כניסה לאיזור האישי
בניין ודיור - מגזין לעיצוב הבית ועיצוב פנים

פורומים

פורום מטבחי סמגל שרות ותכנון גרוע

מוצגות 14 תגובות – 1 עד 14 (מתוך 14 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #436440 הגב

    Yair Lahav
    מנהל בפורום

    ליפני יותר משלושה חודשים הזמנתי מטבח לדירה חדשה במטבחי סמגל.
    אחר המון טלפונים ותחנונים המטבח התקבל
    רק מה ? שכחו את מקום המדיח(מעצבת רדומה), עבר עוד חודש ללא מטבח
    שוב טלפונים ושוב תחנונים ושוב לא עונים
    יצא שאני מוותרת על מקרר ענק שהיה לי
    קניתי מקרר קטן במלוא הסכום
    ועלמנת שימשיכו לתקן את המטבח שסמגל מטבחים טעו בתיכנון
    נדרשתי לחתום על מסמך שלא יהיה לי טענות משפטיות
    מה דעתכם לחתום ואם לא לא יתקנו
    תודה

    #522049 הגב

    קליימן דיאנה
    אורח

    המטבח הורכב לפני 4 חודשים . עדיין מחכים להחלפת חזיתות שהיו פגומות ועוד פגמים אחרים. שירות מזלזל גרוע. אנו אכלנו אותה. לא להתקרב לסמגל

    #527580 הגב

    אפרת
    אורח

    הזמנתי מטבח מסמגל. שירות לקוחות מתחת לכל ביקורת. קיבלתי חזיתות בצבע אחר ממה שהזמנתי.
    תתרחקו.

    #528321 הגב

    רות לויטין
    אורח

    קראתי ועכשיו אני עוברת משהו דומה עם מטבחי "לוגת". השירות הגרוע ביותר אי פעם. פשוט לא להתקרב. עושים הכל להתיש, עד שאתה מוותר

    #531871 הגב

    Efrat
    אורח

    קיבלתי מסמגל שירות גרוע – וחמור לא פחות – גם מוצר באיכות ירודה.
    אני מאוד מאוכזבת מסמגל ולא ממליצה לאף אחד להתקרב אליהם.
    זה התחיל מזה שקיבלתי חזיתות מטבח בצבע אחר ממה שהזמנתי. אח"כ הביאו את החזיתות – אבל לא את כולם, רק חלק.
    אח"כ הביאו את שאר החזיתות הנכונות – אבל לא הסכימו לפנות את החזיתות האחרות והשאירו אותם בבית.
    אח"כ המדף שמעל המיקרוגל התנפח והתעגל. החליפו אותו.
    אח"כ קדחו לי חורים מיותרים בקלאפה וניסו להסתיר ממני. החליפו גם אותה.
    אח"כ קדחו חורים מיותרים בכל האי. התלוננתי והתעלמו.
    אבל הכי הכי גרוע – כל החלקים התחתונים של האי מתחילים להתקלף מלמטה. וכל מה שתיארתי פה – זה ב- 4 חודשים שהמטבח מורכב אצלי בבית!!!!
    קבעתי איתם שיבואו לראות את האיכות הירודה של המוצר – אז תיאמו איתי יום ושעה – ולא באו (וגם לא התקשרו).
    כשהתקשרתי לברר – אמרו שיבדקו למה קרה ויחזרו אליי וגם זה לא קרה.
    ראו הוזהרתם.

    #533696 הגב

    עמוס
    אורח

    אחת מחוויות השירות הגרועות שעברו עלינו. זה התחיל בתכנון – מהרגע שהבינו שאנחנו הולכים על שדרוג מינורי בלבד של מטבח הסטנדרט של הפרויקט, הפסקנו לעניין אותם ועשו לנו טובה שדיברו אתנו בסניף בהרצליה. אגב, המחירים שלהם לשדרוג שערורייתיים. בהמשך טעו בהתקנה ורק אחרי אינסוף פניות (אין באמת שירות לקוחות) עשו טובה ותקנו. סיפקו רק מגירות עם טריקה שקטה – ארונות עם צירים רגילים. ראינו במפרט ״טריקה שקטה״, היה ברור שזה תופס לכל המטבח. מי עובד ככה היום? אפילו איקאה ברמה הרבה יותר גבוהה וזה אצלם בסטנדרט. חסכו כמה שקלים ואיבדו אותנו סופית. לא להתקרב. בושה של שירות.

