כשעיצוב וטכנולוגיה נפגשים: חידושים בעולם המטבחים לשנת 2019

חברת מטבחי סמל פורצת דרך ומובילה את עולם המטבחים עם חידושים בטכנולוגיה ובעיצוב, תוך שמירה על איכות ושירות ללא פשרות. בואו לגלות בכתבה הבאה את הדור החדש של המטבחים, שישנה את פני המטבח

לוסיאנו סנטנצראו
SaaB ארכיטקטים

מטבח כההמטבח כהה בשילוב אי כהה ועליו טקסטורות של שיש. מעניק מראה דרמטי ויוקרתי לחלל המטבח.

המטבח מהווה חלק מרכזי בכל בית. הוא פתוח וגלוי לעין ועיצובו מוביל את הקו העיצובי של החלל המרכזי המשותף. חידושים טכנולוגיים במטבח אינם מפסיקים להתעדכן, ואנו נחשפים למגוון רחב של חומרים ופתרונות עיצוביים המאפשרים התאמה של המטבח לכל סגנון וצורך. המטבח תופס חלק נכבד מתקציב השיפוץ או הבנייה ועל כן יש לתכננו בקפידה, ולוודא כי איכותו ועיצובו ישרתו את בני הבית לאורך שנים.

בזכות הטכנולוגיה החדשה וחומרי הגלם המיוחדים שמטבחי סמל מציגים, המטבח של 2019  יראה וירגיש אחרת.

מטבחי סמל משיקים בימים אלו את הדור הבא של המטבחים בישראל, עם חידושים שישנו את פני הבית.

במטבחי סמל, שואפים להביא אליכם את המוצר הטוב ביותר, מבחינה עיצובית, טכנולוגית וחומרית. העיקרון המרכזי שמנחה את החברה הוא תמורה מקסימלית ללקוח, ולכן החברה מייצרת את המטבחים ברמת האיכות, העיצוב והטכנולוגיה הגבוהים ביותר, במחירים נגישים ומשתלמים. שלושת החידושים הייחודיים שמטבחי סמל מציגה יביאו אליכם הביתה את הדור החדש של המטבחים וישנו את פני המטבח.

מטבח שחור לבן
עיצוב:מירב ואייל שלום. צילום:אלעד גונן.
מטבח לאק מט עמיד בפני שריטות ופגיעה. הצבע הנבחר הינו קשמיר המזכיר גוון נס קפה, המשולב עם דקטון שחור מט. האי מכיל פונקציות מרובות, ההופכות את השימוש במטבח לנוח ונעים.
מטבח מיוחד
עיצוב:רונית טל. צילום:איתי סיקולסקי.
 האי מכיל בתוכו כריים וקולט אדים חבוי, היוצא בלחיצת כפתור מהאי. האי חופה שיש טבעי דגם ״קררה״ ונבחר בקפידה בפלטת "one peice”.

הטכנולוגיה שעושה את ההבדל- דלתות חדשות דקות, קלות ועמידות יותר 

אחד החידושים הבולטים במטבחי סמל הוא דלת ארון דקה, קלה ועמידה במיוחד. אם עד היום עובי הדלת הממוצע עמד על כ-20 מ"מ – מהיום תוכלו ליהנות מדלתות בעובי 8 מ"מ בלבד, אשר יהיה קלות, חזקות ומדויקות הרבה יותר. על מנת לייצר את הדלת מהדור הבא, במטבחי סמל השתמשו בטכנולוגיה מתקדמת מעולם המטוסים, אשר אפשרה להם להגיע לרמת ייצור זו ולשפר את איכות הדלת באופן מופלא.
מטבח עם דלתות תעשתיות
עיצוב:קרן מימון. צילום:עודד סמדר
מטבח רחב ידיים, בסגנון תעשייתי, ובו אי למטבח מנירוסטה, כיריים שקועים במשטח הנירוסטה ויחידת ארונות קיר גדולה, המשלבת חזיתות עץ עם ידיות נירוסטה. הדגם עוצב בהשראת מטבחי התעשייה הגדולים והישנים, בשילוב עץ ונירוסטה, המעניקים ניגודיות של חום וקור. 
מטבח עם שני כיורים
עיצוב:אורלי זילבר. צילום:עודד סמדר
הארונות הנמוכים הינם בגימור שלייפלק שחור מט. האי המרחף הארוך עשוי ממשטחי דקטון עמידים

