אפקט הקטיפה

רוצים לשדרג את הבית בקלות ובמהירות? נירלט משיקה את אפקט הקטיפה - אפקט דקורטיבי במראה משי קטיפתי שמאפשר לשדרג את חלל הבית בקלות ובמהירות

יח"צ

 

לקראת הפסח, חג חידוש ורענון מראה הבית, חברת הצבעים נירלט מציגה מוצר ייחודי בתחום הצבע: אפקט הקטיפה – אפקט דקורטיבי על בסיס מים, המיועד ליישום על קירות פנים ומקנה לקיר מראה משי קטיפתי, חמים ומהודר.

כניסה לחדר
מראה חמים ומהודר. אפקט הקטיפה.

הצבע הקטיפתי מאפשר לשדרג את חללי הבית בקלות ובמהירות וליצור בית מעוצב שיש בו אמירה וסטייל. אפקט הקטיפה הוא אידאלי לצביעה על קיר אחד בחלל הסלון, בחדר משפחה או בחדר השינה.

טקסטורת קיר
משדרג את מראה הבית בקלות ובמהירות

סקאלת הגוונים


סקאלת הגוונים של הצבע היא עשירה ואלגנטית והיא מגיעה ב-25 גוונים יפהפיים – מגוונים טבעיים ובהירים ועד לתמציתו הכהה והעוצמתית של כל גוון וגוון. משפחות הצבע שנבחרו לאפקט הקטיפה הן משפחות הקרמים, גווני מוקה זהובים, גווני אפור, גוונים תכולים מיימיים, גווני פודרה וגווני ורוד חיוורים, גוונים ירקרקים מעושנים, גווני סגולים אפרפרים ולבסוף סדרה של גוונים כהים ועוצמתיים כמו אפור פחם, אדום מעושן וכהה, סגול לילי עז, כחול מעושן דרמטי, ירוק זית כהה ועוד.

סקולטת צבעים
25 גוונים יפהפיים

יישום אפקט הקטיפה


את אפקט הקטיפה ניתן ליישם ישירות על קיר צבוע קיים, הנמצא במצב טוב (ללא חורים או סדקים)  הוא בעל ריח רענן ונעים והוא ידידותי למשתמש ולסביבה. בצביעה מומלץ להשתמש במברשת, מאלדג' נרוסטה או ספוג ויסקוזה – תלוי באפקט המבוקש. על גבי האריזה מצוין קוד המפנה לסרטון הדרכה.

צבע קיר יפה
צבע ידידותי לסביבה

עיצוב חללים בעזרת אפקט הקטיפה:
4 חללים שונים המהווים השראה למראה ולתחושת הקטיפה


1. מלון בוטיק בסנט ג'רמיין, פריז

סקאלת הגוונים כהה ודרמטית, הריהוט כבד וקלאסי עשוי עץ מלא, גופי תאורה ריצפתיים ושולחניים לתאורה קטנה ואינטימית. שימוש נרחב בפרטי טקסטיל עשירים כמו שטיחים, כריות נוי וחפצים שנאספו ממסעות ומשווקי פישפשים. הקירות בגוון כהה יחסית של אפור חם עם נגיעה של ירקרקות. כאן בהחלט ניתן לשלב קיר במראה ובמרקם קטיפתי מעושן בגוון של ירוק זית או אדום יין.


2. פנטהאוז בפארק אווניו,מנהטן, ניו יורק

לחילופין, חלל בעיצוב מתוחכם, אקלקטי ועדכני המשלב אלמנטים מסגנונות שונים, נגיעות עזות של צבע בסטיילינג המשלים ופרטי אומנות המוצבים בחלל. הקירות צבועים בגוונים לבנים ואפורים קרים. קיר מרכזי באפקט הקטיפה בגוון אפור כהה שיעניק לחדר הלבן הבוהק זה תחושה רכה ומטאלית גם יחד. זה שילוב כולל לחלל מאוד מעוצב ורלוונטי.

3. בית נופש, כרתים, יוון

כעת בואו נעבור לחלל פתוח, מאוורר,מול הים. שימוש נרחב בחומרים טבעיים: אבן טבעית לריצוף , שטיח קלוע, ספה מאריג פשתן, כלי חרס בגוון אפרפר, פסל אפריקאי ניצב במרחב הפתוח . תחושה של מים, של ים, של אוויר.סקאלת  הגוונים בהירה, שקופה, מימית. תכולים חיוורים, אפרפרים עדינים, קירות נושמים ,כל הזמן בתנועה ממש כמו הים. כאן קירות קטיפתיים בהירים יראו ממש כמו מים הזורמים בעדינות על הקיר וישתלבו נפלא בחלל טבעי ובהיר.

4. דירה, תל אביב, ישראל

ובואו נחזור הביתה, אל דירה לבנה, בהירה ונקייה. שילוב בין קירות לבנים, ריצפת פרקט וחלונות זכוכית גדולים. אורבאניות מוארת, בתוך הכרך השוצף.. אופי הקירות הוא עדין ובהיר, שילוב בין קיר בגימור מט בגוון לבן שבור, לבין קיר לבן-פנינתי רך עם ברק עדין כזה שרק הקטיפה תוכל ליצור את השוני בתוך סקאלה לבנה אך במרקמים שונים.

גוון צבעים

הקטיפה, בהחלט חזרה לחיינו, ובין אם ניקח אותה הרחק מכאן או נשאיר קרוב אלינו, היא מעניינת ומיוחדת, ותעניק לכל חלל מראה מעוצב שאין שני לו.

234nirlat4
748nirlat4
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

המלצות נוספות
בודק...