ישראלי ברשת: הבלוג שיגרום לכם ליצור עם חיוך על הפנים

העולם יפה ומלא בדברים יפים ובאנשים טובים, כך חושבת אביבית ירקוני-כהן, בעלת הבלוג "הכל טוב". אם תקראו אותה, סביר להניח שחדוות היצירה והאופטימיות ידבקו גם בכם

גולשים אל: הכל טוב

מאחורי הקלעים: אביבית ירקוני-כהן
שנת הקמה: דצמבר 2013
כמות גולשים חודשית: כ-5,500
מספר פוסטים: 51
תחום עיסוק:  DIY, אמהות, יצירה והשראה
אביבית ירקוני כהן
ספרי קצת על הבלוג שלך.
"הבלוג שלי הוא אני. בבלוג אני משתפת בדברים שאני אוהבת: ביצירה שלי, באימהות שלי, בחזון שלי ובמה שנותן לי השראה וטוב בלב. בבלוג אני מנסה לתת לקוראים  מוטיבציה ליצור, לחלום, להיות הורים טובים יותר ולהיות מאושרים יותר".
עוגיות
עציץ
אבל למה בכלל הקמת את הבלוג? 
"התחלתי לכתוב את הבלוג בעקבות מותה של אחותי, כרמית. האובדן והצער הגדולים החזירו אותי לאומנות וליצירה, והכתיבה הייתה עבורי מעין מפלט ועוגן, מקום שהזכיר לי ש'הכל טוב', שהעולם יפה ומלא בדברים יפים ובאנשים טובים. הבלוג מוביל אותי למחוזות חדשים ומעוררי השראה".
צנצנת עוגיות
פריט ספינה
מה את עושה בחיים חוץ מהבלוג? 
"לפני כל ההגדרות, אני נשואה למנשה ואמא של אבישג, יאיר, תמר וגלעד שגורמים לחיים שלי להיות מלאי משמעות ושמחה. אני גם חלק מנבחרת של בני משפחה אהובים, ועובדת עם בן זוגי בחברת התקשורת Micropay".
כפתור
מסגרת תמונה
לוח שנה
מאיפה מגיעים הרעיונות ליצירות? 
"הרעיונות ליצירה מגיעים מהיום יום שלי, מהצרכים שלי, ומההתנסויות שלי בתחום".
קערה
יצירה
ויש פידבקים?
"בהחלט, הפידבקים מרגשים. הסביבה מפרגנת מאוד. אנשים מעזים ליצור בזכות חלק מההדרכות, אמהות מדווחות ושואלות שאלות על הדרך שלי כ'אמאמאמנת', אני מקבלת מיילים ושאלות של קוראים שמתייעצים ומשתפים ביצירות שלהם. הבלוג מרחיב לי את הלב ובזכותו אני עפה".
קיר עם קישוטים
ציטוט שיר
עפרון
לפני סיום, לא תתני לנו טיפ קטן?
"לכו עם הלב שלכם, תתנסו ותנסו – ביצירה, באומנות וגם בהורות. תהיו אותנטיים ותקשיבו לעצמכם, תחייכו ותעשו מה שעושה לכם טוב.
ואל תשכחו – הכול טוב!"

 

553
1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכל טוב
בלוג מקסים ואביבית- מקסימה עוד יותר. ממליצה בחום לדבוק בבלוג הזה ובקסם של אביבית

המלצות נוספות
בודק...