בטוב טעם: דירה אביבית בתל אביב

12 פרויקטים נבחרים בליווי 12 מעצבים אשר יצקו סטייל בחללי הבית, בשילוב הרהיטים של אריק דיזיין. בכתבה השלישית בסדרה – דירה יוקרתית אך עם זאת חמימה

1,500,000
275 מ"ר
מרטין קסל אדריכליות     
מרטין קסל אדריכליות     

חלל ציבורימבט על החלל הציבורי: הדירה משדרת מרחב, יוקרה והרמוניה 

 

הדיירים: זוג + שני ילדים
המיקום: תל אביב
                              
הדיירים ביקשו בית רחב ידיים שישדר יוקרה ומרחב. "התוכנית הייתה ליצור אזור ציבורי פתוח וחדרי שינה גדולים מהרגיל", מספרות המעצבות מיכל קסל וענבל מרטין. "מבחינת העיצוב, הוחלט ללכת על סגנון נקי וסקאלת צבעים רכה ונעימה".
החלל הציבורי

הסלון והמטבח מהווים חלל אחד גדול ופתוח. הצבעים שנבחרו לאזור זה הם אביביים ויש שימוש בטקסטורות שונות שמוסיפות לתחושת החמימות וההרמוניה. "הספה המרכזית היא אלמנט חשוב מאד כיוון שהיא זאת שמחלקת את השטח בין הסלון לפינת האוכל", מסבירות המעצבות. "בשביל שהיא לא תיצור הפרדה גסה בין האזורים, בחרנו בספה נמוכת גב שמעוצבת מכל הכיוונים".
סלון קלאסיהצבעים והטקסטורות שנבחרו לסלון יוצרים תחושה חמימה
פינת האוכל והסלון
הספה מגדירה את פינת האוכל והסלון מבלי להפריד בין שני החללים
המטבח הפתוח

המטבח פונה אל הסלון ומאובזר במדפים גלויים שמוסיפים לתחושת הפתיחות. במקום לשים תמונות, השיש דקורטיבי במטבח והאי שעשוי פורצלן איטלקי משמשים כפריטים אמנותיים שמעצבים את החלל. "מצד אחד המטבח נקי ויוקרתי אבל מצד שני יש בו משהו קז'ואל כיוון שהמשפחה רצתה להשיג תחושה יומיומית", מסבירות קסל ומטרין.
מטבח יוקרתי ויומיומי
מטבח יוקרתי ויומיומי כאחד
מטבח ומשטחים עשוי משיש
השיש והאי משמשים כפריטי אמנות
חדרי השינה

הדיירים ביקשו חדרים גדולים יותר מכפי שנהוג בארץ, וגם רצו להצמיד לכל אחד מהם חדר רחצה. חדרי הילדים נעים בין 20-25 מ"ר, ומהווים סוויטה של ממש. "גם בחדרי הילדים רואים את ההרמוניה, שבאה לידי ביטוי בבחירת הריהוט והצבעים", מתארות המעצבות. "באופן דומה, חדרי הרחצה שלהם מעוצבים בחומרים בהירים ומשרים תחושה נקיה ומודרנית".
חדרי השינה של הילדים
ההרמוניה ממשיכה: אחד מחדרי השינה של הילדים
חדרי רחצה
חדרי הרחצה משדרים ניקיון ומודרניות
סוויטת ההורים

בעלי הדירה ביקשו להפריד בין החדר שלהם לחדרי הילדים, ולכן הסוויטה שלהם ממוקמת בקצה אחר של הבית. "חדר השינה של הורים מרווח אף יותר מחדרי הילדים", אומרות מרטין וקסל. "החדר רוצף בפרקט פיש בון, שמשרה אוירה יוקרתית אך מאופקת".
סוויטת הורים
סוויטת ההורים: הפרקט מקרין יוקרה מאופקת
אמבט פרי סטנדינג
עוד מהסוויטה: אמבט פרי סטנדינג במיקום מפתיע
מאירים את הבית

בעיצוב הבית הושם דגש חשוב על התאורה. "השתמשנו בתעלות תאורה שקועות בגבס שניתן ממש לטייל איתן בדירה ולהדגיש באמצעותן חללים שונים", מסבירות מעצבות הפרויקט. "כך למשל התאורה במסדרונות מדגישה את החיבור לחדרי השינה, והתאורה במטבח מבליטה את הלינאריות שלו ומקשרת אותו לפינת האוכל וליתר חלקי הבית".
גופי תאורה
התאורה במסדרון מדגישה את הקשר לחדרים
גופי תאורה
התאורה במטבח מחברת אותו לשאר חלקי הבית
על המעצבות

מעצבת הפנים ענבל מרטין והאדריכלית מיכל קסל מנהלות את המשרד 'מרטין קסל אדריכליות'. "אנחנו משרד עם ותק של 15 שנה, שמתמחה גם באדריכלות וגם בעיצוב פנים", אומרות השתיים. "כשלקוח בוחר בנו הוא מקבל בעצם את כל החבילה – גם עבודה מול העירייה להשגת אישורים שונים, וגם עיצוב מדוקדק עד לרמת הנעליים שמונחות ליד המיטה".
ענבל מרטין ומיכל קסל
המעצבות ענבל מרטין ומיכל קסל. מספקות את כל החבילה
העבודה שלנו עם אריק דיזיין

"כשאנחנו רוצים לרהט את הבית חשוב לראות את התמונה כולה. ברגע שאנחנו עובדות עם אריק מאוד נוח וקל לתת מענה לעיצוב הכולל הבית, וזה חוסך ריצות ממקום אחד לאחר וקשיים בהתאמה של הפריטים השונים. באריק דיזיין גם ניתן לעצב פרטי נגרות וריהוט בהזמנה אישית שמתאימים בדיוק לצרכי הלקוח".
חדר שינה
באריק דיזיין מקבלים מענה כולל לעיצוב הבית

רשימת ספקים:
מטבח –קליינ'ס מטבחים
תאורה – לוצ'ה תאורה
פרקט, ריצוף וחיפויי אמבטיות – מודי קרמיקה

 

ראשית
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

המלצות נוספות
בודק...