המשפיעים הגדולים: על פני השטח

עם טכנולוגיה מתקדמת, חומרי גלם איכותיים ואנשי מקצוע מיומנים - חברת פרביטל מובילה בזירת השיש והאבן בישראל

חדר רחצה מחופה אבן לבנה
חדר רחצה מחופה אבן לבנה עם נימים אפורים | תכנון: לוין פקר אדריכלים, פיקוח: יאיר דוד, צילום: עמית גירון
חברת פרביטל מייבאת חומרי גלם ומייצרת מוצרי שיש ואבן שונים – ממשטחים ועד בתים שלמים. החברה נותנת שירותים מהלקוח הפרטי ועד לפרויקטים גדולים ומורכבים, ומבטיחה להעניק מוצרים הקרובים לטבע עד כמה שניתן.
כיצד משפיעה פרביטל על העיצוב בישראל?
"החברה שלנו בוחרת חומרים חדשניים ברמה הגבוהה ביותר ממחצבות בכל העולם, ויודעת להתאים להם את הגימור הנכון. אנחנו מאפשרים ללקוח ולאדריכל למתוח את גבולות החומר, ולהקנות לו את המראה הטוב ביותר. בנוסף אנחנו מנוסים בביצוע עבודות פשוטות עד מורכבות, מבצעים פרזנטציה בסניפים ועובדים עם מערכות מתקדמות". 
משטח למטבח
משטח למטבח וחיפוי אי | דדי ויפית ראובני
מהו הערך המוסף שמביאה החברה שלכם?
"פרביטל מתגאה בביצוע התהליך כולו, מא' ועד ת'. היא מחזיקה בוותק של למעלה מ-60 שנים, במהלכן היא צברה ידע רב וצוות עובדים מנוסה שהפכו אותה למומחית הן בייבוא והן בייצור. החברה מקפידה על איכות המוצר ומאפשרת ללקוח לרכוש חומרים ממלאי קיים, כך שהוא יכול לבחור בעצמו כל לוח ולוח. בנוסף, אנחנו מעניקים ללקוחות מעטפת שירות כוללת – החל משלב בחירת החומרים, מדידות, ייצור ועד לתוצאה הסופית. אנחנו בפרביטל שותפים מלאים לכל התהליך וממשיכים ללוות את הלקוח גם אחריו. יתרון נוסף הוא שאנחנו מבינים את הצרכים של אנשי המקצוע בתחום, בימים אלו פתחה פרביטל בהרצליה סניף קונספט חדש בתחום האבן המיועד במיוחד לאדריכלים ומעצבים".
חדר עשוי משיש
עבודות אבן מורכבות מבית פרביטל | אדריכלות: פיצו קדם – אירנה גולדברג ורז מלמד, צילום: עמית גירון
חיפוי שיש  לחדר רחצה
חיפוי לחדר רחצה | אדריכלות: מני שלם, ניהול פרויקט: עופר בן שושן, נגרות: גיא עופר, צילום: עודד סמדר
מה מאפיין את שיטת העבודה שלכם?
"אנחנו שמים דגש על חידושים עיצוביים וטכנולוגיים כאחד, ודואגים לספק את הסחורה המתקדמת ביותר. לחברה קיים מלאי אבן גדול לצד מפעל טכנולוגי עם מכונות מתקדמות, וכן מערכת הדמיה יחידה מסוגה בארץ המאפשרת ללקוח להתרשם מהתוצאה העתידית. מיקומה של החברה בחזית הטכנולוגיה הופכת אותה למובילת שינויים וחידושים בתחום. לאחרונה, למשל, פותחה שיטה המאפשרת הגנה אנטי-בקטריאלית לחומרים טבעיים. השיטה מונעת למעשה ספיגה של חומצות טבעיות כמו עגבנייה ולימון על גבי השיש – והדבר פותח עולם שלם בתחום החומרים למשטחי עבודה. לצד הקדמה, אנחנו גם מספקים ללקוח פריסות ומפרטים טכניים, ומסייעים לו לתכנן נכונה את הכמויות הדרושות של חומרי הגלם השונים".
סינטה בר
סינטה בר | עיצוב: סטודיו אינסיידאאוט, צילום: ישראל כהן
מהם המוצרים הבולטים של החברה?
"פרביטל מייבאת טווח רחב של חומרים שמתאימים למגוון רחב של שימושים. ניתן למצוא אצלנו אבנים טבעיות: גרניט, שיש, אוניקס פרשס סטון; לצד אבנים סינטטיות כמו קוורץ ופורצלן. כל האבנים מגיעות מהיצרנים הטובים בעולם, וניתן להשיגן בצורות גימור שונות המותאמות לשימוש הרלוונטי. אנחנו אוהבים לקבל את האבן על כל תכונותיה – מגוידת, מחורצת, מחוררת, מבלי לראות בכך בעיה או חיסרון. כל מוצר שמבטא את היופי והעוצמה של הטבע הוא מוצר מנצח מבחינתו".
כיור ומשטח יחידה אחת
בלעדי בפרביטל: פורצלן מבית INACLO
חיפוי למטבח מפורצלן
בלעדי בפרביטל: פורצלן מבית INACLO כחיפוי למטבח
איזה טיפ אתם מעוניינים לתת לקוראים, למעצבים ולאדריכלים?
"הדבר החשוב ביותר הוא לקנות בחברה שנותנת מענה לכל שלבי התהליך – מבחירת חומרי הגלם ועד לתוצאה הסופית, אחרת תידרש עבודה עם מספר רב של ספקים. העיצוב הישראלי הוא דינאמי, ורסטילי ורב גוני. בשונה מהרבה מקומות בעולם, בישראל פתוחים למגוון צבעים, שיטות גימור וליצירתיות אינסופית. באמצעות תכנון חכם, תוכלו לבחור את החומר המתאים לכם ביותר, ולהתאימו לייעוד הנדרש בצורה המיטבית. אם אתם רוצים להעז אך עדיין לעבוד נכון, כאן תיהנו מאנשי המקצוע האיכותיים ביותר שיוכלו להגשים כל חזון, להבין את צרכי האדריכל, ולהיות שותפים מלאים לתכנון ולביצוע".
מטבח עם חזיתות מפורצלן
בלעדי בפרביטל: פורצלן מבית INACLO, חיפוי לאי ולארונות

הסניף החדש של פרביטל: משכית 14, הרצליה פיתוח
ראשית
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

המלצות נוספות
בודק...