איך בוחרים דלת? המדריך המלא לפניכם

על מה צריך לחשוב כשרוכשים דלתות, ואיך בוחרים בסגנון אחד מתוך כל השפע הקיים? הטיפים לבחירה מוצלחת של דלתות כניסה ופנים, באדיבות חברת רשפים

תמונות באדיבות חברת רשפים
דלת כניסה רחבה
דלת כניסה רחבה

עד לא מזמן, רוב דלתות הפנים ודלתות הכניסה בישראל נראו דומות זו לזו, והורכבו מחומרים פשוטים למדי. בשנים האחרונות, עם התגברות המודעות לעיצוב הפנים, עולה חשיבותן ותרומתן של הדלתות למראהו ולאופיו של הבית ובהתאם לכך, מבחר החומרים האיכותיים והעיצובים שמהם עשויות דלתות הוא עצום.

בבואכם לבחור דלת יש לחשוב על האיכות שלה, האטימות לרעשים, ובהקשר של דלת כניסה חשובה גם הבטיחות. לאחר מכן יש לחשוב על הסגנון של הדלת ועל האופן שבו הוא ישתלב עם המראה הכולל של הבית. במדריך הבא נלווה אתכם צעד-צעד, החל מהפרמטרים לבחירה של דלת כניסה איכותית ובטוחה, ועד לטיפים סגנוניים.

 

אולם תצוגה של דלתות
אולם תצוגה של דלתות
דלת כניסה בבית פרטי
דלת כניסה בבית פרטי

על מנת לבחור בדלת איכותית שתשרת אתכם שנים רבות, ותעניק לכם ולכל יושבי הבית ביטחון, יש לשים את הדעת על מספר דברים חשובים. חברת רשפים, מחברות הדלתות הוותיקות והמובילות בארץ, ריכזה עבורכם ארבעה פרמטרים לבחירת דלת כניסה, ודלתות בכלל.

הפרמטרים לבחירת דלת

  1. וודאו שהדלת מאובזרת בסף איכותי מסיליקון עם רמת שחיקה נמוכה, שלא ישרוט את הרצפה ולא יגרור לכלוך.
  2. וודאו כי מגן הצילינדר עשוי נירוסטה, אשר תשמור על התקינות והעמידות שלו לאורך שנים.
  3. דלת בטיחותית צריכה להיות בעלת גוף פלדה ועם חיזוקים תואמים.
  4. בדקו אם בין גוף הפלדה לחיפוי יש שכבת צמר סלעים. שכבה זו חיונית לאיכות האקוסטיקה בחלל.
דלת בשילוב זכוכית מט
דלת בשילוב זכוכית מט
פינת אוכל מוקפת ווילונות ומדפים
פינת אוכל מוקפת ווילונות ומדפים

כעת, ניתן להתפנות לבחירת הסגנון העיצובי. ככלל, הדלת צריכה להתאים לסגנון העיצוב של הבית, ולהשלים את המראה שלו מבפנים ומבחוץ. דלת הכניסה אמורה לרמז על הסגנון שאנחנו עתידים לפגוש בתוך הבית, ודלתות הפנים צריכות להשתלב עם הריהוט והעיצוב הכולל. לחללים עמוסים ברהיטים ובפריטי עיצוב, עדיף לבחור בדלתות שאינן גורמות לעומס ויזואלי. לחלל כזה מומלצות במיוחד דלתות בעלות משקוף סמוי – פתרון חדשני של חברת רשפים.

בבתים המרוהטים בסגנון קלאסי ומשדרים מראה יוקרתי, מומלץ להתאים דלתות עץ. בבתי משפחות עם ילדים, מתאימות לעתים דלתות לימינציה – אלו הן דלתות בציפוי פורמייקה דקה המגיעות בגוונים שונים. "מחירן של הדלתות הללו שווה כמעט לכל כיס, כך שהן מאפשרות לכל אחד לשדרג את מראה פנים הבית", אומר רפי סלהוב, מנכ"ל חברת רשפים. מעבר ליופיין של דלתות הפנים, בתכנונן מושם דגש גם על האקוסטיקה. "כל הדלתות מאופיינות ברמת בידוד אקוסטי גבוהה", מוסיף סלהוב, "זאת כדי לבודד רעשים בין חלקי הבית השונים ולאפשר פרטיות מקסימלית בכל חלל וחלל".

דלפק מוגבה על אי במטבח
דלפק מוגבה על אי במטבח
מבואת כניסה חיצונית
מבואת כניסה חיצונית

מעבר לכל זה, כאשר קונים דלתות כניסה או פנים יש לבצע סקר שוק נרחב. כדאי לבחור בחברה שמציעה היצע רחב ומגוון של דלתות, כדי למנוע התרוצצויות מיותרות. "סל המוצרים של רשפים גדול מאלה של כל חברה מקומית אחרת בתחום, ומתאים בין היתר לבתים פרטיים, למוסדות ולמרחבים  מוגנים", מספרים בחברה. "כמו כן, הדלתות שלנו מתאימות לעיצוב מודרני או כפרי, ולסגנונות רבים כמו הארט-דקו, האבסטרקטי, היפני ועוד".

 

אולם תצוגה דלתות רשפים
אולם תצוגה דלתות רשפים
דלת כניסה כפרית
דלת כניסה כפרית
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

המלצות נוספות
בודק...