כניסה לאיזור האישי
בניין ודיור - מגזין לעיצוב הבית ועיצוב פנים

פורומים

פורום "קימורים" רהיטים שומר נפשו ירחק

מוצגות 15 תגובות – 1 עד 15 (מתוך 59 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #440670 הגב

    Yair Lahav
    מנהל בפורום

    ח'ברה אל תגידו שלא הזהרתי עושים רושם של מקצוענים בפועל סחורה זבל הם יושבים בהרצל והנגריה בחיפה

    #440679 הגב

    Yair Lahav
    מנהל בפורום

    קימורים הם פשוט ביזיון למקצוע, ואני אעשה כל שביכולתי על מנת למנוע מאנשים לקנות מהם.
    רכשנו אצלם שני שולחנות לסלון, פינת אוכל ומזנון לסלון- הכל בעלות של כמעט 20000 ש"ח. הם התחייבו לאספקה בתוך חודש ובפועל רק אחרי חודשיים וחצי סיפקו חלק מהדברים (למרות שיחות טלפון רבות שעשינו איתם). את הפינת אוכל הם לא סיפקו ורק לאחר כחודש נוסף סיפקו לנו גם אותה. אממה? הפלטות להארכת השולחן שהם סיפקו היו לא תקינות- החורים בהם לא מתאימים לשולחן עצמו (מיקום שונה של החורים), ולכן אי אפשר לפתוח אותו כפי שהזמנו ל 3.5 מטר. נשארנו עם מטר ושלושים.
    בעשרות שיחות טלפון הבטיח לנו יורם מהחנות בהרצל שהוא יישלח לנו מישהו לתקן. הפצרנו בו שאנחנו חייבים את זה עד פסח משום שאנחנו מארחים והוא הבטיח שהנה אוטוטו יגיע הנגר. מאז הוא פשוט לא ענה לנו לטלפון.
    הגענו כבר לשבוע של פסח ופנינו אליו שוב- הוא אמר: "אל תדאגו יש לי הובלה לאיזור שלכם ביום שלישי רביעי וחמישי, באחד מהם יגיעו אליכם". מאז ועד היום הוא לא עונה לנו לשיחות ולא חוזר אלינו כשהוא מבטיח שיחזור! כמובן שלא ארחנו בחג ולא תיקנו לנו שום דבר עד היום.
    יורם- איש המכירות הוא נותן השרות הכי גרוע שאי פעם נתקלתי בו! בחוצפתו הוא פשוט מסנן אותנו כבר יותר מחודש וכשאנחנו סוף סוף מצליחים לתפוס אותו מטלפונים אחרים הוא מנתק לנו את השיחה כשאנחנו אומרים לו שזה אנחנו…
    בקיצור החנות קימורים ריהוטים היא פשוט בושה. להתרחק כמו מאש.

    #440678 הגב

    Yair Lahav
    מנהל בפורום

    אולי תמונה תעזור (אחת מני רבות)

    #440709 הגב

    Yair Lahav
    מנהל בפורום

    גם אנחנו נעקצנו
    הסחורה לא הגיעה כלל
    יורם התחייב לספק בחמישה מועדים שונים ואנחנו עדיין מחכים, הוא ושמי לא עונים לטלפונים ומסננים אותנו
    בכוונתינו להגיש תביעה, יש לנו יותר כח בתביעה קבוצתית
    אם מעוניין להצטרף אנא צור קשר ושלח פרטי קשר באימייל

    #440708 הגב

    Yair Lahav
    מנהל בפורום

    ביזיון זה לא מילה-
    יורם או רם הוא אדם פסיכופת שברגע שמסים לגהץ את כרטיס האשראי לא מכיר יותר הלקוחות . חובה לעצור אותו מלגרום נזקים לאנשים אחרים – כדאי בפורום זה לארגן קבוצה לתביעה יצוגית. משוכנעת שיצטרפו הרבה!

