הסוד טמון במפלסים: עיצוב כפרי ומודרני לבית ברעננה

מבחוץ נראה הבית כפרי לכל דבר, והמודרניות שבו מתבטאת במפלס התחתון. אלא שככל שעולים במפלסים, חוזרת הכפריות לבלוט עם רצפת פרקט העשויה לוחות אלון טבעי רחבים וקורות עץ אורן התומכות בגג

200 מ"ר
360 מ"ר
עמית גושר
שלומית זלדמן

בית פרטי בעיצוב מודרני
מטבח: מטבחי סמל


המקום:
רעננה

בחיפושיה אחר בית שיתאים למשפחתה שהתרחבה לאחרונה, הגיעה המעצבת לרחוב קטן ברעננה ובו לכל הבתים צביון כפרי, גגות רעפים אדומים וחצרות קטנות סביב הבית. המראה הכפרי של הרחוב עורר ספקות אצלה כיוון שהיא מעדיפה בעיקרון עיצוב מודרני, חף מפרטים מיותרים, במיוחד כשמדובר בביתה.
להפתעתה, דווקא הבית הישן שנבנה לפני ארבעים שנה, ורובו חסום לאור היום, מצא חן בעיניה. הדבר שכבש אותה, ושרק היא כמעצבת פנים יכלה לראות את הפוטנציאל הטמון בו, היו המפלסים וחצאי המפלסים אשר מהם מורכב הבית. בעיני רוחה היא ראתה את הכניסה ההדרגתית אל תוך הבית, שיהיה, אחרי השיפוץ, פתוח אל החוץ והאור הטבעי יחדור פנימה.
השיפוץ המסיבי כלל גם את מעטפת הבית שחופתה בטיח בגון בטון טבעי. פנים הבית עוצב ברובו בסגנון מודרני עכשווי בשילוב כמה נקודות המחברות את הבית לשכונת המגורים שבה הוא נמצא המאופיינת במראה כפרי. פנים הבית נוקה מסממנים של שנים קודמות. החלונות הוגדלו, וויטרינה גדולה נפתחה בין הסלון לבין הגינה.
חלל מרכזי בבית פרטי
בית בעיצוב מודרני נקי מדרגות עץ
במפלס התחתון שבו ממוקמת דלת הכניסה לבית, נקבעו חדר עבודה וחדר משפחה שבמרכזו טלוויזיה. חצי מפלס מעל, הסלון, המטבח ויציאה לחצר האחורית. כמה מדרגות נוספות מוליכות לחדרי הילדים, ובסוף, יחידת ההורים הרחבה שבכניסה אליה חולפים על פני חלון ממוסגר הפונה לעבר הסלון שמתחת.
מטבח ופינת אוכל מודרנית
מטבח: מטבחי סמל
ויטרינה בבית פרטי
 פרקטים: עץ ועצה
 
המעבר ממודרני לכפרי הולך ומתגבר ככל שעולים במפלסים. המטבח ופינת האוכל מעוצבים בקווים נקיים, ישרים ומקבילים, אליהם מתחבר הסלון המינימליסטי. עם ההגעה לחדרים הפרטיים בולטת נוכחותה של רצפת פרקט ייחודית. לוחות הפרקט בשני המפלסים שבהם מרוכזים החדרים הפרטיים, עשויים עץ אלון הבלעדי לחברת "עץ ועצה". מדובר בעץ אלון בגון בז' שעבר תהליך עישון המכהה חלקים ממנו ומעניק לו מראה מיושן עדין. לציפוי הלכה נוספה נגיעה קלה של הלבנה המשתלבת בגוון הטבעי והמוכהה של העץ.
חדר שינה נוער עם קיר גרפיטי
חדר שינה קיר ג'ונגל
 פרקטים: עץ ועצה
 
