מרגישים בבית: 5 טיפים לשדרוג דירה שכורה

דירה שכורה, גם אם היא זמנית, יכולה בקלות וללא הוצאה גדולה להפוך לבית נעים וביתי. ריכזנו עבורכם מספר טיפים שבעזרתם תוכלו להפוך את הדירה השכורה שלכם למעוצבת ומזמינה, כזאת שיהיה לכם כיף לחזור אליה בכל יום, מבלי שתצטרכו לשבור תוכנית חיסכון

כולנו רוצים לשדרג את הבית מבלי להיכנס להוצאות גבוהות, במיוחד שמדובר בדירה שכורה. בדיוק לשם כך אספנו עבורכם 5 טיפים שיעזרו לכם ליצור שינוי בעלות נמוכה ובקלות רבה, ויהפכו את הדירה מרגילה למדהימה.

 

ספה כחולה עם קיר אפור

קיר דומיננטי. אפקט סוויד מטאלי מנצנץ של טמבור. צילום: אסף פינצ'וק 

 

1. רגע, חושבים ומתכננים


שכרתם דירה – אושר גדול!  לפני שמתחילים בתהליך העיצוב,  יש להכין שתי רשימות, רשימת " לעשות" ורשימת "איך עושים את זה?" לרשימה הראשונה נכניס את כל הדברים שאנחנו רוצים לעשות בדירה כדי שנרגיש בה הכי טוב, לדוגמא: להכניס עניין עיצובי לסלון או להקפיץ נישה "משעממת" בחלל. ברשימה השנייה נתייחס לכל הסעיפים מהרשימה הראשונה וננסה לחשוב איך אנחנו מוציאים את זה לפועל בקלות ובמהירות. לדוגמה, לטובת הכנסת עניין בסלון, קיר אחד בצבע מיוחד ימשוך תשומת לב וייתן לנו מענה עיצובי מצוין. במידה ואנחנו מעוניינים להקפיץ נישה בחלל, אפשר לתלות מספר מסגרות  צבעוניות. כך נעבור על כל הסעיפים ונחשוב על פתרונות קלים, יפים וברי יישום. עכשיו מתחילים.

 

טיח ערבה בסלון מעניק לוק אורבני

טיח ערבה בסלון מעניק לוק אורבני. עיצוב פנים: דנה שקד, צילום: תומר רובנס 

 

2. צבע זה כל הסיפור


אלמנט פשוט וחסכוני הוא צביעת קירות הבית בצבעים מעניינים שנותנים את הטון ומושכים תשומת לב. בין אם מדובר בקיר אחד או באיזור שרוצים להדגיש, צבע יעשה את השינוי בקלות ובמהירות. אחד היתרונות הנוספים של צבע מעבר ללוק המעוצב, הוא יצירת אשליה של גודל המרחב והארת אזורים חשוכים. בחירת הצבע היא לעיתים בחירה קשה, ולשם כך אתם מוזמנים להיפגש ללא עלות עם מומחי הצבע של טמבור, לפגישה אישית בה יתאימו לכם את הצבעים המתאימים לבית שלכם.  טמבור

 

קיר בטון ספרייה וכורסא

אפקט בטון של טמבור. צילום: אסף פינצ'וק

 

3. טקסטיל לנשמה 


כריות, וילונות, שמיכת טלוויזיה וכו' מכניסים הרבה אופי וחום לבית והיתרון הגדול הוא שניתן לקחת אותם איתנו לכל בית חדש שנעבור אליו. את צבעוניות הטקסטיל חשוב להתאים ביצירת קונטרסט או ביצירת הרמוניה עם הקירות והרהיטים בבית. לדוגמא: במידה ונוסיף וילון על קיר שלם עם חלון קטן, תתקבל אשלייה של מרחב בחלל. כריות עם דוגמה גיאומטרית יגרמו לכל ספה פשוטה להפוך לטרנד עיצובי. יתרון נוסף בשימוש בטקסטיל הוא שניתן להחליף אותו בקלות, וכך בכל פעם לקבל לוק חדש לבית.

סלון באווירה רכה ונעימה

מראה רך ונעים

 

4. מראה מראה שעל הקיר, מי הכי יפה בעיר? 


מראה היא מוצר הכרחי בבית, אך כיום היא הופכת יותר ויותר לאלמנט עיצובי. מראה אחת גדולה או מספר מראות קטנות ייצרו עניין ומשחק של אור וצל על הקיר. מראה בצבע דומיננטי נותנת טאץ' עיצובי לחלל ומוסיפה הרבה מרחב וסטייל.

 

משחק צבעים בין קיר לתכלת

משחק הצבעים בין צבע הקיר בתכלת לצבע הכורסה בטורקיז יוצרים מראה הרמוני ומעוצב בחלל

 

5. שטיח, הכל מתחיל מלמטה


לשטיח מספר יתרונות: הוא תוחם את החלל, מוסיף הרבה צבע לחדר, מסתיר ריצוף ישן והמגע שלו נעים להליכה או ישיבה. כיום ניתן למצוא שטיחים בצורות, צבעים וסגנונות שונים, וכן בטווחים רבים של מחירים, ובעזרתם ניתן להוסיף הרבה אופי לחדר. לטובת מראה מעוצב והרמוני חשוב להתאים את גוון הקיר לצבע השטיח.

 

חדר שינה קיר כחול כהה

 צבעוניות כהה ונעימה כאחד. צילום: אסף פינצ'וק

 

 

553-1
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

המלצות נוספות
בודק...