חד וחלק: עיצוב אירופאי לדירה תל אביבית

דירת קבלן תל אביבית תוכננה מחדש בהתאם לצרכי הדיירים, עם בחירת חומרים בקווים נקיים וברורים, סגנון ייחודי קלאסי ואווירה חמה ונעימה

200,000
90 מ"ר
עידית לוי

הדיירים: זוג
המיקום: תל אביב

הדיירים ביקשו דירה אירופאית, קטנה ומדליקה שפתוחה לנוף חמה אך בקווים נקיים ומודרניים חפה מעומס. הצרכים שעלו בפגישה הראשונית הם חדר שינה מפנק שיספח לתוכו חדר רחצה, חדר נוסף לטובת הרחבת המשפחה בעתיד ומשרד ביתי. כמו כן, בתכנית הדירה המקורית, דלת השירותים נפתחה למרכז הסלון, והדיירים התעקשו ובצדק למצוא לנושא פתרון. "מאוד לא נעים לצאת משירותים כשיש אורחים בסלון" היה המשפט שחולל שינוי בתוכנית החלל הציבורי, שגררה אחריה את השיפוץ כולו.

1
סלון:
בסלון נבנה קיר טלוויזיה שחור בו נטמעת הטלוויזיה, אשר נוצר כדי להסוות את דלת חדר השירותים שבחלל הציבורי. הנישה שנוצרה שימשה עבור הדיירים מקום עבור אחסון מכונת כביסה ומייבש, כך שהשטח נוצל באופן מקסימלי.
מטבח
2

המטבח:

המטבח הועתק ממקומו המקורי לפאה שממול. הוא תוכנן בצורת מקבילים היות והחלל מלבני, כך שזו הייתה האופציה הטובה והיפה ביותר, שאף סיפקה שטח אחסון טוב לצד אי דקורטיבי ופונקציונלי. הצבעים שנבחרו למטבח הם שחור בשילוב עץ ואלומיניום עם מסגרות נקיות ללא פיתוחים בסגנון נקי, ועם קווים ישרים ומדויקים

מטבח
3
חדר רחצה:
חדר הרחצה סופח לחדר השינה (כאשר בתכנית המקורית השירותים היו בחוץ). התכנון היה כי המקלחון והשירותים ייכנסו לחדר סגור, ואילו ארון הרחצה ימצא מחוץ לחדר הרחצה בתוך חדר השינה, וישמש גם לאחסון ושידת איפור מעבר לצרכים הבסיסים (שטיפת פנים, צחצוח שיניים). הטלוויזיה בחדר השינה תלויה מהתקרה היות ומעטפת חדר השינה משופעת חלונות. חדר השינה עוצב בגוונים בהירים ונעימים בשילוב פרקט המייצר חמימות. הוא חף מאלמנטים ומאוד נקי בעיצוב שלו, בהתאם לאופיים של דיירי הבית.
ספריה
4

חדר עבודה

בעלת הבית עובדת מהבית ולכן היה צורך ליצור חלל המיועד למשרד ביתי עבורה. המשרד נסגר בחלונות אלומיניום שפונים למרפסת הבית, וכך יכול אור טבעי לשטוף את המשרד. יחד עם זאת, סגירת זכוכית הפכה את המשרד שקט ומופרד מיתר הבית. האינטימיות הנדרשת, כאשר היא נפגשת עם לקוחות בביתה, נוצרה באמצעות וילון ולא באמצעות אלמנט קבוע.