מפלס אחד מעל חדרי הילדים, נמצאת קומת ההורים. אל יחידת ההורים הקרובה ביותר בעיצובה לסגנון הכפרי, עוברים דרך מבואה רחבה המרוצפת כולה בפרקט האלון. מעבר למראהו, האלון הייחודי נעים למגע רגליים יחפות או לישיבה. במסגרת המזוגגת, חלק מהחלונות הפונים לעבר הסלון ניתנים לפתיחה לצורך יצירת סירקולציה של האוויר החם העולה למעלה. בחדר השינה, אשר אליו נכנסים דרך פתח רחב, אווירה נינוחה וחמימה תופסת את מקומו של הסגנון המודרני, אע"פ שגם כאן מורגשת הנטייה למינימליזם אבל בסגנון קצת שונה. מה שנותן כאן את טון העיצוב הייחודי הוא ללא ספק קורות עץ אורן התומכות בגג. הקורות באורך של שבעה מטרים כל אחת, מתחילות למראית עין מחוץ לבית ונראות כחודרות את קיר המעטפת. להשלמת מראה התקרה הרומנטית, חלקו הפנימי של הגג שנצבע בלבן שקוף, תלתה המעצבת מאורר תקרה מעל המיטה, שגם מוסיף למראה וגם מועיל לוויסות הטמפרטורה בחדר.
חדר שינה תקרת עץ לבנה
חדר שינה כפרי פרקט
 פרקטים: עץ ועצה
 
חדר רחצה בסגנון נקי
שידת עץ מתחת לכיור
חדר שירותי אורחים בסגנון נקי
מהמרפסת הצמודה ליחידת ההורים אפשר להשקיף על דק העץ שנבנה כיחידה נפרד שאינה מחוברת לבית. הדק שהורחק מעט מהמרפסת הצמודה לסלון, הוסיף לגינה פינה נוספת לבילוי ולרגיעה.
חצר בית פרטי
חצר בית פרטי מעוצב
בית פרטי מעוצב מבחוץ
בית פרטי מעוצב מבחוץ
553
30 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פלוס ומינוס
בעיקרון יפה מאוד. אוהבת במיוחד את הקירות בחדרי השינה, מטבח ופינת אוכל ארונות במקלחות והביצוע של אח + טלויזיה. ביקורת- 3 בעיות עיקריות- הראשונה היא הטלויזיה ופינת הישיבה לא ברור לי המיקום וחסרות תמונות של פינת הישיבה עצמה? התכנון מהתמונות נראה מוזר. בעיה שניה היא הגלריה והשימוש בה. לא הבנתי למה הזכוכיות וחלונות? מה השימוש? נראה שטח מת ובזבוז סתמי של כסף כרגע. בעיה שלישית היא הגינה. חייבים דחוף יועץ צמחיה כדי לתקן טעויות ויש לא מעט. מישהו עשה מהגינה סבטוחה של צמחים ועצים שתולים במיקום לא טוב, צפופים מדי או לא מתאימים. בנוסף הפישבון פחות מוצלח בעייני. אבל זה בקטנה כי כל שאר הריצופים מוצלחים.

שלומית היקרה
עיצוב יפה מאוד!! רק איפה הסטיילינג? חבל נורא, הבית היה יכול להראות ממש מגניב עם סטיילינג טוב. (:

מקסים !
רואים שחשבו על הכול ולא חסר כלום!

LIKE
הדבר היחיד שהרגיש לי קר מדי זה הריצוף בחדרי הרחצה, נראה שהפישבון לא צלח כל כך. כל השאר, פנטסטי!

מ ו ש ל ם. די להערות קטנוניות

מאיפה נקנתה פינת האוכל היפה?

מקסים, רצפת הפרקט מושלמת
הבית מהמם , משלב גם חמימות, נוחיות, ואנינות טעם

תענוג!
עבודה יפיפיה, חיבור מצויין בין פרקטי ויופי החללים מאורגנים בצורה נעימה, בעיני לא חסר דבר, היומיום ימלא את הבית בפרטים הקטנים.

תשמעו, אהבתי ממש. חסר קצת אומנות
חסר וילונות לילדים אבל משגעעעע. הייתי לוקחת AS IS

בית מדהים
רק חסרים בו קצת דברי אומנות מיוחדים .... כמובן שנראה שיבוא בהמשך.

ריצוף
מה זה הריצוף בקומת הכניסה?

שאפו חוץ מ..
הגלריה בית יפהייפה

ככה נראה חוסר ניסיון.

נראה כמו אחלה בית סוהר,במיוחד השרותים
מה זה הפחד הזה מכפריות, מחמימות, מנעימות בבית? ממתי זה נהיה מילה גסה, ומי לעזאזל האחראי לזה? ממתי בטון אפור הפך להיות צורת העיצוב היחידה האפשרית? מישהו צריך להפריח את הטרנד המאוס הזה ומהר.

