70 שנות עיצוב: פותחים דלת לעיצוב חדש

חברת בלורן פורצת דרך ומובילה את תחום חומרי הגמר לפרויקטים ולתעשיית הרהיטים עם טכנולוגיה חדישה ומגוון עיצובים מדהימים.

מעבר להצלחתה מזה 27 שנה בייצוג חברת Blum , חברת בלורן הפכה לנציגה ישראלית מובילה בתחום חומרי גלם עיצובים מאירופה. פורנירים חדשים, פורמייקות ייחודיות, זכוכית בתלת מימד ועוד, והכל בזמן אמת במקביל לאירופה.

באיזה אופן חברת בלורן השפיעה על העיצוב בישראל?

חברת בלורן מובילה את שוק הזכוכיות והאלומיניום לרהיטים מזה 16 שנה. אחד המוצרים העיצוביים שהחברה החדירה בהצלחה הינו זכוכית משי-משי – זכוכית בגימור מט ללא השתקפות, קלה לניקוי  ואינה משאירה טביעות אצבע, דבר אשר משדרג את האווירה בבית ומשרה הרגשה ביתית ונעימה. אפשרות נוספת מרשימה ומיוחדת שקיימת במוצרי החברה היא שעל גבי הזכוכית מדפיסים קירות אומנות וחיפויים בשיתוף אומנית הבית של בלורן. בשנים האחרונות נכנסה החברה גם לעולם העץ עם המותג פורטה-ליין "דלתות לרהיטים".
כחלק מהיותם נציגים של חברת הפרזול האוסטרית Blum,חברת בלורן הכניסה לשוק הישראלי את מגמת העיצוב העולמית השולטת כיום – מטבחים ורהיטים ללא ידיות. כלומר, חזיתות ללא ידיות הנפתחות בעזרת טכנולוגיה של נגיעה. טרנד זה מבשר את העיצוב המודרני והנקי בעל קווים ישרים יחד עם נוחות שימוש ללא פשרות.
  
מהם השינויים שחברת בלורן  מובילה  לקראת העשור הבא?
בשנתיים האחרונות חברת בלורן הפכה לנציגה של חברות מובילות בתחום חומרי גלם מאירופה, בעיקר מאוסטריה ואיטליה. מעל לשנתיים החברה עוסקת בלמידה ונמצאת בשלב יציאה לשוק עם חומרי גימור חדשניים כגון HPL מסונכרן, בטון, מתכת, פורנירים חדשניים, זכוכיות מודפסות בתלת מימד ועוד. החומרים מגיעים במידות גדולות וייחודיות וניתן להזמינם כחיפוי לקירות ורהיטים, לרצפות, לפרויקטים ולבתים. ניתן להזמין גם דלתות מוכנות לרהיטים. המטרה העיקרית של חברת בלורן היא להכניס את החדשנות מאיטליה ואוסטריה בזמן אמת לשוק הישראלי.
חדר שינה
מהו תהליך ההתמקצעות והערך המוסף של חברת בלורן? 
מעל לשנתיים חברת בלורן  עוברת השתלמויות אצל היצרנים באירופה ונמצאים בתערוכות הגדולות בעולם, בדגש על תערוכת Salone De Mobile מילאנו, אשר בין היתר מקיימת בתוכה את תערוכת EuroCucina – המקום הטוב ביותר להכיר וללמוד על מגמות העיצוב והטכנולוגיות למטבחים בשנים הקרובות. בתערוכות אלה החברה לומדת אילו סגנונות מתאימים לטעם הישראלי ולאחר מכן מזמינים מלאי לארץ.
את כל מה שבלורן לומדת בשנתיים האחרונות, היא תעביר בכנסים מקצועיים למעצבים, אדריכלים ויצרנים. כנסים אלה יועברו בששת מרכזי המידע של החברה הפרוסים ברחבי הארץ, כך שהמידע יהיה נגיש לכל אחד בכל מקום. חשוב לי לציין שבימים אלה החברה עובדת על פתיחת התצוגה החדשה והמשודרגת שלנו בדן דיזיין סנטר בני-ברק. רוב רובה של התצוגה יוקדש בעיקר לחומרי גלם העכשווים והעדכניים ביותר בעולם. בצורה זו, לאנשי המקצוע יהיה מקום להכיר, לגעת וללמוד על חומרים אלה.
סלון עם פרקט
סלון
בכלל סגנונות העיצוב בחברת בלורן  ומהו הסגנון המועדף ?
כיום ישנם סגנונות רבים בחברה, כך שכל לקוח יכול למצוא סגנון אשר הוא יאהב. ניתן לומר כי הסגנונות שרבים אוהבים הם כל החומרים החדשניים המדמים את הטבע כגון עץ, פורניר ובטון ע"י  – PL מסונכרן,ו- HPL מסונכרן.
גרם מדרגות
מטבח מודרני
עופר עמיר.
עופר עמיר. בעלים ומנכ"ל בלורן
הטיפים של חברת בלורן לקוראים, למעצבים ולאדריכלים?
תמיד תדאגו להיות מעודכנים! קצב השינויים בתחום העיצוב וחומרי הגלם העלה הילוך בשנים האחרונות וחשוב להיות מעודכנים ורלוונטיים. בדיוק בשביל זה חברת בלורן משיקה תצוגה מחודשת בדן דיזיין סנטר בני-ברק שמתעדכנת ברמה יומית במיטב החידושים העולמיים. בצורה זו, אנשי המקצוע לא יצטרכו לטוס כדי להיות מעודכנים, הם פשוט יוכלו לנסוע כמה דקות…
553
1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עיצוב
תשארו בפירזול כי בעיצוב אתם לא מבינים.

המלצות נוספות
בודק...