היהלומים שבמטבח: מוצרי החשמל שיגרמו למטבח שלכם לנצוץ

מוצרי החשמל מהווים חלק אינטגרלי ליצירת מטבח מרשים עם קווי עיצוב ייחודיים. Siemens מציעה ליין מוצרים עם עיצוב יוצא דופן וטכנולוגיה חדשנית שתהיו מאוד גאים להציג במטבח שלכם

בבואנו לבחור מטבח, אנו משקיעים מאמץ ומחשבה בכל פרט ופרט. בחירת מוצרי החשמל למטבח נותנים את הטאצ' הסופי והיוקרתי לחלל כולו, לשם כך ריכזנו עבורכם את פריטי החשמל המעוצבים והאיכותיים שתשמחו לשלב במטבח שלכם.
הכי גדול והכי מרשים- המקרר

המקרר הינו המוצר הגדול ביותר אשר תופס נפח משמעותי בעיצוב המטבח ולכן חשוב לבחור אותו בקפידה לקבלת מראה הרמוני ואחיד במטבח. Siemens מציגה את הדור החדש של מקררים אותם ניתן להצמיד לקיר, הודות לטכנולוגיה החדשה של מעבה דקיק מונע הצטברות לחות בין הקיר למקרר, דבר המאפשר מראה נקי ועיצובי בקו אחיד עם חזיתות המטבח.
יתרון נוסף: הצירים החדשנים במקררי סימנס מאפשרים שליפת מגירות תוך פתיחת הדלתות בזווית של 90 מעולות בלבד – דבר המאפשר למקם את המקרר בכל מקום במטבח ללא חשש למגבלה בפתיחת מגירות המקרר.
מטבח חחוץ
רב גוני בעיצוב יוקרתי – תנור משולב מיקרוגל 

תנור משולב מיקרוגל יפנה לכם המון מקום אחסון במטבח. התנורים המובנים של Siemens מהווים מקור הנאה החל משלב תכנון המטבח הודות למראה היוקרתי שלהם אשר הופך אותם לתאווה לעיניים. תנורים אלו יכולים להתאים בנישה מתחת למשטח העבודה או בארון גבוה מכיוון שהם ניתנים להתקנה בנפרד משטח הבישול.
 מטבח תעשיתי
בקו ישר עם שיש- כיריים אינדוקציה בשילוב קולט אדים

לעיתים נראה כי הכיריים קוטעות את המראה הנקי והישר של השיש. Siemens השיקה כיריים אינדוקציה בתקנה שטוחה בקו אחד עם השיש למראה נקי ורציף. בנוסף, בכיריים אלו משולב קולט אדים פנימי כך שניתן ליהנות מבישולים ביתיים בלי ריחות חזקים. כיריים אינדוקציה בשילוב קולט אדים מייתרות את ההתקנה של קולט אדים עילי ובכך מאפשרות לחלל החדר להראות פתוח וגדול יותר.
 כיריים אינדוקציה
היכן מסתתר המדיח?  

מדיחי הכלים האינטגרליים המלאים של Siemens כמעט בלתי נראים על ידי הסוואת הדלת בחזיתות המטבח באופן מלא אשר מדגישים את העיצוב הנבחר. רכיבי הבקרה והתצוגה ממוקמים בקצה העליון של הדלת ונראים לעין רק כשפותחים את הדלת, כך שהטכנולוגיה החדשנית לא הייתה יכולה להיות דיסקרטית יותר. המדיחים המתקדמים של סימנס גם נותנים מענה מושלם גם למטבחים המודרניים אשר מעוצבים ללא ידיות הודות לפיצ'ר Open Assist אשר מותקן במוצר.
  מוצרי חשמל מוסתרים במטבח
לסיכום, מוצרי Siemens משדרגים את מראה המטבח לאלגנטי ויוקרתי, מוזמנים להתרשם:
מוצרי חשמל במטבח
מדיח אינטגרלי
 מוצרי חשמל במטבח
מדיח אינטגרלי
כיריים

 

 

553
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

המלצות נוספות
בודק...