שניים סינים: כך הפנג שואי יעזור לכם למצוא אהבה

אין סיבה שגם בוולנטיינ'ס הזה תהיו לבד. פילוסופיית העיצוב הסינית באה לעזרתכם, עם טיפים קטנים לעיצוב מחודש של חדר השינה, בדרך לשינוי הסטטוס המיוחל

למי שלא מכיר, פנג שואי הינה פילוסופיה עתיקת יומין לעיצוב ותכנון הבית, אשר הגיעה אלינו היישר מסין הרחוקה. לשיטת עיצוב מפורסמת זו אינספור יתרונות, גם פסיכולוגיים, היכולים להשפיע על חיינו לטובה  – החל משדרוג האווירה הכללית בבית, דרך יצירת אווירה קריאטיבית יותר, שיפור את המזל הכללי בחיים ועד למציאת אהבה חדשה. כן, כן, פנג שואי יכול גם לסייע לכם במציאת אהבה חדשה – בעזרת מספר שינויים קטנים ופשוטים, שכל אחד יכול לבצע בבית בעצמו. למשל, קיימים אלמנטים עיצוביים בבית, שלרוב איננו מעניקים להם תשומת לב רבה, כמו מספר שידות השינה שיש לנו ליד המיטה או המרחק של המיטה מהקיר. יחד עם זאת, על פי הפנג שואי יש להם משקל כבד על חיי האהבה שלכם. אז בואו לעשות שינוי.

 

סדר מחודש 


המקום הראשון בו אתם רוצים לעשות סדר בסגנון הפנג שוואי למען חיי האהבה שלכם הוא, כמובן, חדר השינה. חשוב להוציא מתוך החדר כל דבר שעלול להסיח את דעתכם במסע שלכם אחר האהבה – בלאגן מיותר, בגדים מלוכלכים, ארגז החול של החתול וכל דבר שקשור לעבודה.

 

חדר שינה קלאסי עיצוב פנים: קרן לסר. צילום: חן ברקוביץ

 

דאגו לסדר את החפצים שיש לכם בחדר בזוגות, למשל, שני נרות, שני כדי פרחים וכך הלאה. אם אתם תולים תמונות על הקירות, תדאגו שהן יהיו בעלות מוטיב רומנטי וידברו על אהבה או יחסים אינטימיים בין שני אנשים.

 

 

הסירו תמונות של אנשים מהקירות


הסירו את כל התמונות המשפחתיות שיש לכם בחדר השינה – תמונות של ילדים של אנשים אחרים או של חיות המחמד שלכם. אתם הרי לא רוצים שכולם יבהו בכם בזמן שאתם מבלים בחדר השינה או במיטה. במקומן, תלו תמונות המבטאות את התחושה או את ההרגשה הטובה שתחושו ברגע שתמצאו אהבה. המטרה היא ליצור מציאות חדשה מתוך מחשבות חיוביות על העתיד הרצוי לכם בתחום הרומנטי, ולכן האלמנטים הללו כל כך חשובים.

 

תמונות בחדר שינה עיצוב פנים: טל אגא. צילום: גלית דויטש

 

 

שימו לב לארגון הרהיטים בחדר


אם המיטה שלכם צמודה לקיר, הרחיקו אותה ממנו ודאגו להציב שני שולחנות לילה או שידות, אחד בכל צד של המיטה. כך, אתם משאירים מקום במיטה שלכם לבן או בת הזוג שיבואו, ולא חוסמים את האופציה הזו עם קיר. דאגו גם שהמיטה שלכם לא תהיה גדולה מדי ולא קטנה מדי, אלא בגודל שמתאים לזוג.

 

מומלץ להשאיר מדף אחד ריק, כמה קולבים ריקים בארון ומקום פנוי על השידה אם יש לכם כזו בחדר, כדי שלאהבה שלכם יהיה מקום להצטרף אליכם בחדר השינה. מומלץ גם לא לשים מראה מול המיטה, שכן היא עלולה להקרין אנרגיה שלילית אל תוך המיטה.

