביוני, ושיצרנו קשר חמישה שבועות לפני מועד האספקה (לחקחנו בחשבון שזו עונה של חגים ולכן הוספנו מיוזמתנו שבועיים לזמן המבוקש על ידי החברה) לא יגיע באוקטובר ונאלץ לעבור לדירה ללא ארון. בחברה טוענים שהארון היה מוכן כבר מזמן, בעוד בטופס מצויין בבירור שהאספקה המתבקשת היא לא לפני סוף ספטמבר.
    הזמנו ריהוט גם משתי חברות נוספות- מיטה לי ורביירה, בדיוק בסיטואציה דומה והן, למרות החגים (בנטו ימי חג שהם שבתון יש בסך הכל חמישה בכל החודש), סיפקו לנו את המוצר בזמן.
    שורה תחתונה- ניסינו פעם אחת, ניסינו פעם שניה. פעם שלישית לא תהיה.

    #435008 הגב

    Yair Lahav
    מנהל בפורום

    הזמנו שידות. הגיעו בזמן -שלושה שבועות. המוצר עשוי בבירור בידיים לא מקצועיות : שיופים גסים , פיצוצים בעץ , וצביעה גרועה. במקום רהיט איכותי מחנות בהרצליה פיתוח , קיבלנו מוצר מתחתית החנויות בהרצל. תגובת החנות (לפחות הם עונים ) מתחמקת. אחרי שקראתי קצת תגובות באינטרנט , אני מבין שיש עוד תלונות דומות.

    #435007 הגב

    Yair Lahav
    מנהל בפורום

    רהיטי האוס אין,יקר,לא איכותי ולא בטיחותי עם רמת גימור מזעזעת.ראה תמונות

    #435006 הגב

    Yair Lahav
    מנהל בפורום

    בחודש ינואר 2019 סופקו 2 ארונות דלתות הזזה ושתי מיטות.
    הארונות באיכות ירודה, מתחת לכל ביקורת. הפלטות עקומות, יש רווח בין הפלטה לדלת, והכי נורא הדלתות נתקעות ולא זזות טוב במסילה. 3 חודשים מההתקנה חזרו לטפל אחרי 3 דחיות וטירטורי טלפון.
    אבל אחרי יומיים שוב חזרה תקלת הדלתות והילדים לא יכולים לפתוח אותן. יותר מחודש מתאמים ומבטלים ללא התראה וממש מתעלמים.
    המלצה שלי- לא התקרב לרשת הזאת, שילמתי 7000 שח על ארונות שלא נפתחים !!!

    #435005 הגב

    Yair Lahav
    מנהל בפורום

    קנינו חדר לילד בסניף של האוס אין בבני ברק. בחרנו צבע מפלטות הצבעים שמוצגות בחנות. כעבור חודש וחצי נרגשים חיכינו לרהיטים. הם הגיעו, בצבע שלא הזמנו. הלכנו באותו יום לחנות עם מגירה מהארון, השווינו לפלטה של הצבע בחנות, ואכן הסכימה איתנו המוכרת שהרהיטים שקיבלנו לא בצבע שהזמנו. אין בעיה אני אכתוב להם מייל ויחזרו אליך ביום ראשון משירות לקוחות. בנוסף, היו פגמים נוספים ברהיטים כמו מסגרת מתכת לתחתית הארון שהגיעה קצרה, השולחן שהגיע לא כפי שהוזמן. אחרי שבוע של שיחות עם שירות לקוחות, הכחשות של החברה, וביקורים בחנות עם המגירה, הודו בחברה שהרהיטים שקיבלנו לא בצבע שהזמנו. אחר כך אמרו שיספקו ודחו פעמיים את מועד האספקה. אחר כך טענו שהפלטות בחנות ישנות ושהזמינו לנו את הצבע הנכון במיוחד ושלחו את הרהיטים בדיוק בצבע הלא נכון. עדין לא קיבלנו את הרהיטים שהזמנו ולא נראה שנקבל…….

מוצגות 5 תגובות – 1 עד 5 (מתוך 5 סה״כ)
מענה ל־האוס אין- בושה וחרפה
פרטים:




יש לכם עוד שאלות?

פורומים בנושא עיצוב