הכי עכשווי: עיצוב בית בסגנון מודרני יוקרתי

הדיירים עזבו פנטהאוז במרכז העיר לטובת בית קרקע רחב ידיים. עיצוב הבית נעשה בקו נקי, ומאופיין באסתטיקה מודרנית ובמראה שמשדר יוקרה

ליאור טייטלר
דניאל מיכאלי
פינת אוכל מעוצבת מודרנית
הכי עכשווי: עיצוב בית בסגנון מודרני-אורבני

המיקום: מרכז הארץ
הדיירים: זוג + 2

אחרי שנים בפנטהאוז במגדל במרכז העיר, החליטו בני הזוג לחזור לקרקע. ביתם החדש, שאותו תכנן מעצב הפנים דניאל מיכאלי, ממוקם בשכונה פסטורלית באחת מערי המרכז. בהתאם לבקשת הדיירים, עיצוב הבית נועד ליצור מרחב מגורים מזמין ועוטף, המאופיין באסתטיקה מודרנית ובקו אורבני.

סלון בעיצוב יוקרתי
הכי עכשווי: עיצוב בית בסגנון מודרני-אורבני

אחד המוטיבים הבולטים בעיצוב הבית החדש הוא ההקפדה על פרטים. בחלקיו השונים של הבית שולבו רהיטים ואלמנטים שתוכננו במיוחד עבורו, ומקנים לו מראה ייחודי. בתוך כך הבית כולל גם מערכות חכמות שתוכננו על פי תרחישים שונים ובהתאם לאורח החיים של בני המשפחה.
בעיצוב בית הקרקע, הושקעה מחשבה רבה בקומת הכניסה. קומה זו תוכננה כ open space- רחב ונטול מחיצות. צורת החלוקה הזאת, יחד עם הבחירה לשלב חלונות ויטרינה גדולים, הופכת את קומת הכניסה לאזור משופע אור ואוויר. החלונות הגדולים גם מחזקים את הקשר שבין האזור הפנימי של הבית לבין הגינה הירוקה והמטופחת הנשקפת מבחוץ.

סלון מרווח מודרני
הכי עכשווי: עיצוב בית בסגנון מודרני-אורבני
חלל בית מודרני
הכי עכשווי: עיצוב בית בסגנון מודרני-אורבני

קומת הכניסה כוללת את המטבח, פינת האוכל והסלון. עבור המטבח תוכננה נגרות לבנה צבועה בתנור בצבע ייחודי המשמש לרוב בתעשיית הרכב ועל כן עמיד בפני לכלוך ושריטות ואינו דוהה עם הזמן. הנגרות ממוסגרת בהיקפה במסגרת שחורה ודרמטית, ומעוטרת באלמנטים מהסגנון האירופאי קלאסי. בין המטבח לפינת האוכל המרווחת, נמצא בר משקאות יוקרתי, המכיל גם מקרר יינות.
הסלון תואם גם הוא את הקו היוקרתי שמאפיין את עיצוב הבית, אך מוקד העניין המרכזי בו הוא קיר הבטון המעוצב, שנוצר בעבודת יד אמן על פי תכנון אישי של מעצב הפנים.

מטבח מודרני
4הכי עכשווי: עיצוב בית בסגנון מודרני-אורבני
מטבח מודרני
הכי עכשווי: עיצוב בית בסגנון מודרני-אורבני

האזור הציבורי אמנם תוכנן כחלל אחד, אך עיצוב התקרה מסייע בהגדרת האזורים השונים. כך למשל, בחלל הסלון ופינת האוכל, התקרות תוכננו בשני מישורים שונים. בנוסף, הושם דגש על תכנון התאורה, ונבחרו לאזורים האלה גופי תאורה שקועים ופסי צבירה, שיוצרים קונטור, ומעניקים לתקרות ממד נוסף של גובה.
בעיצוב הבית הושקעה תשומת לב רבה גם בבחירת הריצוף. מעצב הפנים בחר לרצף גם את הבית וגם האזור החיצוני באריחי שיש דומים, ובכך מתקבלת תחושת המשכיות וזרימה, התורמת גם היא לחיבור שבין הפנים לחוץ.

פינת אוכל מרווחת
הכי עכשווי: עיצוב בית בסגנון מודרני-אורבני
סלון מודרני
הכי עכשווי: עיצוב בית בסגנון מודרני-אורבני

בעיצוב בית הקרקע, לא נשכחו גם החדרים. הבן החייל זכה לחדר גדול בעליית הגג, והבת הצעירה יותר זכתה ליחידה מרווחת בקומה הראשונה.
בני הזוג עצמם קיבלו קומה שלמה עבורם, הכוללת סוויטת שינה מרווחת, חדר ארונות עם מבואה נפרדת וחדר רחצה רחב ידיים ומפנק. לשניים היה חשוב לקבל תחושה של סוויטה בבית מלון מבלי לוותר על הפרקטיקה היום יומית. מול המיטה תוכנן רהיט בהזמנה מיוחדת המשמש את בני הזוג לצרכים שונים – אותה לאיפור ואותו לעבודה על הלפטופ במידת הצורך.
מלבד חדרי השינה, יש בבית גם חדר קולנוע מאובזר המשרת את כל בני המשפחה וחבריהם.

 

חדר שינה מודרני
הכי עכשווי: עיצוב בית בסגנון מודרני-אורבני
חוץ הבית
9הכי עכשווי: עיצוב בית בסגנון מודרני-אורבני
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

המלצות נוספות
בודק...