ספריה
5
רשימת ספקים חלקית:
נגרות – hemeds kitchen&more
קבלן מבצע – מאיר דניאל
שטיחים – השטיח האדום
סניטריה – ויה ארקדיה
שטיח , השטיח האדום
קיר טלוויזיה שחור , טמבור
שטיח , השטיח האדום
ארון רחצה בתוך חלל חדר שינה hemeds kitchen and more
נגרות חדר שינה hemeds kitchen and more
ריצוף ויה ארקדיה
משטח מטבח אלומיניום "תותחני"
38 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חיובי ושלילי
נתחיל בחיובי- רואים שמעוצב, רואים שאיכותי פה. שלילי- חייבים תוכנית דירה כי ממש לא ברור מה נעשה . איכשהו 90 מר ושלושה חדרי שינה נראים כמו 70. בנוסף הבית נראה כמו מבוך. אני אסביר- קיר הגבס המקטין סלון אולי לא היה הפתרון הכי טוב כי הסלון קטן ושחור מרזה... יש חלל ללא שימוש במטבח בין הדלפק לקיר מולו שלא הבנתי . למה??? למה מבחירה להצר מטבח?לא הבנתי את כל הבניה של המסדרונות והמקלחון הצר בחדר השינה ונראה בתמונות ממש מוזר מאולץ, מקלחון קטן מדי ואי אפשר לפשק רגליים ולהתרווח בשירותים בבית. חשוב שיהיה נוח בנוחיות.. בנוסף המקלחת היא החלום הרטוב של כל מציצן. גם דוש וגם שירותים בזוית צילום מצויינת. לגבי חדר העבודה- התמונות לא מספקות הסבר למבוך הזכוכית.

מקסים
בד"כ אני לא סובלת את העיצוב המונוכרומטי האפור, אבל כאן זה ממש יוצא מן הכלל ומקסים. רגוע ונעים. חוץ מהמקלחת השקופה שלא נותנת פרטיות תתחדשו

נעים. מהיעם השולחן בסלון בבקשה?

השינויים נעשו לפני או אחרי קבלת מפתח?

ואווו אהבתי מאד....

זה עיצוב אירופאי?
כמה הגדרות עוד תמציאו לעיצוב ישראלי משעמם?

נראה מדהים ומזמין
רואים ומרגישים את שפת העיצוב בדירה. כל הכבוד למעצבת, יצא מדהים!

משעמם...חסר מעוף...חסרה צבעוניות

מקסים!
מקסים! סוף סוף דירה שלא עושה מטבח עצום שמשתלט על הכל! נקי ונעים! בקיצור אהבתי!!

מרשים ביותר
נראה מרווח מאוד ומרגיש שחשבו על כל פרט ופינה. מקסים ממש... עשיתם לי חשק לשפץ ! תתחדשו

עיצוב מעלף וביצוע מדהים ומושלם!

מושלם!!
איזה עיצוב מדהים!! רואים שמי שעיצבה את הבית הזה היא בעלת חוש עיצוב ברמה גבוה, כישורנית ומקצוענית....הבית מואר, לא עמוס ובכל זאת חמים ונעים!!

וואוו רמה גבוהה

עיצוב מהמם
ממש אהבתי את העיצוב בטוב טעם .

מסכימה עם 8

מאיפה השעון במטבח?

קצת חשוך

עלות שיפוץ
אין מצב בעולם שהשיפוץ הזה עלה רק 200 אלף שח

מהמם מעצבת מוכשרת

מקסים

פשוט מהמם
הכל מתוכנן כך יפה ומנוצל יישר כח...

עיצוב
עדית, העיצוב מקסים ויפה

פשוט מהמם ומנוצל יפה
עיצוב ותכנון בטוב טעם קלסי בנוסח אירופאי יישר כח

כתוב שביקשו דירה פתוחה לנוף? חמה?
נניח שעל טעם וריח ניתן להתווכח - אבל איך בדיוק ניתן פה מענה לבקשות הלקוח? כתוב שהלקוח ביקש : דירה אירופאית, קטנה ומדליקה שפתוחה לנוף, חמה.... ומה הוא קיבל - דירה ישראלית למהדרין. הכל מבריק ומונוכרומטי, שום חמימות. ובסלון יושבים עם הגב לחלונות ולנוף ! במטבח ומפינת האוכל אין בכלל נוף. טוב שלפחות נתנו לו מבט לנוף בתוך המקלחון!

