הובלות: למצוא את חברת ההובלה הנכונה למעבר המתוכנן

עם כמות כל כך גדולה של חברות הובלה, קשה מאד לבחור את החברה המתאימה עבורכם. הכתבה שתעשה לכם סדר

כשיש בארצנו הקטנה כמות בלתי נתפסת של חברות הובלה ושינוע החלטנו הפעם לענות על השאלה "איך לבחור את חברת ההובלה הנכונה?" ויצאנו לשאול מספר מומחים בתחום.

"הדרך הטובה ביותר למצוא חברת הובלות מומלצת היא גם הפשוטה ביותר, לבקש המלצות ממשפחה וחברים שהייתה להם חוויה טובה במעבר הדירה שלהם" מספר לנו סלאבה, בעלים של חברת אפדייט הובלות, חברת הובלה שמומלצת בעקביות ע"י לקוחותיה ומציעה שירותי הובלה בכל הארץ.

קרדיט: 123RF

הובלות 800

אבל מה קורה כאשר המוביל או החברה שקיבלנו עליהם המלצה חמה לא זמינים לבצע את העבודה? כנראה שהאופציה הבאה שלנו היא חיפוש בגוגל שיפתח בעבורנו את הדלת לכמות עצומה, אינסופית של חברות הובלה. אז איך בכל זאת מוצאים את חברה ההובלות הנכונה בעבורנו? הכל בטיפים שקיבלנו מסלאבה.

 

להלן הטיפים של סלאבה למציאת חברות הובלה מומלצת ב-3 צעדים:

-אחרי שיש לנו רשימה של חברות הובלה שמעניקות שירותים באזור הרצוי לנו אנחנו יכולים לעבור לשלב התחקיר. בשלב הזה נבחן את הביקורות של חברת ההובלה ברשתות החברתיות השונות כאשר גוגל ופייסבוק הן העיקריות. זה שלב חשוב כי הוא מאפשר לנו הצצה על מה חשבו הלקוחות על חברת ההובלות – ככל שלחברה יש יותר ביקורות כך הסיכוי לאמינות הביקורות היא גבוהה יותר

-תמיד חשוב לחפש דגלים אדומים ולהיות חשדניים. מה הדגלים שכדאי לשים לב אליהם ולעורר את חשדנו?

נציג חברת ההובלות נותן לנו הצעת מחיר בטלפון מבלי ממש לקבל מאיתנו מידע אמיתי לגבי היקף ההובלה הצפוי. כאן זה מתכון לבעיות בהמשך ולמשפטים כמו "לא הבנתי ממך שיש לך כל כך הרבה ארגזים להוביל", "לא אמרת לי שיש גם מדרגות גישה שצריך לעבור דרכם" ועוד, מה שבדר"כ יוביל למחיר הרבה יותר גבוה ממה שנסגר בטלפון. חפשו חברה שתדע לשאול אתכם הכל, על מנת שתקבלו הצעת מחיר מדויקת ובלי הפתעות בסוף.

בהמשך לסעיף הקודם, ככל שנציג החברה היה סובלני יותר, יקשיב לכם וישאל אתכם כמה שיותר שאלות – כך הסיכוי שהגעתם למקום הנכון.

-בנוסף לכך, סלאבה מציין כאינדיקציה נוספת שלחברת הובלות רצינית ומקצועית יש גם שירותי הובלה נוספים כמו בולות עם מנוף, שירותי אריזה, שירותי הרכבת ארונות ועוד. חברה שיש לה מגוון של שירותים כאופציה עבור הלקוחות שלה מעידה על רצינות, מקצועיות ויכולת לבצע את ההובלה על הצד הטוב ביותר.

 

ומה אנחנו צריכים לעשות על מנת שהמעבר יהיה קל ופשוט?

בהנחה שאכן הצלחנו למצוא חברת הובלה מקצועית, כדאי שנספק את כל המידע שיאפשר לנו לקבל הצעת מחיר מדויקת, בלי הפתעות בהמשך (הנה כמה דוגמאות):

-האם מעלית יש/אין?

-האם צריך להוביל דרך מדרגות בכניסה?

-האם יש גישה לחניה קרובה לרכב ההובלה?

-האם נדרשת אריזה מקצועית או שכל כבר ארוז?

-האם נדרש לפרק ארונות או להרכיב ארונות בדירה החדשה?

 

כיום ניתן גם למצוא חברות שבנוסף לשיח עם הלקוח מבקשות גם סרטון קצר שמראה את תכולת הדירה ודרכי הגישה. במבט ראשון זה נשמע אולי מוזר, או יכולה להישאל השאלה "למה אני צריך גם לשלוח סרטון?", אך כשחושבים על זה לעומק, דווקא חברות שכאלה נותנות ביטחון גבוה יותר להצעת המחיר שתקבלו, הצעת מחיר מדויקת יותר, בלי הפתעות לעצמם ובוודאי שלא עבור הלקוחות בהמשך – כך שיש כאן דווקא חדשנות מרעננת המעידה על איכות שירות גבוהה ומקצוענות.

אנחנו מקווים שהצלחנו לעזור ולסייע לכם עם הטיפים הללו שיהפכו את תהליך מציאת חברת ההובלות המומלצת שלכם לפשוט ורגוע יותר או כמו שסלאבה אומר לנו כאן "לעבור דירה עם חיוך".

מוזמנים להיכנס כאן, ולמצוא עוד מגוון מדריכים רלוונטיים עבורכם בנושאי עיצוב פנים הבית, רעיונות והשראה לשיפוץ ועוד.

מעבר מוצלח!

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

המלצות נוספות
בודק...