מים מים משמיים: פינוק במקלחת

המקלחת היא המרענן הרשמי של הקיץ. זה נחמד ויפה שיש אמבטיה, אבל בבתים רבים, מטעמי גודל, תמצאו מקלחונים. המקלחון הוא כבר לא פשרה, כפי שאולי היה נהוג לחשוב פעם. במקלחונים החדשים תוכלו ליהנות מזרמים בעוצמות וסגנונות שונים. מפל מים? גשם? פודרה? איזה מקלחת בא לכם?

חדרי הרחצה עברו בשנים האחרונות מהפכה של ממש. אורח החיים האינטנסיבי בעולם המערבי גורם למרביתנו לשווע לחללי רחצה מפנקים, מעוצבים ומזמינים התפורים במדוייק על פי מידות החלל הנתון וספציפיקציה לצרכי בעלי הבית. המגמה הרווחת כיום היא החלפתן של האמבטיות במקלחונים שנחשבים לקלים יותר לתחזוקה ויעילים ארגונומית לתרבות הרחצה הישראלית. לדברי גלי אורון בן חיים, מנהלת השיווק של קבוצת חמת, "ביותר ויותר בתים ניכרת דרישה למקלחונים, במיוחד בבתים בהם הילדים בגרו. אחוז גבוה מהישראלים מעדיפים מקלחון על פני אמבטיה כך שהמקלחון יעיל ומותאם לצרכים העכשוויים ומספק תחושה מרווחת ואוורירית". חברת חמת, מציעה מקלחונים המיוצרים בשיטת ה-COSTUM MADE המסייעים ביצירת מראה הרמוני ויוקרתי בחדר הרחצה ומשדרגים באופן משמעותי את חוויית הלייף סטייל בבית.

וילון עדין במקלחת
 חמת מקלחונים. צילום: מלנית גל
גשם או פודרה? 

מה שהיה בעבר מבנה קטן ופונקציונלי לרחצה, עובר בשנים האחרונות מהפכה והופך לחוויה עיצובית שלמה של מפלים וזרמי מים. לדברי אוהד לוי, הבעלים של קבוצת נוטלי יבואנית הנס גרוהה, המותג הבינלאומי לברזים ומערכות מים, "חוויית הרחצה היום היא בדיוק כמו כל חוויה אחרת המאפיינת את תרבות הפנאי המתפתחת. אנשים לא נכנסים רק להתקלח – הם נכנסים לחוויית איכות, רגיעה וניתוק מושלם. לכן, חברת הנס גרוהה ממשיכה להתאים את עצמה לצרכים ולדרישות של הצרכן בישראל ולפתוח בפניו שער לעולם עיצוב אירופאי בסטנדרטים הגבוהים ביותר שיש".
מקלחת יוקרתית
 4 סגנונות של הזלפת מים כולל – פודרה – במערכת הלחצנים החדישה Shower Heaven מסדרת ברזי ה-Select של הנס גרואה. צילום: יח"צ
בתערוכת ISH שנערכה בפרנקפורט לפני כחודשיים, הציגה הנס גרוהה, מערכות רחצה חדשניות המשלבות מערכות הזלפת מים מגוונות יחד עם מערכות הפעלה חכמות, עם דגש עיצובי בכל נושא מערכות צמודות הקיר.
מקלחת יוקרתית
מערכות הזלפת המים במערכת Shower Heaven מסדרת ברזי Select הנס גרואה. צילום: יח"צ
מערכת הלחצנים Shower Heaven החדשה למשל, משלבת 4 סגנונות של הזלפת מים, ביניהן סגנון הזלפת מים חדש שנקרא Powder Rain – הזלפת מים מעודנת המעניקות תחושה של אבקה שעוטפת את כל הגוף. הסגנון הזה הושג הודות לשימוש בחומרים המתקדמים בתחום הסיליקון ובמבנה המיוחד של המקלחת, המאפשר החדרת אוויר ומים יחדיו. ארבעת הסגנונות נשלטים על-ידי מערכת ההפעלה החדשנית הצמודה לקיר, המציעה גם מנגנון ויסות טמפרטורה תרמוסטטית.
באיזו טמפרטורה תרצה את המים שלך אדוני?

למי מאיתנו שמאס לעמוד מחוץ לאמבטיה ולבחון את זרם המים עד לקביעות הטמפרטורה המדוייקת, מציעה חברת חמת, את מדי הטמפרטורה לברזי האמבט ולמזלף. המוצרים החכמים משדרגים את חווית הרחצה ומייתרים את הצורך לשלוח יד לעבר הזרם ולבדוק את טמפרטורת המים. מדי הטמפרטורה מראים במדויק את מידת חום המים האידיאלית, כך שניתן להיכנס ולהתרחץ בדיוק ברגע הנכון. למוצרים גם אספקט בטיחותי- שסתום בטיחות, גם הוא תוצרת החברה, סוגר את המים במידה ומידתם גבוהה מידי ובכך מונע כוויות.
דוש מקלחת
 הטמפרטורה כבר בפנים. ברז טרמוסטטי של חמת. צילום: מלנית גל
 טיפה של מים

השימוש בצבע הלבן לעיצוב החלל כולו הוא טרנד על זמני. חלל מאתגר ליישום הטרנד הוא חלל הרחצה בו יש שילוב של אלמנטים מחומרים שונים. אחד האלמנטים שיותר קשה להשיג בצבע לבן הוא הברז שבדרך כלל מגיע בגימור מתכתי. רשת MODY  מציעה פיתרון עיצובי מקורי – ברז  GOCCIA מבית המותג האיטלקי GESSI. ההשראה לעיצוב הברז לקוחה מעולם הטבע והוא בצורת טיפה. הברז מגיע בשלל עיצובים וגימורים ומאפשר יישום של הטרנד הלבן מבלי להכניס לחלל כתם צבע או חומר שאינו משתלב באופן אבסולוטי עם הקונספט.
מקלחת יוקרתית
ראש גשם מבית המותג האיטלקי Gessi בלעדי ב-MODY מגיע בגדלים שונים ומאפשר שליטה באופן זרימת המים מהטוש- מפל, גשם או טיפות. צילום: יח"צ
דוש מקלחת טיפה
ראש טוש Goccia מבית המותג האיטלקי Gessi המעוצב כטיפה. בלעדי ב-MODY. מגיע בשלל עיצובים וגימורים. צילום: יח"צ
מקלחת
 חדר מקלחת של טובול המעוצב בריצוף גרניט פורצלן פישבון, מעצב פנים: יוסי חיון. צילום: גיל דור
חדר רחצה מודרני
 חמת מקלחונים. צילום: מלנית גל
מקלחון בחיפוי אבן
 מקלחון ארגונומי של חמת, צילום: מלנית גל 
מקלחון אבן
ברזי מקלחונים של חברת Eurorama להשיג בסניפי נגב. צילום: Eurorama
מקלחונים 533
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

המלצות נוספות
בודק...