פוג'יטסו – המאסטר של עולם המיזוג

חם לכם? הכירו את מותג היוקרה היפני פוג'יטסו שמוביל בתחום מערכות מיזוג האוויר, ומביא אליכם מזגנים מתקדמים ומעוצבים

 

מותג היוקרה היפני פוג'יטסו הוא מעצמת על בתחום מערכות מיזוג האוויר המתקדמות, ונחשב למוביל בתחומו בעולם. כדי לעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר, ולהוביל גם מבחינת הטכנולוגיה וגם מבחינת איכות המוצר, הקימה חברת פוג'יטסו לא פחות מחמישה מרכזי R&D (מחקר ופיתוח) ברחבי העולם, המבטיחים שאיכות, חדשנות וקדמה טכנולוגית יהיו תמיד ערכי הליבה של החברה.

מותג פרימיום בינלאומי מוביל
חברת פוג'יטסו מתגאה בטכנולוגיות המתקדמות שלה, בחומרי הגלם האיכותיים ובמחויבות הערכית שהיא מחזיקה. כל אלה מאפשרים לחברה לספק ללקוחותיה מערכות מיזוג וחימום יעילות, בטיחותיות ונוחות למשתמש.
הודות לפריצות דרך טכנולוגיות ותהליכי בקרות איכות מהמחמירים בעולם, הצליחה החברה לייצר מערכות עם רמת איכות ואמינות מהמובילות בעולם, המעניקה ללקוחותיה שקט ואמינות לאורך שנים.

מטבח בעיצוב כפרי אורבני
מותג מזגני היוקרה פוג'יטסו עושה רוח

תכונות טכניות אופייניות
לחברת פוג'יטסו יתרונות רבים, ההופכים אותה למובילה בתחומה. פתרונות המיזוג של החברה מספקים אוויר נקי וצלול, תוך חיסכון אנרגטי משמעותי. בנוסף, הם מאובזרים במערך שליטה ובקרה נוח לתפעול, המותאם גם למערכות בית חכם. החלפים של המזגנים האלה עמידים במיוחד, ומאפשרים פעילות תקינה לאורך שנים רבות.

התאמה של מערכות המיזוג
חברת פוג'יטסו מייצרת מערכות מיזוג וחימום המותאמות לכל צורך, ומשתלבות היטב גם במגזר הפרטי וגם במגזר הציבורי. מערכות החברה מתאימות לשימוש גם בבתים פרטיים, בפנטהאוזים ובדירות יוקרה, וגם במבני מסחר, בבנייני משרדים, במבני תעשייה, במלונות, במעונות סטודנטים, במסעדות ובאולמות אירועים.

חלל בית בעיצוב כפרי מודרני
מותג מזגני היוקרה פוג'יטסו עושה רוח
בית פרטי מעוצב עתיק
מותג מזגני היוקרה פוג'יטסו עושה רוח

סוגי מערכות המיזוג והחימום 
בחברת פוג'יטסו פותחו מערכות מיזוג הכוללות מזגנים מפוצלים, מערכות מולטי ומערכות VRF. בנוסף, החברה מציעה מערכות חימום המשמשות לחימום ריצפתי ורדיאטורים, חימום מי צריכה וחימום בריכות. אנשי התכנון של פוג'יטסו בוחנים כל מבנה קטן כגדול כדי לתכנן עבורו את מערכות המיזוג והחימום האופטימליות. ההתאמה המיטבית עבור כל בית או בניין מובילה לשלמות של הנראות והביצוע. כמו כן, המערכות גמישות ואפשר להתאים ולווסת את המיקומים והפעילויות של היחידות הפנימיות והיחידות החיצוניות.
לאחרונה גם החלה החברה לייצר מזגנים מפוצלים שהתקנתם קלה מאד, ובכך היא מאפשרת לייעל ולקצר את זמן הביצוע.

אמינות יוצאת דופן
החתירה למצוינות מובילה את החברה ליצירת מוצר שהוא פסגת כל השאיפות. לאור ההשקעה הרבה ביכולות הטכניות, התוצאה הסופית היא מוצר אמין באופן יוצא דופן, אשר זכה להערכה מקצועית ולהכרה בין לאומית. דוגמה לכך ניתן למצוא באוסטרליה, שהכתירה את פוג'יטסו בפעם השלישית ברציפות כמותג המהימן ביותר במדינה בתחום מיזוג האוויר.

שמירה על הסביבה והתאמה לבית
פתרונות המיזוג של פוג'יטסו מוכרים לטובה גם בזכות התאמתם לבנייה ירוקה וכן לבתים חכמים. מערכות המיזוג והחימום של החברה הן שקטות ביותר, ובעלות יכולת שליטה ובקרה מרחוק – מה שהופך אותן לחסכוניות באנרגיה. בנוסף, יחידות המיזוג של החברה הן פנימיות ונסתרות, ועומקן 45 ס"מ בלבד. נתון זה מאפשר להטמיע אותן בתוך ארונות הבית, מבלי משים.

מטבח מודרני
מותג מזגני היוקרה פוג'יטסו עושה רוח
שלט מזגן

השלט החכם של מזגני פוג'יטסו

שלט חכם

עיצוב מערכות המיזוג
החברה מקדישה חשיבות רבה גם לצד העיצובי של המוצרים. המגמה היא לשדר יוקרה, אלגנטיות ויופי מכל זווית של המזגן. מוצרי החברה מגיעים בגווני לבן ופנינה, ומשתלבים כפריט עיצובי גם בחללים היוקרתיים והמעוצבים ביותר.
עדות נוספת להצלחת החברה בתחום זה התקבלה כאשר מערכות KE של פוג'טסו זכו בפרס עיצוב המוצר הגבוה בעולם, וכעת הן מוצגות לראווה במוזיאון העיצוב האדום.

עם הפנים לעתיד
פוג'יטסו ניצבת בחזית עולם מיזוג האוויר ומתחייבת לחדשנות ולפיתוחים טכנולוגיים מתמשכים. כחברה מובילה, פוגי'טסו מקדמת חידושים עיצוביים וטכנולוגיים באופן עקבי, ומקפידה לשמר את מעמדה כמובילת שוק.

פוג'יטסו בארץ
את המותג פוג'יטסו מייבאת ומשווקת בישראל קבוצת מיניליין, מהחברות הוותיקות והגדולות בארץ. קבוצת מיניליין מוסיפה למותג היוקרה גם את יתרונות ההפצה, השירות והחלפים המובילים בישראל. הודות לחוסנה הכלכלי, ובזכות יושרה מקצועית, הוגנות ושיתוף פעולה עם לקוחותיה, שומרת מיניליין על מעמדה כמובילת שוק וכחברה הצומחת בהתמדה.

 

מזגני פוג'יטסו
מותג מזגני היוקרה פוג'יטסו עושה רוח

 

מזגני פוג'יטסו
מותג מזגני היוקרה פוג'יטסו עושה רוח
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

המלצות נוספות
בודק...