תשאפו גבוה: "הום 21" משפיעה על איכות החיים

המעצב טל אלימלך ניצח על סימפוניה שלמה של חומרים טבעיים ליצירת מראה מושלם בדירה שלחופי אשדוד. מלאכת מחשבת של חיפויי קיר ונגרות בהתאמה אישית הפכה את דירת הקבלן לבית חם ויוקרתי, והכל מבית היוצר של "הום 21".

עודד סמדר
טל אלימלך
טל אלימלך

דיירים: זוג + 1

המיקום:  אשדוד

דירה עם נוף פנורמי לים זאת הזדמנות שאסור לפספס לעיצוב בית יום יומי בסטייל של דירת נופש. מעצב הפנים טל אלימלך לקח על עצמו את האתגר ובאמצעות שימוש נרחב בחומרים טבעיים רקם ללקוחותיו חווית מגורים אלגנטית וקלילה. הדירה עוצבה לאור חזון מגובש וביד מיומנת, כשרואים את התוצאה הסופית קשה להאמין שמדובר בדירת קבלן רגילה בת חמישה חדרים.

הדירה שודרגה בשיתוף פעולה פורה במיוחד עם "הום 21", יבואנים ויצרנים של רהיטי יוקרה וחיפויי קיר של מיטב החברות המובילות בתחום. החלל המרכזי בדירה האשדודית מקנה תחושה של מרחב מטופל ומוקפד הודות לחיפויי הקירות המרכזיים מרצפה לתקרה באופן מושלם. החיפוי הדומיננטי ניתן לקיר המולטימדיה שעשוי פסי עץ אגוז אמריקאי כהה הנמשכים מעל חגורת שיש שחור בעל נימים לבנים. המבנה המפוספס של החיפוי מעניק תחושה של תקרה גבוהה לחלל, ופרט השיש שבחלקו התחתון שובר את האחידות ומייצר עניין. חיפוי הקיר של פינת האוכל זהה לקיר הטלוויזיה, בכך נוצרת תחושת המשכיות של קיר אחד ארוך ומרשים על אף שהם מופרדים על ידי מסדרון המוביל לאזור הפרטי של הדירה.

כקונטרסט לחיפוי הכהה בסלון קיר הכניסה לבית חופה בנגרות בהירה המחולקת בעדינות על ידי ניתוקים שחורים. לחלקו התחתון של הקיר הבהיר נבחר סוקל שחור ליצירת ריחוף. חיפוי הקיר הבהיר מסווה פונקציות תפעוליות כמו: ארון חשמל, ארון שירות, כניסה לשירותי אורחים ודלת הכניסה ועל ידי כך מייצר מראית עין של שקט ואלגנטיות.



חיפוי קיר

חיפוי הקיר הבהיר מסווה פונקציות תפעוליות כמו: ארון חשמל, ארון שירות

חיפוי קיר
חיפוי קיר

כקונטרסט לחיפוי הכהה בסלון קיר הכניסה לבית חופה בנגרות בהירה המחולקת בעדינות על ידי ניתוקים שחורים

חיפוי קיר
מטבח מודרני

דיירי הבית ביקשו מטבח שיהווה מוקד בלב הבית עם אי מרווח ואפקטיבי.

מטבח מודרני

דיירי הבית ביקשו מטבח שיהווה מוקד בלב הבית עם אי מרווח ואפקטיבי. כדי להיעתר לבקשתם בחר המעצב להשתמש בחזיתות פורניר אלון צבוע שחור דרמטי, ולהעצים את הנוכחות על ידי משיכת קיר הגבוהים מרצפה לתקרה. מראה הטקסטורה של העץ משפיע מאוד על המראה הטבעי המודגש כחלק מהשפה העיצובית.
לטובת השימוש הפרקטי וללא פגיעה במראה המעוצב האי נעטף במשטח נירוסטה ושולבו בו כיור וכיריים. גופי התאורה הייחודיים המאירים את האי תוכננו ויוצרו בעיצוב אישי לפרויקט הספיציפי הזה.



חיפוי קיר

מראה הטקסטורה של העץ משפיע מאוד על המראה הטבעי המודגש כחלק מהשפה העיצובית

חיפוי קיר
מרפסת לים

מבט אל המרפסת חושף ריצוף בזלת שחורה המודגשת בניגוד שלה לריצוף הפנים הבהיר.

