טרנד ארוכי הצוואר: הפלמינגו הופך לדייר של קבע בבית

אם גם אתם מחוברים לעוף הוורוד שכבש אותנו השנה בסערה, אבל עדיין לא בדיוק נסגרתם על איך לשלב אותו בבית, אז יש לנו כמה רעיונות בשבילכם

הטרנד הטרופי הביא איתו מאסות של עלים ירוקים, עצי דקל, את פרי האננס ואף את הפלמינגו ארוך הצוואר וורוד הנוצות. המראה והצבע הייחודיים, שמקורם במיני סרטנים שהופכים את צבעם הלבן-אפור לוורדרד, השפיעו גם על מעצבי הבתים שאימצו בחום את החיה הדקיקה ומכופפת המקור. השאלה היחידה שנותרה היא איך ליישם את זה. הנה כמה הצעות הגשה:

 

רקמה בחדר העבודה


מסדרון ארוך בין החללים הציבוריים לבין אזור השינה הותאם לפינת עבודה בדירה שבה אין מקום לחדר עבודה. מאחר ששני בני הזוג עובדים על המחשב, עוצבה פינה זוגית ובה נרקמה תמונה של פלמינגו על גבי פגבורד התלוי על הקיר. הטכניקה שבה נרקם היא רקמת איקסים בצמר, שמבליטה את נוכחותו. "מדי שנה משתנים החיה או הפרי המככבים בעולם העיצוב, והשנה אהבתי את האצילות והצבעים היפים שנתן הטבע לפלמינגו", אומרת המעצבת.

 

רקמות בחדר עבודהעיצוב: יערה צ'יקורל. צילום: שירן כרמל

 

 

צבעוניות לא ילדותית


גם ורוד, גם לבן וגם אצילי – איך לא יתאים לחדר ילדה? חדר שעוצב באווירה של חופש, בלי לגלוש לילדותיות יתר, נצבע בחלק התחתון של קיר אחד בוורוד עתיק, ועל הקיר המאונך הודבק טפט פרפרים עדין. החדר מלא בפריטים אך אינו מרגיש עמוס: פינת איפור קטנה עם מראה ומדף, שולחן לימודים בעל מראה שאינו כבד (מ"אורבניקה") וספרייה הנשענת על קיר. המידוף והספרייה קלילים ואינם תופסים הרבה נפח בחלל, והותאמו בצבעיהם לכריות הפלמינגו (מ"פלורליס"), המודפסות בצבעים של ורוד וטורקיז ירקרק ומוסיפות שמחה לעין.

 

חדר נערה מעוצבעיצוב פנים: ענבל יפה baloo living. צילום: אדריאן דודה

 

 כרית פלמנגוכריות הפלמינגו. עיצוב: ענבל יפה. צילום: אדריאן דודה

 

 

שובבות בפינת האוכל


שידת איקאה פשוטה, הממוקמת לצד שולחן האוכל, קיבלה משב רוח רענן בעזרת קיר שנצבע בצבע מגנטי עליו מונחות אותיות. מקבץ מסגרות עם הדפסים צבעוניים, ומנורת לילה בצורת פלמינגו, שנרכשה בחנות פופ בלונדון, משלימים את האווירה ונותנים קריצה שובבה.

 

ארון עץעיצוב צילום: אורית סולומון

 

 

רעננות קיצית למטבח


מזנון ישן חודש והוצב בצמוד למטבח כדי לשמש כמקום אחסון בחלקו התחתון, ומדפים עליונים הושארו פתוחים לצורך דקורציה ומתן אווירה לחלל. הדפס פלמינגו הונח במסגרת לבנה ופשוטה וקיבל פרשנות חדשה לרעננות קיצית, שתוכל להשתנות בהתאם לרצון ולמצב הרוח.

 

ארונות כניסה בצבע תכלתעיצוב וצילום: לירון אוטמזגין, סטודיו "עדידה הלבשת בתים ורהיטים"

 

 

תלוי ובגלוי


כמו צבעו האפור המקורי של הפלמינגו, גם את הקולבים שבחדר הזה אפשר להשיג בשני צבעים – אפור (אלומיניום) וורוד, כדי להתאים אותם לחדר יוניסקס בוגר ולא מתוק מדי ויחד עם זאת רך ונעים. את החדר אפשר לשנות בקלות עם גדילת הילדים בשל השימוש בצבעים הניטרליים שלו. תוספת קולב לצורך תליית בגדים בגלוי היא טרנד שעשה עלייה מחו"ל, ומעבר לטוויסט האלגנטי שהוא מוסיף לעיצוב הקיר, הוא פותר בעיה ידועה של בחירת בגדים בלחץ של הבוקר: הילד בוחר בגד עוד בלילה, לפני השינה, ותולה אותו מול העיניים.

 

אחסון תלויעיצוב וצילום: פתק דיזיין

 

 

מדבקות עושות את ההבדל


את הנגיעות הוורודות בחדר הנסיכה שנולדה מעטרות מדבקות פלמינגו, שבשינוי קל הופכת את מראה החדר לשונה. מאחר שהמדבקות ניתנות להסרה, אפשר להחליף אותן ולהתאים את החדר לטרנד הבא או אפילו להפוך אותו לחדר בנים בעזרת מדבקות אחרות.

 

מדבקות פלמינגו לקירעיצוב וצילום: סטודיו mikoltuv.com

מרכזית
4 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אני רק שאלה
אם התחיל טרנד הפלמינגו - ובגדול טרנד ורוד תינוק סוחף, אפשר כבר להוריד את טרנד ראשי האיילים המשמים?

טפט פלמינגו
היי אהבתי מאוד את העיצוב. איפה נרכש הטפט פלמינגו?

ארון "ישן" אחסון למטבח
הי איכן ניתן למצוא אותו ארון אחסון למטבח כמו זה שבתמונה ? אשמח לדעת כמה עולה עיצוב מדהים!

מזנון אחסון למטבח
הי איכן ניתן למצוא את מזנון האחסון למטבח כמו זה שבתמונה ? אשמח לדעת כמה עולה עיצוב מדהים!

המלצות נוספות
בודק...