שירן שבתאי-סופר: מתכננת ומעצבת הדוגלת בתהליך משותף, חווייתי ומחבר

הנדסאית האדריכלות ומעצבת הפנים שירן שבתאי- סופר לא עוצרת לרגע! בתשע השנים מאז הקימה את משרדה היא מוציאה תחת ידיה פעם אחר פעם פרויקטים מלאי שיק ונשמה שמתוכננים בקפידה וניכר כי בכל אחד מהם הושקעה מחשבה יתרה.

עידו אדן

מי אני

שמי שירן שבתאי- סופר, בת 33 נשואה ואם לשלושה. הנדסאית אדריכלות ומעצבת פנים בהכשרתי, בוגרת מסלול הנדסאי אדריכלות במכללה למנהל ולימודי עיצוב פנים במכללת קווים. עוסקת בתחום מזה כ- 9 שנים ומלאת תשוקה ואהבה לעסק שלי ולמה שאני עושה.

הסטודיו מתמחה בתכנון ועיצוב בתים פרטיים, הגשת היתרים, שיפוצים, תכנון ועיצוב משרדים, מבני ציבור תכנון ועיצוב דירות קבלן, כולל התהליך המורכב של שינויי דיירים. כל פרויקט מותאם ללקוח, לרצונותיו, לצרכיו ולאנרגיות שלו. אני זאת שעוזרת לו לחבר את כל אלה לכדי חלל מעוצב, פרקטי ומדויק תוך תהליך מובנה בו אנחנו מדייקים את הרצונות והצרכים.

החזון שלי הוא להגיע לכל אדם בישראל שמחזיק בנכס ולהראות לו תוך תהליך מובנה יסודי ומשותף ששיפוץ או בניית בית יכולים וצריכים להיות חוויה מעצימה ומחברת.

שירן-שבתאי

שירן שבתאי- סופר

שירן-שבתאי
מזנון בסלון

כל פרויקט מותאם ללקוח, לרצונותיו, לצרכיו ולאנרגיות שלו.

מזנון בסלון

פרויקט הדגל

דירת חמשת החדרים שתכננתי בשוהם משום שמבחינתי כך צריך להראות תהליך אופטימלי בין מתכננת ללקוחותיה: בעלי הדירה סמכו עלי לאורך כל הדרך, זרמו עם "השיגעונות" שלי ובתום התהליך, בעודי יושבת עם בעלי הדירה על הספה בסלון החדש הוא אמר לי בחיוך רחב: "שירן, כל פעם שאני נכנס הביתה טוב לי בלב". משפט כזה גרם לי להבין שאני במקצוע הנכון ועושה את עבודתי נאמנה.

סלון אפור

כל פעם שאני נכנס הביתה טוב לי בלב"

סלון אפור

 מה רצית להיות כשתהיי גדולה

התשוקה שלי לתחום העיצוב והאדריכלות החלה בגיל צעיר ובהשראתה של אמי, אישה עם יד עיצובית מופלאה וכשרון מולד. כבר בתיכון התחלתי לחפש את דרכי בתחום וידעתי שזה המקצוע בו אעסוק כשאהיה גדולה.

סלון כפרי

התשוקה שלי לתחום העיצוב והאדריכלות החלה בגיל צעיר ובהשראתה של אמי

סלון כפרי

הצ'אנס הראשון שניתן לי

ממש בתחילת דרכי המקצועית פנה אלי בעליו של בית מרקחת בפתח תקווה שקיבל המלצה עלי וביקש לבצע עבורו שיפוץ קטן. לאורך השנים שמרנו על קשר המקצועי ועבדנו יחד על מספר פרויקטים. בשנתיים האחרונות התחלנו לבצע פרויקטים גדולים יותר שמצריכים ליווי מול הרשויות המקומיות ומשרד הבריאות. כיום יש לי במשרד מחלקה שמתמחה בבתי מרקחת, בהוצאות רישיונות לרובוטים ולאחזקת קאנביס רפואי- כל זאת בזכות הפניות שהגיעו דרכו.

הדבר הראשון שאני עושה כשאני מגיעה לסטודיו

מכינה קפה ומאזינה למוזיקה

חדר שינה כפרי

כיום יש לי במשרד מחלקה שמתמחה בבתי מרקחת

חדר שינה כפרי

 המנטרה שלי לחיים

"Home is isn’t place, it’s a feeling". כל בית נבנה מהאנרגיות שאנחנו יוצקים בו לאורך הפרויקט.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

המלצות נוספות
בודק...