מרפסת לים

הריצוף המבריק שנבחר כתשתית לעיצוב מהווה רקע אחיד קליל ויוקרתי, ומצטיין בכך שהוא נותן במה לשאר האלמנטים. האריחים גדולים במיוחד, גודלם 160/320, בגוון אפור בהיר המדמה אבן טבעית. מבט אל המרפסת חושף ריצוף בזלת שחורה המודגשת בניגוד שלה לריצוף הפנים הבהיר. על קירות הסלון והמטבח, מקצה אחד של החלל המרכזי ועד לקצה השני נתלו ווילונות בגוון אפרפר משלים לגוונים שכבר מצויים בשטח. תלייה רציפה של הווילונות, על כל הקיר הפונה אל הים, כולל הקירות שבין הוויטרינות יוצר אשליית גודל נהדרת.

פרטי הריהוט נבחרו גם הם ב"הום 21". מערכת הישיבה הותאמה בגוונים ונתפרה מבד גרג' בשילוב של עור חם. פינת האוכל האובלית המשדרת יוקרה ואלגנטיות עוצבה גם היא במיוחד עבור פרויקט זה. בשולחן פינת האוכל שולבו שלוש רגלי פליז צילנדריות ומעליהם הונחה פלטת שיש שחורה בעלת גידים בהירים. הפלטה השחורה והדקיקה, ורגליהן הדקיקות של הכסאות שמסביב לשולחן מאפשרים לרגלי השולחן הזהובות לבלוט.

חדר שינה

בקיר שמול המיטה הוטמעה מראה גדולה ובה משתקף הנוף הנשקף מן החלון

חדר שינה
חדר שינה

חיפוי השיש השחור שנעשה בו שימוש בחדר הרחצה חודר את קיר הזכוכית שבינו לבין חדר השינה וממשיך כרקע למראה בפינת האיפור

חדר שינה
מראה במקלחת

תחילתו בחדר הרחצה תחת הכיור והמשכו בחדר השינה כשידה תחת המראה

מראה במקלחת

רעיון ההמשכיות בחיפויי הקיר לא פסח גם על סוויטת ההורים המפנקת אשר עוצבה על ידי שימוש בגוונים וחומרים דומים לאלו של החלל המרכזי. חיפוי השיש השחור שנעשה בו שימוש בחדר הרחצה חודר את קיר הזכוכית שבינו לבין חדר השינה וממשיך כרקע למראה בפינת האיפור. כמו חיפוי הקיר כמוהו גם הריהוט שתחילתו בחדר הרחצה תחת הכיור והמשכו בחדר השינה כשידה תחת המראה. אלמנט המשכי נוסף הוא הטפט מאחורי המיטה שגולש אל המסדרון המוביל אליו. על רקע הטפט גב מיטה מרופד שעוצב ויוצר בהתאמה אישית ב"הום21" גולש מגבולות המיטה אל מאחורי השידות כאזכור נוסף למוטיב ההמשכיות. בקיר שמול המיטה הוטמעה מראה גדולה ובה משתקף הנוף הנשקף מן החלון, כך מוכפלת ההנאה מנוכחותם המרגיעה של גלי הים. הצבעים הקרים, לבן ואפור, והחומרים הקרים, שיש ופליז, מונחים כולם על רקע של פרקט עץ אגוז כהה מסודר בצורת אדרת דג מודרנית וחמימה.

חדר משפחה

טיפ מהמעצב: תשאפו גבוה ואל תשכחו שסביבה מעוצבת משפיעה על איכות החיים שלכם.

חדר משפחה

המעצב טל אלימלך מסכם: מטרת הפרויקט היתה לייצר עיצוב הרמוני ואלגנטי עם רמת גמר גבוהה ותוך שימוש בחומרים איכותיים בלבד. היכולת של "הום 21" לעבוד מולינו ברזולוציה גבוהה של דיוק במידות ופרטים נתנה לנו כמתכננים הרבה מאוד גמישות ואין ספק שהיתה לזה תרומה משמעותית להצלחת התהליך והתוצאה.

טיפ מהמעצב: תשאפו גבוה ואל תשכחו שסביבה מעוצבת משפיעה על איכות החיים שלכם.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

המלצות נוספות
בודק...