יפה כן , על הפרקטיות אפשר להתווכח
מטבח יפיפה אבל אין כמעט משטחי עבודה , איחסון יחסית נמוך . אז 10 על עיצוב וציון דיי נמוך על תכנון . כמעצב צריך לדעת שלפעמים גימיקים הם יפים אבל לא נכונים לבית ספציפי . למה יש מזדרון ארוך עם כ"כ הרבה אלומיניום בפנים ? היות ואין תכנית של הדירה אני רק יכולה לנחש שעשו קירות מאלומיניום בלגי במקום קירות בבנייה עם דלתות רגילות ... גם כאן זה אחד הגימיקים היותר יפים של התקופה האחרונה . אבל , האם זה פרקטי ? מבודד רעשים ? חום/קור ? אור ? ... יש עם זה כמה בעיות . זה בסדר לחדר עבודה , אבל לחדר שינה ... לא כל כך . קצת קשה לראות איזה חדר מסתתר פה מאחורי האלומיניום . מבחינה עיצובית הבית מקסים !!! מאד יפה ומאד הרמוני . מקלחות מצוינות ואחלה נגרות .

כתוב שביקשו דירה פתוחה לנוף? חמה?
נניח שעל טעם וריח ניתן להתווכח - אבל איך בדיוק ניתן פה מענה לבקשות הלקוח? כתוב שהלקוח ביקש : דירה אירופאית, קטנה ומדליקה שפתוחה לנוף, חמה.... ומה הוא קיבל - דירה ישראלית למהדרין. הכל מבריק ומונוכרומטי, שום חמימות. ובסלון יושבים עם הגב לחלונות ולנוף ! במטבח ומפינת האוכל אין בכלל נוף. טוב שלפחות נתנו לו מבט לנוף בתוך המקלחון!

חסרה נשמה לבית הזה.
מן עיצוב ג'נרי שיכול להכיל כל משפחה משהיא. אין שום חפץ אישי. החומרים קרים: המון זכוכית (כאילו לא מספיק תועפות זכוכית בחלונות) משטחים מבריקים, מראות כקישוט WTF? הקירות עירומים וחשופים, למעט תמונה אחת במסדרון. גם בחדר הורים אין וילונות, עם כל החלונות הללו כל החלפת בגד מצריכה סגירת התריסים. אם הכוונה היתה לעצב חדרי קירור - אז הצליחו בגדול.

בית
ואו... מדהים

ואו
יצא נהדר! עוצב בטוב טעים עם המון התחשבות ברצון הלקוחות!

מושלם!!

חשוך.קצת מדכא, אולי אקססוריז יהיו עליזים ?

אהבתי מאוד
עבודה יפה

בית חמים
ואו העיצוב מדהים.. נותן אווירה חמה וכיפית בבית. זה מסוג העיצוב שהייתי רוצה בבית שלי

עיצוב נהדר!
אין לי מילים ההשקעה מהפריט הקטן ביותר לגדול, רואים שנעשה פה התחשבות בלקוחות. עיצוב השירותים פשוט מהמם..

מסכימה עם 18
כמות הנמכות הגבס, התאורה , האלומיניום ,פרקט בכל הבית , כמות הנגרות . אני שיפצתי דירת קבלן עכשיו ודי ברור לי שהסכום שנתנו כאן הוא דמיוני..קצת פוגע באמינות שלכם. חסרים לי וילונות בחדר השינה החשוף מדי וקצת יותר צבע בחלל הסלון והמטבח.הנגרות והחדרים הרטובים מקסימים.

תאורה
של מי התאורה והשעון במטבח

עיצוב מדוייק
עיצוב מהודק שנובע מתוך הבנה בבניית קומפוזיציה נכונה ובחירת סקאלת צבעים מדויקת. שימוש בקווים נקיים ואמת החומר מחמיאה לדירה ולעבודת המעצב שנעשתה במחשבה תוך ירידה לפרטים...שאפו.

מהמם

המלצות נוספות
בודק...