בית בהרצליה: עיצוב בהתאמה מושלמת לדיירי הבית

מעצבת הפנים רלו שץ רואה עיצוב כפתרון כתב חידה: החיבור בין חלל הבית לבין אופיים של הדיירים הוא שייתן את העיצוב המדויק לבית המושלם עבורם

 

לעצב פנים של בית זה כמו לפתור כתב חידה. כמו בחידה שבה הפתרון יהיה בחיבור המדוייק שבין חלקי הסיפור והרמזים, כך גם בעיצוב פנים של בית, החיבור הנכון בין חלל הבית לבין אופיים של האנשים אשר יתגוררו בו ייתן את העיצוב המדוייק לבית המושלם עבורם. רלו שץ, אדריכלית ומעצבת פנים השכילה בהצלחה עצומה לפתור את כתב החידה עבור הרוכשים החדשים של בית רחב ידיים בהרצליה פיתוח אשר הפקידו את מעונם החדש בעיניים עצומות בידיה והיא הלכה על זה ובגדול. הבית אשר ניצב לפניה כבר היה מעוצב ומוכן למגורים על גווני הלבן אפור אך העיצוב היה מנוכר וקר, חסר תחושה של בית. רלו השכילה בשילוב של צבעים תוך שמירה על קו נקי וגאומטרי, פרטי אמן ייחודיים, ריהוט מעוצב ומיוחד שיובא מחו"ל ובשילוב של הפתעות מדיה במקומות בלתי צפויים להפוך את הבית לבית חלומותיו של המתגורר בו.

הכניסה


 

מפלס הכניסה הינו שטח רחב ידיים הכולל בתוכו את הסלון, המטבח, חדר האוכל ושירותי אורחים. הוא עוצב בעיצוב נקי ומדוייק תוך שימוש בצבעוניות מחממת. על מנת לאחד את כל פסיפס הצבעים וליצור הרמוניה של יוקרה, חום ואהבה נבחר ציורו של מנשה קדישמן.

כניסת בית פרטי מעוצב

הצבעים שבציור יוצרים הרמוניה עם צבעי הריהוט הפזורים בחלל הסלון בהם שולט הצהוב, הכחול והאדום. בנוסף לצבעים המחיים את מפלס הכניסה, נבחרו וילונות הארוגים בעבודת יד ונפחם יוצר תחושת מלאות, חום ואינטימיות, למרות המרחב הגדול והחלל הכפול. המטבח עוצב בקווים נקיים ובגווני לבן, צהוב וירקרק. פרט לאי הגדול ישנו שולחן פינת אוכל המיועד לאירוח.

סלון מעוצב

המטבח


המטבח אשר בהסתכלות מן הסלון מטושטש ע"י עמודים צרים ממשיך את הקו העיצובי הנקי שבסיסו לבן ומקבל גוון אחד ירוק תפוח. במטבח ישנו גם אי המיועד לאכילה אישית ו/או ספונטנית/מהירה המאפשרת גם צפייה בטלוויזיה תוך כדי אכילה וגם שולחן אירוח למספר רב של אורחים אשר מונח לאורכה של הוויטרינה המשקיפה אל הגינה הפורחת והיפה שבחוץ, כך שהלבן והירוק בתוך הבית מתכתבים בעדינות עם צבעי הגינה ומשרים אווירת רוגע וטריות.

פינת אוכל מועצבת
כניסה לבית


שירותי האורחים מפתיעים בעיצוב האינטימי והיוקרתי. רלו הפיקה באופן מיוחד עבודת וידאו-ארט מותאמת למקום, בו נראית דוגמנית הנגלית מתוך המראה בגודל 1:1 אשר מתאפרת בחלל, ביחד עם מי שנמצא בתוכו.
אמבטיה

חדרי הילדים


כשעולים למפלס הבא, מגיעים לקומה המאכלסת את בני המשפחה המתגוררים בחו"ל והבאים מס' פעמים בשנה להתארח. חדרי האירוח תוכננו ועוצבו כסוויטות פרטיות עם נגיעה אישית המותאמת לטעמו ולסגנון חייו של כל בן משפחה לחוד. את חדרי האירוח מחברת פינת ישיבה המיועדת לשימוש בני הבית אשר עוצבה בקפידה תוך שימוש באביזרים ופרטי ריהוט לא שגרתיים המעניקים תחושה של נינוחות, יוקרה ושילוב של צבעים שונים ונפחים משלימים.

 

פינת ישביה מועצבת

הורים


סוויטת השינה של בעל הבית במפלס העליון של הבית ממוקמת בחלל גדול. את תחושת החלל הגדול האין סופי שברה רלו על ידי לאב-סיט בגווני בגווני לבן, ירוק וחום ווילונות בצבעים תואמים. סוויטת השינה כוללת חדר רחצה מפנק המפתיע בצבעיו הנועזים ויציאה למרפסת ענקית המשקיפה לנוף פתוח. המרפסת הומרה לגינה גדולה בה משולבים ג'אקוזי, ריהוט גן, פסלי תאורה, שטיח דשא סינטטי ונוף ירוק של צמחייה. סוג של גן עדן בכתרו של הבית.

חדר שינה מועצב


בין קומת הכניסה למפלס המרתף נמצא משרדו של בעל הבית. המשרד עוצב כולו בגווני לבן תכלת וכחול המשרים רוגע. החדר מואר באור יום על ידי סאן-רוף ולחדר העבודה מחוברת מרפסת ובה כדי ענק פיסוליים ובהם עצי בונסאי אשר מוארים בלילה באור כחול, המשמשים פרט ליצירת פיסת נוף המשתקפת מחדר העבודה, גם להסתרה ופרטיות כלפי השכנים.

 

ומה אם לא להשלים את הבית ברוח ספורטיבית וביחידת אירוח. במפלס המרתף ממוקם חדר הכושר המשפחתי לצד שני חדרי האירוח הנוספים וכולם נפגשים בפטיו ירוק עם ריהוט אדום ומדרגות אדומות המובילות למפלס הכניסה. ממש כמו בחופשה חלומית. בחדר הכושר נמצאים כל המכשירים הנחשקים והאיכותיים עבור בעלי הבית שהם ספורטאים מתמידים. גווני הירוק שנבחרו משדרים תחושה של "רעננות וטבעיות". תמונה גרפית צבעונית שעוצבה במיוחד לחלל זה משלימה את המראה הכללי. 

חדר כושר

החלק השני של המפלס מורכב משתי יחידות אירוח. חדר אחד עוצב במיוחד עבור נכדותיו של בעל הבית. החדר תוכנן כפנטזיה וחלומה של כל ילדה, בגווני ורוד. מעל למיטותיהן עוצבו במיוחד גופי תאורה עם השמות שלהן.

 

חדר שינה לבנות

חדר אירוח נוסף מיועד לביתו ולבעלה של בעל הבית ועוצב ברכות ואינטימיות בגווני לבן כמו בצימר יוקרתי, מפנק, או כמלון בוטיק.

חדר נוער

חדר נוער מעוצב

גג מעוצב

השילוב המנצח שיצרה האדריכלית רלו שץ בין צרכיהם ואופיים של דיירי הבית לבין עיצוב עכשווי כיאה למיקום היוקרתי
  בקלאסיות מעודנת פתר את כתב החידה. רלו יצרה התאמה מושלמת בין העיצוב לאורח חייהם של הדיירים ולשביעות רצונם המלאה.
 

234relu
748relu
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

המלצות נוספות
בודק...