הסוד שבמגע – גימורי צבע במרקמים ייחודיים

באמצעות טכנולוגיית צביעה חדשה ובלעדית, המעניקה גימור קטיפתימשי לארונות עץ צבועים, ניתן להעניק מרקם ייחודי לארונות המטבח שלכם, במקום המגע החלק והמלאכותי הקיים כיום.
על ידי שימוש בטכנולוגיה מתקדמת של צביעה, סמל הצליחה להפוך את תהליך צביעת המטבח לאיכותי, מדויק ומהיר הרבה יותר, מה שמאריך את חייו של המטבח.
מטבח גדול
עיצוב:חנקין שביט. צילום:אסף פינצ'וק
מטבח מעוצב בסגנון מודרני וקווים נקיים, בגווני אפור, עץ ולבן. בפרויקט זה תוכנן מטבח בצורת "ר", העוטף את האי במרכזו. הכיור ומשטח העבודה פונים במבטם אל החוץ, כמו גם האי שפונה לרחבה החיצונית ולבריכה, כך שנוצר חיבור בין המטבח לשאר החללים. הארונות הגבוהים והמגירות נבחרו בצבע אפור גרפיט דמוי מטאלי, בעוד שלאי בחרו המעצבים בוצ'ר אלון. משולש העבודה תוכנן כך שהכיריים והכיור על אותו המשטח, מקרר העטוף בארונות גבוהים והאי משמש לישיבה ואיחסון.
 
מטבח קלאסי
עיצוב:יפית ודדי ראובני. צילום:אלעד גונן

מטבח לק לבן מבריק, בשילוב צוקל שחור. 

מטבח לבן גדול ופרקטי
עיצוב:צביה קזיוף. צילום:אלעד גונן
מטבח לבן גדול ופרקטי בעל שפע של מקומות אחסון. קירות המטבח, העשויים פרטי נגרות של סמל, נתפרו במיוחד לצרכי הלקוחות ומשמשים לאחסון רב. הגוון השולט במטבח הוא בהיר מאוד, כאשר שולחן האוכל, בגוון חום כהה, מוסיף חיות לחלל.

חיפויים עם טקסטורות ייחודיות

מהיום, אפשר להשיג טקסטורה טבעיות ומיוחדות במטבח שלכם. החיפויים הבלעדיים של סמל הם חלק בלתי נפרד מהדור הבא של המטבחים – טקסטורות המדמות אבן, ברזל, שיש ומתכות, אשר נותנות למטבח מראה ייחודי מצד אחד, ומטבח יעיל ועמיד יותר מצד שני.
עבור מי שחולם על המטבח הכי עדכני, עם החומרים המתקדמים ביותר, בעיצוב סולידי ואיכותי שיישאר למשך שנים – מטבחי סמל הם סמל של איכות גבוהה, עיצוב וטכנולוגיות ייצור מתקדמות. סמל גאה להוביל את תחום מטבחי היוקרה בישראל, וליצור מידי יום לאלפי לקוחות בישראל חוויית בישול ואירוח יוצאת דופן. כעת היא מזמינה אתכם לעולם החדש של המטבחים – בואו לסניפים לראות ולהרגיש בעצמכם!
מטבח לבן ואי שחור
עיצוב:שחר רוזנפלד אדריכלים. צילום:שי אפשטיין
במטבח זה ויטרינה גדולה במסגרת את יחידת הארונות התחתונים ומגיעה ממש עד משטח העבודה בעזרת פרופיל שקוע שהוטמע כחלק ממשטח הדקטון הבהיר. אותו משטח ממשיך החוצה לכיוון הבריכה כמדף וכחיפוי קיר, היוצר חיבור פיזי בין הפנים לחוץ ומעצים את הקשר ביניהם. החזיתות של הארונות הגבוהים והנמוכים משתלבות בהרמוניה בחלל בזכות הגוון הלבן והאי המרכזי הובלט באמצעות צבע שחור, סביבו רצפת פרקט שמעשירה את החלל באווירה חמה וביתית. 
תאורה פרקטית למטבח
עיצוב:מירב ואייל שלום. צילום:אלעד גונן
המטבח בנוי משני סטריפים – ארונות גבוהים ואי. תוכנן אי רחב ידיים המאפשר ישיבה כמו סביב שולחן- אחד מול השני. החזיתות נבחרו מחומר מט בגוון אפור כהה. משטח העבודה והחיפוי בטקסטורת דקטון גידים. קיר הטלויזיה נבנה צמוד לאי ומשמש כגב לאיזור העבודה והבישול, ומצניע את איזור הכיריים.
אי שחור באמצע מטבח
עיצוב:עדי אהרונוב. צילום:עמית גירון
בפרויקט זה עוצב המטבח בשלושה צבעים ושלושה חיפויים שונים. תחילה ישנם ארונות שחורים גבוהים, הנמשכים מן הכניסה לכיוון המטבח. במרכז המטבח ישנו אי באורך 3.5 מטר בעל מקומות אחסון ומשטח דקטון. 
מטבח לאק מטאל
עיצוב:ענבל ברקוביץ'. צילום:אלעד גונן
מטבח לאק מטאל, בגוון גרפיט, בשילוב שיש דקטון מדגם קליה. המטבח בנוי משני חלקים המקבילים זה לזה- קיר ארונות גבוהים עם נישה במרכז, המכילה משטח עבודה וכיור, ואי המכיל משטח עבודה ויחידת כיריים. 
553
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

המלצות נוספות
בודק...