כניסה לאיזור האישי
בניין ודיור - מגזין לעיצוב הבית ועיצוב פנים

פורומים

פורום מה עושים במידה במקרה שביצעתם הזמנה של ריהוט ולא קיבלתם

דף הבית החדש פורומים פורום ריהוט לבית בית הרהיט בקריות – עוד מישהו לא קיבל מוצר? מה עושים במידה במקרה שביצעתם הזמנה של ריהוט ולא קיבלתם

#435142

Yair Lahav
מנהל בפורום

היי עומר,
ישנם מספר דרכים לטפל במצב בו אתה נמצא, אך לפני שהציע לך כיצד לטפל בבעיה אני ממליץ לך לנסות לבדוק שוב מה הסיבה שלא קיבלת את הרהיטים או שלא חוזרים אליך למרות ההבטחות.
את הבדיקה הזאת מומלץ לעשות באופן ישיר מול בעלי החברה.
לפעמים הסיבה היא חוסר מקצוענות ו/או חוסר אחריות של עובד בודד בחברה כדי להימצא במקרה כמו שלך ולא החברה או בעליה מודעים שיש בעיה כלל.
גישה חיובית, לא תוקפנית או מאיימת תמיד תהיה עדיפה מאפשרת לחברה או לבעליה לפתור את הבעיה בצורה יפה ושביעות רצונו של הלקוח.
אם גם לאחר שביצעת את הבדיקה עליה המלצתי ועדיין לא קיבלת את הריהוט שהזמנת, מומלץ להיעזר באחד מארגוני הצרכנות המתמחים במצבים כאלה "המועצה הישראלית לצרכנות", "הרשות לצרכנות", "אמון הציבור"

יש לכם עוד שאלות?

פורומים בנושא עיצוב

בחסות: בניין ודיור

בחסות: בניין ודיור

בחסות: בניין ודיור

בחסות: בניין ודיור

בחסות: בהנהלת בלורן

בחסות: בניין ודיור

בחסות: בניין ודיור