מלבישים את הדלת: הכירו את חיפויי העץ של דלת הכניסה

דלתות כניסה מעץ משדרות בו זמנית אותנטיות, כפריות ומודרניות. הגוף מפלדה, אבל גימורי העץ של הדלתות נותנים את הטון העיצובי בהתאם לסגנון

חזית בית פרטי

הביקוש לדלתות כניסה מעוצבות הוליד מגוון רחב של דלתות שיכולות להתאים לכל בית. הבחירה בדלת כניסה מעוצבת איננה מאפיינת רק בתים פרטיים וניתן לראות כניסות מרשימות ומדהימות גם בבתי עסק, דירות בבנייני מגורים, מוסדות ועוד. מעצם טבעה, נבנית דלת כניסה כמעט תמיד מפלדה, כלומר, גוף הדלת נעשה מפלדה על מנת לאפשר לדיירים ליהנות מביטחון מקסימלי ובידוד אקוסטי. עם זאת, בכל הנוגע לעיצוב, ניתן לחפות כל דלת פלדה בגימור מעץ כדי להגיע לסגנונות עיצובים מרשימים ועוצרי נשימה.


דלת כניסה מעץ

דגם קדאיז

דלת כניסה מעץ
כניסה לבית

דגם קדאיז

כניסה לבית
דלת כניסה מעץ

דגם קדאיז

דלת כניסה מעץ

קסמן של דלתות כניסה מעץ טמון בכך שהן משדרות בו זמנית גם אותנטיות, גם כפריות וגם מודרניות. הכול בהתאם לדגם שנבחר ולהחלטה לגבי הצבעים והגמר. בדלתות רשפים, המתמחה זה עשרות שנים בעיצוב דלתות כניסה, מציעים קטלוג דלתות כניסה הכולל מניפה רחבה של דלתות כניסה מעץ. דהיינו, דלתות פלדה עוצמתיות ובטיחותיות המעוצבות עם חיפויי עץ מרהיבים במספר סוגי גמר מרכזיים – חיפוי פורניר, במבוק טבעי ו-MDF בצביעת אפוקסי. לכל אחד מהחיפויים יתרונות משלו וכמובן שהם מבטאים גם סגנונות עיצוביים.

במבוק טבעי

דלתות כניסה מעץ יכולות להיות מעוצבות עם חיפוי מרהיב של במבוק טבעי. במבוק הוא כידוע צמח ירוק עד, שמשמש למגוון יישומים וביניהם עיצוב חיפויים. בדלתות רשפים מציעים דגמים מיוחדים עם חיפוי במבוק המעניקים לדלת מראה אותנטי וכפרי. הדגם הבולט עם חיפוי במבוק טבעי הוא דלת כניסה מסוג קיוטו. חשוב להדגיש כי גם במבוק יכול להיות חיפוי שנצבע בצבעים נוספים, והדלת לא חייבת להגיע עם הגוון הטבעי של חומר הגלם. הכול בהתאם לבחירת הלקוח, כמובן.

כניסה חיצונית לבית

דגם אליקנטה

כניסה חיצונית לבית
כניסה חיצונית לבית

דגם אליקנטה

כניסה חיצונית לבית
כניסה חיצונית לבית

דגם אליקנטה

כניסה חיצונית לבית

חיפוי פורניר

דלתות כניסה מעץ בחיפוי פורניר הן דלתות מבוקשות ומרשימות. פורניר הוא מושג שמגיע מעולם הנגרות ושאוב מהמילה Furnier בגרמנית. מדובר על ציפוי דק ביותר של עץ משובח (בדרך כלל בעובי של עד 1 מ"מ) שמודבק באמצעים טכנולוגיים ייחודיים על גבי לוחות מחומר גלם אחר.

ציפויי פורניר מאפשרים ליהנות מדלת כניסה מעץ בגימור אלגנטי ומרשים, כאשר טקסטורת העץ ניבטת מתוך הדלת (גם לאחר צביעה). הפורניר ניתן לצביעה ולליטוש כמו כל עץ טבעי ובחברה עושים שימוש רב בטכניקה זו. עוד דלתות עץ בחיפוי פורניר ניתן לראות בקטלוג, למשל דגמי לורנס, אליקנטה, קאדיז, שדמה ועוד.

חזית בית פרטי

דגם שדמה

חזית בית פרטי
דלת כניסה מעץ

דגם שדמה

דלת כניסה מעץ
דלת כניסה מעץ

דגם שדמה

דלת כניסה מעץ
פינת אוכל מול דלת כניסה

דגם שדמה

פינת אוכל מול דלת כניסה

MDF צביעת אפוקסי

דלתות כניסה מעץ ניתן לייצר בגימור של פלטת MDF עם צביעת אפוקסי. זהו גימור שנעשה בטכניקה של צבע בתנור ועל כן הלקוח יכול ליהנות ממבחר מרשים של צבעים לפי טעמו האישי. צביעה בתנור היא צביעה אלקטרו-סטטית הנעשית בתהליך דו-שלבי שמבטיח כי הצבע מוטמע היטב בחומר הגלם ונשמר עם עמידות למשך שנים. בקטלוג הדגמים שלנו תמצאו את החיפוי הנ"ל בדלתות כמו כנרת, סוהו, ארט דקו ועוד.

דלת כניסה

דגם אלה

דלת כניסה

דבר אחד אחרון שכדאי לדעת על דלתות כניסה מעץ

חשוב להדגיש שישנם עקרונות שכדאי להכיר על התקנת דלת כניסה מעץ. ראשית, דלתות כניסה מעץ מתאימות בעיקר לפתחים שאינם פונים לכיוון מערב או דרום. למעשה, ההמלצה היא כמעט תמיד על דלתות כניסה מעץ בפתחים שאינם בכיוונים אלה (או שמותקנות תחת גג כמו בבנייני מגורים או מגדלי עסקים). זאת מכיוון שאלו כיווני פתח בעלי חשיפה גדולה לשמש או לחות שעלולה לפגוע בעץ ולקצר את ימיו.



תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...