ספר, ספר לי סיפור

כדאי שתחשבו טוב טוב אילו ספרים אתם רוצים להציג בספרייה הביתית, ובמיוחד את אלה הגולשים לשולחן הסלון. ספרים מומלצים כפריטי אקססוריז לעיצוב הבית

 

ספריה פתוחהספרייה על הדרך, עיצוב ותכנון: שרה ונירית פרנקל. צילום: איתי בנית

 

בבתים רבים הספרייה הפכה להיות אלמנט מרכזי בעיצוב הבית. הספרייה, הממוקמת בדרך כלל בסלון או בחדר המשפחה, מציגה כביכול לראווה את טעמם הספרותי של בעלי הבית.

 

מדפים פתוחים במטבחהם מגיעים גם למטבח. תכנון ועיצוב: שלומית זלדמן, צילום: עמית גושר

הספרייה הזו לא חייבת להיות עמוסה בספרים, אבל כדאי שתחשבו טוב טוב אילו ספרים אתם רוצים להציג בה. וקחו בחשבון שחלק גדול מהעניין הוא דווקא באותם ספרים ש"גולשים" מהספרייה אל שולחן הסלון ומציעים את עצמם פתוחים לרווחה לעלעולם של אורחים מזדמנים.

 

אקססוריזהספר כפריט אקססוריז. עיצוב פנים: קרן ניב טולדנו. צילום: ליאור טייטלר

 

הספרים האלו הם ה"נחשבים" שבחבורה. הם כבר הרבה מעבר לספר עצמו, ומשמשים למעשה כאייקון עיצובי, שמשליך מקרנו, מיופיו ומיוקרתו על הבית ועל דייריו. בדרך כלל אלו יהיו ספרים שעוסקים בצילום, אמנות, אופנה, אוכל, עיצוב בכלל ואדריכלות בפרט. הם בדרך כלל בעלי כריכה קשה, מעוצבת ומושקעת במיוחד, ואלו הם בהחלט הספרים שאתם רוצים שהאורחים שלכם ימצאו אצלכם בסלון.

 

הנה כמה ספרים שמומלץ להוסיף לספרייה או להניח על שולחן הקפה שלכם בנונשלנטיות.

 

ANNIE LEIBOVITZ: PORTRAITS 2005-2016

ספר צילומי הפורטרטים החדש של הצלמת הנודעת אנני ליבוביץ' מציג דמויות ידועות ומשפיעות בעולם. אנני ידועה בסגנונה הייחודי והחדשני המשלב אפקטים של תאורה, צבעים ותנוחות נועזות במיוחד, ומצליחה להפתיע עם צילומיה המרהיבים בכל פעם מחדש – ראוי בהחלט.

 

ANNIE LEIBOVITZ: PORTRAITS 2005-2016

 

 

ANNE GEDDES – SMALL WORLD

עוד ספר צילום חדש של הצלמת אן גדס, המתמחה בצילומים אמנותיים מתוקים של אמהות ותינוקות רגועים ונינוחים להפליא, המשולבים בתוך פרחים או מחופשים לדבורה, למשל. בהחלט מעלה חיוך אך מומלץ לאוהבי הז'אנר בלבד. יכול להתאים גם כאקססוריז עבור חדרי ילדים מעוצבים במיוחד.

 

ANNE GEDDES – SMALL WORLD

 

 

THE ART MUSEUM – PHAIDON

לאוהבי האמנות המתומצתת – מוזיאון שלם בספר אחד. ספר הסוקר את תולדות האמנות מהפרה היסטוריה עד לימינו. הספר, בעל כריכה כתומה ומושכת את העין, מכיל יותר מ-1,600 תמונות אמנות מתקופות שונות. מתאים למי שרוצה להיכנס לעניינים במהירות ולהזמין לעצמו שיחות סלון קצת יותר אינטלקטואליות.

 

THE ART MUSEUM – PHAIDON

 

 

LEONARDO DA VINCI – THE COMPLETE PAINTINGS

קלאסיקה שנכונה תמיד. ספר חדש ומקיף של כל ציוריו החשובים של הגאון לאונרדו דה וינצ'י. כיף לקבל כזו קלאסיקה במנות גדושות.

 

THE ITALIAN GENTELMAN / HUGO JACOMET

ספר המציג לקט מעבודותיהם של מעצבי האופנה האיטלקים המפורסמים בעולם (ויש הרבה מאוד כאלו) לצד מעצבי בוטיק מפורסמים קצת פחות. קליל וכייפי, מלא באסתטיקה ובשיק איטלקי.

 

 

 

HOCKNEY

במהדורה מוגבלת. ספר ענק (70X50 ס"מ) ומלא השראה של האמן הבריטי הנודע, דייוויד הוקני. הספר המציג 450 מיצירותיו המגוונות והצבעוניות במיוחד של האמן. מודפס ב-9,000 עותקים ממוספרים בכל העולם וכולל ערכה עם כפפות וסטנד תצוגה. מתנה מושלמת לבית חדש עם או בלי ספרייה. מיועד למביני עניין ולאספנים.

 

 

 

ARCHITECTURE  FIN DE SIECLE/ TAHARA

ספר נוסף, המודפס במהדורה מוגבלת בלבד – רק 10,000 עותקים בכל העולם. הספר מכיל 3 כרכים עבי כרס הכוללים למעלה מ-500 צילומי ארכיטקטורה בסגנון אר-נובו.

 

 

את כל הספרים ניתן להשיג בסניפי רשת צומת ספרים או בתיאום מראש מול צומת ספרים.

מרכזית
1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הספר כפריט שצובר אבק

המלצות נוספות
בודק...