    #535955 הגב

    אלכסנדר
    אורח

    #541031 הגב

    רני
    אורח

    המטבח שרכשנו לפני מספר שנים החל להתפרק – כל הקאנטים מתקלפים (כנראה מהחום).
    אנשי סמגל באו במהירות ופרקו את מרבית החזיתות (דלתות וקלאפות) לצורך תיקון במפעל.
    למרות שחלף כחודש וחצי, לא רק שלא בוצע התיקון, גם אינני מצליח לקבל הערכה מתי נקבל את החלקים לאחר תיקון.

    התשובה הסטנדרטית של אנשי השרות היא "כשנדע משהו חדש נעדכן אתכם".
    נכון להיום, נראה שנצטרך לעבור את החגים ללא ארונות מטבח.

    #552017 הגב

    יורם
    אורח

    בתרם החלטתם ממי תזמינו מטבח תעיינו באתר העיצוב המוביל בישראל, בניין ודיור. תעיינו בפורום "מטבחי סמגל שרות ותכנון גרוע"
    1.בתרם ההזמנה יתקשרו אלכם עשרות פעמים ע"מ לשכנע אותכם כי הם "הטובים ביותר"
    2. לאחר תוכנית המעצבת ועם זאת הצעת המחיר, ימצא טעות בתוכנית ותאלצו לשלם עוד אלפי שקלים, כביכול על תוספות למינהם שלא נלקחו בחשבון במעמד התכנון של המעצבת.
    3. כל התשלום במלואו במעמד ההזמנה.
    4. המתנה של כ- 4 חדשים עד להתקנה.
    5. אין אחריות, (למרות שהמסילות של חברת "בלום" המתחייב ל15 שנות אחריות), כל הזמנת מתקין כרוך בתשלום של כ 350 שבסופו של ביקור יטען שאת הנזק אתם גרמתם ויחייב אותכם בתשלום עבור החלק.
    6. מחלקת שירות מתחת לכל ביקורת, אינם נותנים פתרונות, הובטח כי עינייני יעבור למנהלת השירות ושתחזור אליי אם פיתרון ועד היום לא חזרה. פשוט התעלמות מוחלטת.
    לסיכום: "סמגל מטבחים" מאד לא מומלץ, ניתן לרכוש מטבחים במחירים זולים בהרבה עם איכות גימור ושירות טוב יותר.
    חשוב מאד לקרוא בעיון את חוות הדעת באתר העיצוב "בנין ודיור" "מטבחי סמגל שרות ותכנון גרוע".

    #552041 הגב

    לקוחה לא מרוצה
    אורח

    רכשנו מטבח של סמגל. שירות גרוע ביותר. ויכוחים אינסופיים לקבל את המטבח בזמן למקות שהזמנו 8 חודשים מראש ושילמנו את כל הכסף.
    לא מביאים משטחי גומי (שזה הכי בסיסי במטבח של 40 אלף שח) גמרים לא איכותיים.
    ממליצה לא להתקרב אליהם.
    פשוט גרועים עם שירות גרוע!

    #552881 הגב

    יורם
    אורח

    הזמנו מטבח בסמגל. שילמנו את מלוא התמורה עם הבטחה שנקבל ערבות בנקאית כנגד .תשכחו מזה!!
    זאת שנקראת "מעצבת "עשתה טעויות קשות ולא הגיוניות וכעת הם מתנערים מאחריותם .
    אל תתקרבו אליהם. תחסכו לכם עוגמת נפש!!

    #558893 הגב

    יורם
    אורח

    זוהי תשובת מחלקת השירות של מטבחי סמגל

    בוקר טוב יורם

    ראשית קבל התנצלותנו על הזמן שעבר מבקשתך להחלפת מסילות
    שנית לאחר בירור הצעת המחיר עבור שתי מסילות בלבד וללא עלות מתקין הינה 500 ש"ח + מע"מ
    במידה ותרצה נגבה ממך באשראי וניתן יהיה לספק לתצוגה הקרובה לביתך