    #440728 הגב

    Yair Lahav
    מנהל בפורום
    #440707 הגב

    Yair Lahav
    מנהל בפורום
    #440723 הגב

    Yair Lahav
    מנהל בפורום

    שלום, בתאריך 18/8 רכשנו 4 כיסאות בר ששולמו מראש. מאז ועד היום בעלי ניסה מספר פעמים לברר את מועד הגעתם ונענה ע"י יורם בחוסר סבלנות ובחוסר אדיבות שיבדוק ושהוא מקווה שבימים הקרובים יודיע לנו.וכמובן, אף פעם לא חוזר. הבוקר, אני באופן אישי הרמתי טלפון לברר ונענתי בצורה בוטה ע"י יורם שאמר שביום ראשון שני יבדוק ואם הכיסאות מוכנים יתאם הובלה ואם לא נבטל את העיסקה וניתק!

    #440699 הגב

    Yair Lahav
    מנהל בפורום

    אני רואה שאנחנו לא היחידים שנעקצו על ידי יורם ה"חביב" מחנות קימורים ברחוב הרצל בתל אביב. כמה שהוא נחמד ומוכן לעשות הכל למען הלקוח, עד לרגע שקיבל את התשלום. מרגע זה פשוט אין עם מי לדבר. במקרה הטוב, יספר סיפורים ויבטיח לחזור אליך עוד כמה ימים. במקרה הפחות טוב, יסנן אותך ואם אתה מגיע אליו, ידחוף אותך החוצה מהחנות (כן, ממש עם הידיים!), יקלל אותך וייאים עליך. כי הרי בסוף, לטענתו, אתה מטרידן שלא נותן לו לעבוד עם כל הטלפונים וביקורים בחנות!!
    אנחנו בסך הכל רצינו לקבל את שולחן האוכל שעבורו שילמנו! אבל מתברר שאצל יורם, בקימורים, תשלום עבור מוצר אינו מהווה הבטחה לקבלתו! בסופו של דבר ביקשנו לבטל את העסקה והוא הסכים. אמר שתוך יום-יומיים נראה את ההחזר בכרטיס האשראי. עברו כבר 14 חודשים ואנחנו עדיין מחכים.
    ניסינו לתבוע אותו אבל הבן אדם טוען שהחברה לא שלו, החברה החליפה שם ו"קימורים" כבר לא קיימת… בקיצור אין את מי לתבוע.

    #440725 הגב

    Yair Lahav
    מנהל בפורום

    אנחנו הגשנו נגדם תביעה לפני כשלושה חודשים. שיהיה לכם בהצלחה. הם נעלמו מהיקום.

    #440702 הגב

    Yair Lahav
    מנהל בפורום

    רכשנו ריהוט עץ בקימורים בעץ. יורם איש המכירות ושימי מנהל הנגריה איחרו לנו כשלושה חודשים במועד ההספקה, הביאו לנו פריטים לא נכונים, הטעו אותנו מספר רב של פעמים. השירות היה גרוע ובעיקר חוסר אמינות זה הדבר המרכזי. בדיעבד טעיתי שקניתי שם

    #440701 הגב

    Yair Lahav
    מנהל בפורום

    שילמתי יותר מ30,000 ש"ח. אין רהיטים, אין מענה לטלפונים.
    הגשתי תביעה.
    מברור ברשם החברות- יורם הוציא עצמו מהבעלות על החברה, כדי לדאוג שהתביעות לא יגיעו אליו, אלא רק לשותף שלו: שמי.
    לא להתקרב !!!

    #440698 הגב

    Yair Lahav
    מנהל בפורום

    קימרים רהיטים מסוג נחות פירזיל גרוע הכל מתפרק שרות לקוחות לא מתפקד לא עונים וכשעונים לא מגיעים מלחמת התשה התשה התשה זה מה מה שקורא לאחר חדשים ארוכים של המתנה אני מיואש

    #440697 הגב

    Yair Lahav
    מנהל בפורום
    #440696 הגב

    Yair Lahav
    מנהל בפורום

    לא להתקרב

מוצגות 15 תגובות – 1 עד 15 (מתוך 59 סה״כ)
מענה ל־"קימורים" רהיטים שומר נפשו ירחק
פרטים:




יש לכם עוד שאלות?

פורומים בנושא עיצוב

בחסות: בניין ודיור

בחסות: בניין ודיור

בחסות: בניין ודיור

בחסות: בניין ודיור

בחסות: בניין ודיור