מקסים ונעים.
לדעתי ממש יצא מושלם! עיצוב יפה נקי ונעים, בגלריה רעיון מושלם לסגור בקיר זכוכית המבודד מהרעש למטה אך ניתן לפתוח חלונות...הייתי עושה בו איזה פינת ישיבה נחמדה. הגינה מקסימה, שום יועץ או יועצת, שטויות, מלא צמחיה מכל סוג וצבע. העיקר תהנו מהבית בבריאות ושמחה.

עין טובה ולב טוב.
מי שיש לו עין טובה ולב טוב,גם אם יבחר להגיב יחשוב שיש מי שעבד קשה פה , תיכנן התרוצץ השגיח ועבר תהליך ארוך ומיגיע, והתוצאה הסופית היא שלו ולטעמו. ולכן ישים לב לביקורת גם אם לא לטעמו של המבקר, אפשר לבקר ולהגיב, יש שפה ויש שפה. העיקר תהנו. מאוד יפה לדעתי, אולי להכניס קצת יותר צבע למטה.

עין טובה ולב טוב.
מי שיש לו עין טובה ולב טוב,גם אם יבחר להגיב יחשוב שיש מי שעבד קשה פה , תיכנן התרוצץ השגיח ועבר תהליך ארוך ומיגיע, והתוצאה הסופית היא שלו ולטעמו. ולכן ישים לב לביקורת גם אם לא לטעמו של המבקר, אפשר לבקר ולהגיב, יש שפה ויש שפה. העיקר תהנו. מאוד יפה לדעתי, אולי להכניס קצת יותר צבע למטה.

בית מודרני ונעים, שאפו!

אהבתי מהמם,תהנו!
דירה מהממת חלומית אין מילים! תתחדשו!ותהנו!

אהבתי מהמם,תהנו!

תגובה
העיצוב מעניין ומקצועי ביותר,קצת שונה ממה שרואים,הכל יצא מדהים,תהנו.

עין טובה ולב טוב.
מי שיש לו עין טובה ולב טוב,גם אם יבחר להגיב יחשוב שיש מי שעבד קשה פה , תיכנן התרוצץ השגיח ועבר תהליך ארוך ומיגיע, והתוצאה הסופית היא שלו ולטעמו. ולכן ישים לב לביקורת גם אם לא לטעמו של המבקר, אפשר לבקר ולהגיב, יש שפה ויש שפה. העיקר תהנו. מאוד יפה לדעתי, אולי להכניס קצת יותר צבע למטה.

מושקע
אבל קר

הרצפה, החצר ויחידת ההורים
רצפת הפרקט יפיפיה, וכך גם יחידת ההורים עם התקרה המשופעת, והעיצוב המשדר חמימות אוורירית. גם החצר של הבית נהדרת. היתר - משדר קור וניכור. במיוחד הסלון והמטבח

עיצוב כפרי
איפה אתם רואים עיצוב כפרי. זה שיש קצת עץ לא הופך לכפרי. מודרני וקר.

מי תכנן את הגינה?

לא נראה שמישהו גר שם בפועל
ומה לגבי גיוון? כמה אפשר אפור ועץ? מה עם קצת צבע לפחות ברהיטים, תמונות, בדים. התכנון והארכיטקטורה נראה ממש fine, אלגנטי ומודרני. צריך רק לחמם קצת את האוירה.

מי בדיוק בחר בו?
ראיתי בתים שהיו יכולים לזכות בתואר יותר מהבית הזה. נכון. מפואר. אבל בלי נשמה. כשמצלמים בית, כדאי לצלם בית מאובזר. הבית הזה - חסר חיים לחלוטין.

אחד המשעממים שראיתי

הבית שאהבתם במיוחד
קשה לי להיתלהב.ברור שזה יפה וריק מחפציצים בסגנון לובי מלון... חשבתם על עוזרת מחכה בפינה לנקיון המשטחים העצומים המבריקים?והרהוט בכסאות המטבח הרגלים מזמינות מכות באצבעות חשופות. קיר ילדים אחד בסגנון גרפיטי קיבלתי כאבראש. נכון-הגינה נהדרת וגם האמבטיות. הכל ריק ולבןאיפה מכונת הכביסה??? כאילו חיים שם חייזרים.

המלצות נוספות
בודק...