הסוף ללבטים: ככה בוחרים צבעים לבית

בבחירת צבעים לבית צריך לחשוב לא רק על העיצוב אלא גם על האווירה הנדרשת. בטמבור מסבירים איך לעשות את זה נכון וגם מפתיעים עם שירות חדש וייחודי שהולך לפתור לכולנו לא מעט בעיות

כל מי שמעצב או משפץ בית, יודע שיש חשיבות עצומה לבחירת הצבעים של הקירות. הצבעים הנבחרים משפיעים לא רק על המראה של הבית, אלא גם על האווירה והתחושה שייווצרו בו. צבעים מסוימים יכולים להעלות את רמת האנרגיה ולעורר שמחה, בעוד שצבעים אחרים יכולים להרגיע ולהעלות את רמת הריכוז. יחד עם המומחים של טמבור, ננסה להבין טוב יותר את התכונות של הצבעים השונים כדי שנוכל להתאים אותם גם לחללי הבית וגם לסדר היום שלנו.

קיר בצבע כתום

קיר בצבע כתום

קיר בצבע כתום

ככלל, צבעים חמים נוטים להיות ממריצים, ואילו לצבעים קרים יש השפעה מרגיעה יותר. רוב האנשים נוטים להעדיף קבוצה אחת על פני השנייה, אבל כשניגשים לעצב את הבית כדאי לשים את ההעדפות האלה בצד, ולבדוק מהם הגוונים שישרתו את החלל בצורה הטובה ביותר.

בטמבור מסבירים שכאשר בוחרים צבעים לחללי הבית השונים, כדאי לחשוב מתי אנחנו מבלים בהם ולאיזה צורך. אם למשל אנחנו שוהים במטבח בעיקר בשעות הבוקר, נרצה לבחור צבעים חמים ומעוררים כמו צהוב, אדום, ורוד או כתום. צבעים כאלה יכולים להעלות את הדופק ולתת בוסט של מרץ שילווה אותנו לכל אורך היום. לעומת זאת, במקומות שאנחנו פוגשים בעיקר בשעות הערב כמו חדר השינה, עדיף לשלב צבעים קרים ומרגיעים כמו כחול וירוק. צבעים כאלה משקיטים את התודעה ולכן מצוינים גם לאזורים שבהם נרצה לתרגל מדיטציה, או סתם לנוח מהמולת היומיום.

קיר כחול

עדיף לשלב צבעים קרים ומרגיעים כמו כחול וירוק. צבעים כאלה משקיטים את התודעה

עדיף לשלב צבעים קרים ומרגיעים כמו כחול וירוק. צבעים כאלה משקיטים את התודעה

בשנים האחרונות היצע הגוונים הולך ומתרחב, ויחד איתו צצות עוד ועוד טקסטורות חדשות ומיוחדות. מדובר כמובן בבשורה טובה עבור כל חובבי העיצוב, אבל אין ספק שהמבחר העצום עשוי להקשות על הליך קבלת ההחלטות. בשביל להצליח לבצע את הבחירה המדויקת שתתאים גם לעיצוב הבית וגם לאווירה הנדרשת, השיקו  טמבור את שירות SAMPLES. שירות המאפשר להזמין הביתה דוגמאות של גוונים וטקסטורות, וכך לבחון אותם בשטח ולוודא שהם אכן משתלבים היטב בחלל.

קיר ורוד בהיר

צבעים חמים ומעוררים כמו צהוב, אדום, ורוד או כתום.

צבעים חמים ומעוררים כמו צהוב, אדום, ורוד או כתום.
קיר צהוב

צבעים כאלה יכולים להעלות את הדופק ולתת בוסט של מרץ שילווה אותנו לכל אורך היום.

צבעים כאלה יכולים להעלות את הדופק ולתת בוסט של מרץ שילווה אותנו לכל אורך היום.

איך זה עובד?

כל שצריך לעשות הוא להיכנס לאתר טמבור, לבחור את הגוונים הרלוונטיים, ולבצע את ההזמנה. תוך שבעה ימים עסקים (ואפילו פחות) הדוגמאות כבר יגיעו אליכם הביתה. דוגמאות הגוונים של טמבור מיושמות על גבי קרטון בגודל 5A או 4A, כך שקל מאד להניח אותן על הקיר או לצד רהיטים. עלות השירות נוחה גם היא – כל דוגמה עולה 8 שקלים בלבד, ולרגל ההשקה המשלוח חינם.

 

צבעים חמים
צבעים חמים
כלב על ספה
כלב על ספה
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

המלצות נוספות
בודק...