 

חדר שינה כסוף אדריכלות ועיצוב פנים: יוליאנה ריסקוף. צילום: אלעד גונן

 

 

להחליף מצעים


אם יצאתם בדיוק מקשר ארוך או שזמן ארוך לא הייתם בקשר רציני, מומלץ להחליף את המצעים כמה שיותר מהר. מבחינת צבעים, הפנג שואי ממליץ לעצב את חדר השינה בצבעים ניטרליים יחסית כמו בז', ורוד עתיק, חום או חום שוקולד.

 

הימנעו מלצבוע את חדר השינה שלכם בצבע לילך, למרות שהוא עדין ומפתה. מתברר שהוא נחשב לצבע הצניעות וההימנעות ממין. בנוסף לצבעים האלה, תוכלו להוסיף אביזרים וקישוטים לחדר השינה שצבעם אדום, כדי להצית את האש בחיי האהבה שלכם.

 

 

חדר שינה קלאסי אדריכלות ועיצוב פנים: אפרתמר. צילום: מאיה חבקין

 

 

להוציא מכשירי חשמל


טיפ אחרון לחדר השינה הוא להוציא את הטלוויזיה ואת כל מכשירי החשמל מהחלל בו אתם ישנים. מעבר לכך שהטלוויזיה מסיחה את דעתכם מחיפוש אחר האהבה, מדובר במכשיר חשמלי המסמל את אלמנט האש, וזוהי לא האנרגיה שאתם רוצים להכניס לחדר.

 

כמו כן, נסו להשתמש בנורות חלשות יחסית בחדר השינה, או עמעם (דימר) אם אפשר, וכן בצבעים רכים ונעימים ובנורות צהובות ולא לבנות.

 

 

חדר שינה עם כורסא עיצוב פנים: שרית זיו אלון – homeart. צילום: אורית אלפסי

 

 

חדר הרחצה הצמוד


גם בחדר האמבטיה רצוי לבצע מספר שינויים פשוטים שיעזרו לכם למצוא אהבה. יש הממליצים לעצב מחדש את חדר האמבטיה, ולעצב אותו כך שיעביר לכל הנכנסים אליו תחושת רוגע וריפוי, בדומה לתחושה שאנחנו מקבלים כשאנו מגיעים לספא מפנק.

 

האזור הדרום-מערבי של הבית בפאנג שואי נחשב לאזור האהבה. חדרי אמבטיה באזור זה של הבית יכולים להשפיע באופן שלילי על חיי האהבה שלכם, מאחר שחדרי אמבטיות ידועים כמזיקים לפנג שואי. על מנת להקטין את ההשפעות השליליות הללו, מומלץ להשתמש באלמנטים של אש ואדמה בחדר זה.

 

כיור שחור בחדר רחצה עיצוב פנים ואדריכלות: מקומות אדריכלים – כרמית ועמרי שמחי רוקח. צילום: סטפאני אביב

 

 

אביזרי עיצוב מומלצים לפי הפאנג שואי 


הפאנג שואי מעודד להשתמש באלמנטים של פרחים או ציורים ותמונות של פרחים, אשר מעודדים את בואה של האהבה. עבור רווקים ורווקות, המחפשים להתחתן, מומלץ להניח כד עם פרחי אדמוניות בסלון, אבל לעולם לא בחדר השינה.

 

יצירות אמנות המבטאות אהבה, כמו ציור של זוג יונים, יכולות להתאים בחדר השינה או בחדר האמבטיה. ויז'ואל של זוג ברווזים סיניים הוא הפופולרי ביותר בפנג שואי, מאחר שמאמינים כי הם יכולים לרפא לב שבור. ולבסוף, הסירו חפצים שקיבלתם מבן או בן זוג קודמים וכל דבר בבית שמזכיר לכם אהבה קודמת שכבר נגמרה.

 

סלון מואר ליד חלון עיצוב פנים: טל אגא. צילום: גלית דויטש

15/01/2017

 

מעבר לעזרה עיצובית, חיפוש ומציאת האהבה כבר נמצאת בידיים שלכם, ובדרך בה אתם בוחרים ללכת על מנת למצוא אהבה או לשפר את חיי האהבה הקיימים שלכם.

 

 

מרכזית
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...