פורשים כנף: פתרונות מעוצבים לקרוי והצללה

מפרשי צל, פרגולות חשמליות ופרגולות המשלבות אלומיניום ועץ, אלו רק חלק מפתרונות הצללה והקרוי המתקדמים שיעזרו לכם בגשם ובשמש. לחברת קשתות הוותיקה בתחום, מגוון רב של פתרונות הצללה מעוצבים לכל עונות השנה. מוזמנים לראות

רגע לפני תחילת החורף זה הזמן למהר ולהזמין פתרון הצללה וקירוי איכותיים שיגנו עליכם מפני הגשם. חברת קשתות המובילה בתחום מציעה מגוון פתרונות והגנה לכל עונות השנה תוך שימוש בהדמיה ממוחשבת. מוצרי החברה מיוצרים מחומרי גלם ואיכותיים, עם מגוון רחב של קרויים ממראה כפרי ועד מראה קלאסי ומודרני. פתרונות הקרוי מיוצרים בהתאמה אישית לאופי המבנה, לתנאי מזג האוויר ולרצונות הלקוח. לחברת קשתות מוניטין של כ-20 שנה בפתרונות הצללה בתחום המוסדי והפרטי.
מפרשי צל

הפתרון של מפרש צל הנו פתרון אידיאלי להצללה לאלו שלא מעוניינים במוצר קבוע. חברת קשתות מתמחה בתחום מפרשי הצל שאינם נחלתם של הבתים הפרטיים בלבד, אלא משמשים להצללה בעיקר בתחום המוסדי: בגני השעשועים, הפארקים ובתי הספר. החברה משתמשת בחומרים בעלי תו תקן אירופאי וישראלי. למפרשי צל מגוון רחב של צבעים וניתן לבחור בין רשתות צל מחוררות או אטומות ומחומרי גלם שונים.

בית פרטי גינה

מפרשי צל בבית פרטי. ייצור והתקנה חברת קשתות 
פרגולת רפפות אלומיניום חשמלית

המילה האחרונה בתחום הפרגולות הן הפרגולות החשמליות. חברת קשתות מציעה פרגולה חשמלית עם רפפות מאלומיניום או פרגולה חשמלית עם יריעת PVC  אטומות אשר נפתחות ונסגרות באופן חשמלי. הפרגולה בעלת מרזבים פנימיים לניקוז המים ומתאימה לשימוש בימי החורף והקיץ. את הפרגולות החשמליות ניתן להזמין עם או בלי תאורת LED פנימית בפרופילים. הפרגולות באיכות הטובה ביותר, עם תשומת לב מלאה לפרטים ולרמת הגימור.
פרגולה בחצר הבית
פרגולת רפפות אלומיניום בעלת אפשרות שינוי מצב התכנסות, המאפשרת פתיחה מלאה או קירוי ואטימה מלאה של השטח בהתאם לצורך. חברת קשתות
הצללה בסגנון "עולה יורד"

בצללה זאת קיים שימוש בבד הסולטיס האיכותי מיוצר בחברת סרג'-פרארי בצרפת, הנותן הצללה של 92%, הבד איכותי ועמיד למזג האויר ומגיע במגוון רחב של צבעים.
  פרגולה בנויה בחצר הבית
פרגולה מבד סולטיס בסגנון "עולה יורד". חברת קשתות
פרגולת אלומיניום משולבת עם סרגלי עץ

שילוב מנצח של אלומיניום ועץ יוצרים עמידות גבוהה לתנאי מזג האוויר וכן עיצוב מרשים המשתלב בגינה ובחצר. פרגולת כניסה לבית של אלומיניום ועץ המשתלבת מצוין עם הספסל והגינה.
פרגולה בשילוב עץ
פרגולת אלומיניום משלובת עץ. חברת קשתות
פורשים כנף
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

המלצות נוספות
בודק...