השופטים בפרויקט המבטיחים 2018: האדריכלית גל נאור

טיפ לדור החדש של האדריכלים והמעצבים המוכשרים, תמיד תדחפו את עצמכם לעוד צעד קדימה. אנו חיים בעידן שהטכנולוגיה והתעשייה מאפשרים לייצר כל דבר שנחלום עליו. אז בואו ניקח את זה צעד קדימה. תחלמו בגדול!! תפרסו כנפיים, ותנו מעוף ליצירתיות.

האדריכלית גל נאור

גל נאור, הינה יזמית אדריכלית ומעצבת שברזומה שלה פרוייקטים בינלאומיים ייחודים ומיוחדים, הנהגים על שולחן השרטוט ומלווים יד ביד לאורך כל תקופת הפיתוח, תכנון, שיווק ביצוע ואיכלוס הפרויקט.

גל למדה ארכיטקטורה בPRATT INSTITUTE   בניו יורק. חיה ועבדה שם במשך 16 שנים. בין הפרויקטים עליהם היתה אמונה ועל עיצובם שקדה: שימור וחידוש מלון הפלאזה בניו יורק. ASTOR PLACE 21,

THE HUE O”NIELL BUILDING, THE GRAND MADISON, WEST ST 250, THE LINK ועוד.

באירופה תכננה את מלון ה CROWN PLAZA -POSTPALAIS בבית הדואר ההיסטורי בברלין.

ופה בארץ, פרויקט פארק בבלי הינו פרויקט הדגל, אך לא הפרויקט היחידי. משרד גל נאור אדריכלים ומעצבים מקדם את חידוש מלון מלכת שבא , לאחרונה הושקה מסעדת קאריבו של השפים התל אביביים דוד ויוסף.

בשנה האחרונה סיימה את אדריכלות הפנים במלון לגון. ואחד הפרויקטים המיוחדים ביותר – תכנון בית הכנסת בירושלים.

"בראייה האדריכלית שלי, האדריכלות היא אם היצירה, והגדולה היא לשלב ולשזור בין הדיסיפלינות השונות ולהגיע למוצר שלם, הוליסטי, המעביר חוויה ומספר סיפור שלם ומרתק."

 

טיפ לדור החדש של האדריכלים והמעצבים המוכשרים, תמיד תדחפו את עצמכם לעוד צעד קדימה. אנו חיים בעידן שהטכנולוגיה והתעשייה מאפשרים לייצר כל דבר שנחלום עליו.

אז בואו ניקח את זה צעד קדימה. תחלמו בגדול!! תפרסו כנפיים, ותנו מעוף ליצירתיות.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

המלצות נוספות
בודק...