הכי מתוק שיש: שלושה עיצובים שווים לחדרי תינוקות

הם מתוקים, ריחניים וממיסים את הלב. לא משנה אם מדובר בתינוק או תינוקת, אין כמו לעצב להם את חדר החלומות. אז בהשראת תחל שנה וברכותיה, נאחל לכם שנה מלאה עיצובים ונזמין אתכם ליהנות משלושה עיצובים שווים לחדרי תינוקות ופעוטות

עיצוב חדר תינוקות היא מלאכה מרגשת, מכל הסיבות הנכונות. תינוק חדש הגיע למשפחה, וחדר ששימש את המשפחה למטרה אחת הופך באבחת הלבשת חלל למקום הכי מתוק בבית, שאיתו הפעוט גדל. ברוח ההתחלות החדשות ועם תחילתה של השנה החדשה, מעצבים מחדש את החדר עם ריהוט חדש, סדינים מעוצבים ודקורציה, שמוסיפה את הנגיעות המדויקות לעיצוב רך ומלטף. איך עושים את זה?

חדר לתינוקת

חדר ששימש קודם לכן כחדר אורחים בדירה שכורה, עוצב בקונספט אינדיאני מרומז, עם דגש על שימוש בחומרים טבעיים או חומרים שנראים כאלה. סקלת הצבעים טבעית, רכה, נעימה ומרגיעה בגווני שמנת ובז'. השליש האמצעי של הקירות נתחם באופן דקורטיבי כבורדר ונצבע בגוון אחיד. קצה אחד שלו תוחם את המיטה וקצה אחר נעשה עם שבלונה עדינה לתחושה עוטפת וחמימה.

מרקמי טקסטיל שונים, המעשירים תמיד עיצוב חדר התינוקות, מופיעים כאן בצורת מובייל מקרמה, שיצרה המעצבת בעצמה מחמישה חישוקים, וילונות מקרמה ופשתן, כריות פרווה, כריות עם דוגמאות וכריות סרוגות. את המזרן שעל הרצפה, שמתחתיו יש במה קטנה, מכסה כיסוי מיטה מכותנה משובחת כפינה לאורחים ומשחק, ובאמצע החדר הונח שטיח דמוי פרווה בגוון ורוד עתיק. לצד הארון נוספו שידות לבנות לאחסון ושידה בצבע סגול עמוק שהמעצבת שיפצה בעצמה.

פינת רביצה

מובייל מקרמה. עיצוב פנים והום סטיילינג: דקל לוי, צילום: בן מזרחי

פינת רביצה
שטיח ורוד

שטיח דמוי פרווה. עיצוב פנים והום סטיילינג: דקל לוי, צילום: בן מזרחי

שטיח ורוד
ארון בחדר ילדים

שידות לבנות לצד הארון. עיצוב פנים והום סטיילינג: דקל לוי, צילום: בן מזרחי

ארון בחדר ילדים
פינת רביצה

מרקמי טקסטיל שונים. עיצוב פנים והום סטיילינג: דקל לוי, צילום: בן מזרחי

פינת רביצה

חדר לתאומות

הגישה המונטסורית הובילה את עיצוב חדרן של התאומות, בו הונגש החלל כדי שיחושו עצמאיות עד כמה שניתן. מדפים נתלו בגובה שמתאים לגישה עבורן, פינת הרביצה נמוכה ופינת ההתארגנות גם היא בגובה העין. בעזרת שבלונה של חצי עיגול נוצרה מעטפת צבועה לקיר בדוגמה של קיר קשתות, עליו שקדו יחד המעצבת והאמא.

גווני הוורוד והמנטה בחדר מותאמים לשאר גווני הבית על מנת ליצור הרמוניה כללית. "היה לי חשוב לייצר רוגע בחלל ולא לקחת אותו למקום ילדותי מדי מתוך מחשבה שניתן יהיה לעשות שינויים ביתר קלות כשהבנות יגדלו", אומרת המעצבת שיצרה בקיר גב המיטה מעין טפט על ידי מדבקות קיר, הוסיפה תמונות עדינות של micush במתלים מיוחדים, שניתן לפתוח ולהחליף את האיור בעתיד. במדפים, במיטות ובפריטים משלימים שולבו חומרים של עץ וראטן היוצרים מראה טבעי ונטרלי.

חדר לתאומות

צביעה בדוגמת קשתות. עיצוב: מיה גונן, צילום: נויה שילוני חביב

חדר לתאומות
ספריית ילדים

פינת רביצה נמוכה. עיצוב: מיה גונן, צילום: נויה שילוני חביב

ספריית ילדים
מראה בחדר תאומות

פינת התארגנות. עיצוב: מיה גונן, צילום: נויה שילוני חביב

מראה בחדר תאומות

חדר לבן שנתיים

פעוט שעבר בדיוק ממיטת תינוק למיטת מעבר מחבב מאוד חיות, וזהו המוטיב שנבחר לככב בחדר. מערך הריהוט שונה והחדר נצבע באופן היקפי בחצי התחתון של הקירות בגוון ניוד בהיר ונעים. בחלקו העליון הודבק טפט חיות, ולצורך חיבור וריכוך בין הצבע לטפט הודבק קרניז. מעל המיטה נתלה פיל גדול מקש. בפינת החדר מקום נוח לרביצה ומשחק, עיון בספר או סתם התכרבלות נעימה ומימין לה מדפי ספרים ומעליהם אריה קש בעל רעמה אדירה המבליט את קונספט החדר. שטיח עגול בדוגמת אריה משלים את פינת הרביצה. "זוהי דוגמה נהדרת לחדר קונספט, שבו מוטיב החיות חוזר על עצמו במעגליות ובאופן שונה בכל פינה אליה מביטות העיניים", מסבירה המעצבת.

פינת קריאה

פעוט חובב חיות. עיצוב: לימור אורן, צילום: אורית ארנון

פינת קריאה
מיטת פעוט

פינת קריאה. עיצוב: לימור אורן, צילום: אורית ארנון

מיטת פעוט
טפט חיות

אריה כמוטיב חוזר. עיצוב: לימור אורן, צילום: אורית ארנון

טפט חיות
טפט חיות

קרניז מחבר בין צבע לטפט. עיצוב: לימור אורן, צילום: אורית ארנון

טפט חיות

עשינו לכם חשק לעצב חדרי תינוקות מושלמים? מצאנו עוד כמה עיצובים שווים, שיכולים לעניין אתכם: 

מוסיפים לסל: חדר תינוקות מעוצב בקנייה ישירה

תינוק עם אופי: חדרי תינוקות אחרים

בייבי רום: חוקים שצריך לאמץ בדרך לעיצוב חדר תינוקות

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...