שילוב מנצח: כשעיצוב ואיכות ניפגשים

שנת 2019 כבר פה וזה הזמן לסכם ולהציג בפניכם את הפרויקטים המובילים של זדקה לשנת 2018. עיצוב, פונקציוליות ואיכות הם הערכים המובילים של זדקה לשנה החולפת, המשתקפים בפרטי הנגרות המיוחדים, שעוצבו בהתאמה אישית לכל לקוח ולקוח.

"כשעץ הוא חלק מעיצוב הבית" הוא המוטו של חברת זדקה, המובילה את תחום עיצוב פרטי ריהוט העץ בארץ.

כל לקוח בחברה, יכול ליהנות מליווי מקצועי ומנוסה של צוות מעצבי החברה, משלב התכנון בהתאמה אישית ועד להתקנת פריט הנגרות הנבחר.

כשסגנון קלאסי ומודרני נפגשים

פרויקט זה, בו מתגוררים הורים ושתי בנות קטנות, עוצב בסגנון עכשווי, חדש ומזמין. הבית שומר על קו חם באמצעות גווני העץ המשולבים בו, מבלי להתפשר על תכנון נגרות מדויק בהתאמה אישית ללקוח .במהלך עיצוב הבית ניתנה חשיבות עליונה למקומות אחסון רבים, תוך תכנון קפדני ופונקציונלי של כל אחד מהחללים בבית. את סקאלת הצבעים מובילים גווני אפור בהיר, אפור בטון, שחור ועץ טבעי.

בעלי הבית הדגישו את הרצון והצורך במסך טלוויזיה גדול במיוחד בחלל הסלון, וכדי להדגיש את נוכחות המסך, תוכננה ספריה גדולה בגוון אפור בהיר ובשילוב עץ אלון. בנוסף, בספריה זו תוכננו מקומות אחסון גלויים ונסתרים המשמשים את דיירי הבית ביום-יום.

סלון קלאסי
עיצוב: רחלי בן אבי | צילום: עודד סמדר
חדר שינה קלאסי
עיצוב: רחלי בן אבי | צילום: עודד סמדר
חדר רחצה עם מראה אובלית
עיצוב: רחלי בן אבי | צילום: עודד סמדר

L.S. house
פרויקט ייחודי זה משקיף אל נופו של הנגב המדברי. ההשתנות של המדבר בין חם ביום לקר בערב, היה הקו המוביל והמנחה בעיצוב הבית. הבית עוצב על ידי חיבור גוונים וחומרים טבעיים  – עץ, בטון, אבן טבעית ומתכות. לפרויקט ייצרה חברת זדקה מגוון פרטי נגרות בהתאמה אישית, המשלימים את המראה העיצובי שנבחרה לפרויקט.
לצד הכניסה, ייצרה זדקה ספרייה מדוקקת, בצביעת אפוקסי שחור, זאת על מנת ליצור מראה המדמה מתכת בעובי החומר. השילוב בין האלמנט התעשייתי שמייצרת הספריה, ופינת האוכל בעלת משטח הפורניר, יוצר דיסוננס עיצובי.
קיר טלויזיה עם קמין
עיצוב: מורן גוזלי | צילום: עודד סמדר  
ספריית ברזל עם אקססוריז
עיצוב: מורן גוזלי | צילום: עודד סמדר  
חדר רחצה עם שיש
עיצוב: מורן גוזלי | צילום: עודד סמדר  

נגרות ייחודית בפרויקט בלתי נשכח
בפרויקט זה אובזר הבית במגוון פריטי נגרות, שהותאמו ועוצבו באופן אישי על פי דרישות הדיירים והמעצבת. לבית נבחרו פריטי נגרות מיוחדים, בצבעים עץ, מתכת, אפור, שחור ולבן, המעניקים לחללי הפרויקט מראה מודרני ואורבני, אך גם ביתי וחם.
לפרויקט תוכננו בארונות לחדרי הרחצה, ארונות בנישה, ארונות אמבטיה וארונות בגדים בחדרי השינה השונים. בכל אחד מהחללים תוכננו פריטים שונים במראה, היוצרים גיוון עיצובי ורעננות בחלל.
בכניסה לבית תוכנן ארון 3 דלתות בצבע אפוקסי, שבו יצרנו משחק עם דוגמת הידית וחריצי הדלתות. כמו כן פתרנו בחלק העליון של הארון חריצי אוורור לאוויר החוזר של המזגן.
סלון מודרני
עיצוב: ענבל ברקוביץ' | צילום: אלעד גונן
ארון קיר על כל הקיר בחדר שינה
עיצוב: ענבל ברקוביץ' | צילום: אלעד גונן
תקרת עץ
עיצוב: ענבל ברקוביץ' | צילום: אלעד גונן

כל הבית זדקה
בתהליך תכנון הפרויקט הוגדר הסגנון על ידי דיירי הבית כנקי ומודרני, שיעניק גם מראה נעים וביתי. ייחודיותו של פרויקט זה תמונה במגוון הפריטים הנרחב בו, המשלבים נגרות בהתאמה אישית. פריטי הנגרות שולבו בכל חללי הבית- החל מחדרי האמבטיה וחדרי השינה, ועד מרחב המגורים הציבורי.
למרכז הבית תוכנן מזנון המשלב יחידה תלויה. המזנון והיחידה התלויה יוצרו מעץ אלון מושחר ואילו חיפוי הקיר נבחר בצבע אפוקסי בשילוב חריצי מסור- המעניקים מראה גאומטרי מלבני.
בחדר השינה הגדול תוכנן מעבר נסתר לחדר הארונות ולחדר האמבטיה, הנסגר על ידי משקוף וזוג דלתות מראה. כך, נוצר מראה של ארון מראות כאשר זוג הדלתות סגור ולא ניתן להבחין במעברים.
לחדרי הילדים הוכנס סגנון פרובנס קלאסי. לחדר הראשון נבחר ארון פתיחה קלאסי בצביעה לבנה בשילוב שידה תואמת.

קיר כוח

עיצוב: רונית גולדפריד | צילום: עודד סמדר  
חדר שינה הורים שחור ולבן
עיצוב: רונית גולדפריד | צילום: עודד סמדר  
חדר שינה ילד בורוד ותכלת
עיצוב: רונית גולדפריד | צילום: עודד סמדר  
זדקה553ינואר
1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הבית עם הספריה השחורה מעלף!!!
איזה ירידה לפרטים! וחשבתי בהתחלה שזאת הדמיה! וואו וואו וואו! מעצבת תותחית כל הכבוד!

המלצות נוספות
בודק...