    בברכה,

    מירב גבאי
    נציגת שירות ואספקות
    סמגל מטבחים
    שלוחה ישירה- 04-6158637

    זו החוצפה של חברת מטבחי סמגל על תיקון לאחר התקנה כאשר על חלקי בלום יש אחריות של 15 שנה. (ניתן לעיין באתר הבית של בלורן יבואני מסילות בלום)

    #560960 הגב

    יוספה
    אורח

    המטבח הותקן לפני מספר חודשים ספורים צביעת המטבח בצבע בתנור
    מידי מספר ימים מופיעים קילופי צבע חדשים
    פניתי אליהם מספר פעמים לא טרחו לחזור אלי
    רק אחרי שערבתי עורך דין שלחו לבדוק מה קורה
    גם לאחר מכן לא חזרו אלי שוב ערבתי עורך דין
    חזרו בהצעה לצביעה מקומית
    כאשר שאלתי מה יהיה במידה ולאחר הצביעה המקומית של הפגמים הקיימים יופיעו עוד קילופי צבע המענה היה נחיה ונראה
    מאז השיחה האחרונה קילופי הצבע ממשיכים
    וכאמור עד היום לא קבלתי מענה
    זהו המטבח השלישי שאני מתקינה לא אזכיר את החברות האחרות שאצלן לא קרצה תקלה כה חמורה
    לצערי שמעתי לעצתה של המעצבת שהמליצה עליהם מסיבות שונות
    מעולם לא נתקלתי לא בכזו איכות ירודה של מוצרים ולא ברמת שירות מתחת לכל ביקורת המטבח מאוד יקר
    להתרחק להתרחק !!!!!

    #567630 הגב

    יהודה שובינסקי
    אורח

    הקבלן שלנו שלח אותנו לסניף שלהם בחיפה, המלצה: אל תלכו לשם גם כברירת מחדל
    היו לנו כל כך הרבה מעצבות בתכנון המטבח, מכיוון שתחלופת העובדים בסמגל גבוהה מאוד, המעצבת השלישית הייתה מקצועית, אבל גם היא עזבה למקום עבודה טוב יותר, לפני שגמרה את העבודה, בהשאירה את הפחות טובים שם.
    המעצבת הרביעית ,ענבל, אמרה "זה לא יפה" וזאת מבחורה לא מטופחת שנתנה לנו לחכות רבע שעה , לא התנצלה והמשיכה בצעקות לחברותיה בצד השני של אולם התצוגה על מיטה חדשה שקנתה
    כאשר התלוננו למנהלת הסניף, רלי, היא לא עשתה דבר.
    היינו צריכים לבטל את ההזמנה בשלב זה אבל לא ביטלנו.
    הרכבת המטבח בדירה החדשה נהפכה לחלום בלהות, כמה שגיאות אפשר לעשות?
    תחילה חלק מהמטבח היה בצבע הלא נכון, לאחר מכן המקרה הקלאסי של דלתות לארון ברוחב 100 ס"מ , קודם כל סופקו שתי דלתות אחת 55 ס"מ והשנייה 45 ס"מ, המרכיבים סרבו להרכיב.
    אחר כך, באיחור רב, (חודש‼) סופקו שתי דלתות של 55 ס"מ , האם קריאת שרטוטים זו אומנות נסתרת?
    ובסוף, הסיפור של ארון לקולט אדים שגם הוא סופק על ידי "סמגל" הקולט ברוחב 70 ס"מ אבל הארון סופק לקולט ….50 ס"מ . עכשיו מתחילה סאגה של שיחות טלפון, שרות לקוחות, אתם אשמים, למרות שיש חתימת מעצבת על ה 70 ס"מ, "אנחנו לא משנים ארון שיוצר תחליפו את הקולט" (חודשיים זמן אספקה..)
    וכמובן, אין עם מי לדבר, לפחות אלו שיכולים לעשות משהו, הם לא חוזרים בטלפון אף פעם, המנהלים הם אנשי סתרים שלא מדברים על לקוחות.
    נראה שנפגש בבית משפט כמו שעשו רבים אחרים לפנינו…

מוצגות 14 תגובות – 1 עד 14 (מתוך 14 סה״כ)
מענה ל־מטבחי סמגל שרות ותכנון גרוע
פרטים:




יש לכם עוד שאלות?

פורומים בנושא עיצוב

בחסות: בניין ודיור

בחסות: בניין ודיור

בחסות: בניין ודיור

בחסות: בניין ודיור