עיצוב וילה למשפחה מוזיקלית

את עיצוב הוילה הזאת הכתיבו חיפויי קיר מיוחדים, זריקות צבע נועזות ופסנתר כנף דומיננטי. התוצאה: מרחב מגורים ייחודי שנותן ביטוי לאהבה למוזיקה

אלעד גונן
יפעת מנטש

 

הדיירים: זוג + 3 בנות
המיקום: אזור השפלה

משפחה בת חמש נפשות רכשה וילה של שלוש קומות בדרום-מרכז הארץ. המשפחה פנתה אל מעצבת הפנים יפעת מנטש בבקשה שתסייע לה בעיצוב הוילה.
יפעת נוהגת להתחיל לעבוד על פרויקטים כבר משלבי התכנון הראשוניים, אך במקרה הזה היא הצטרפה לתהליך בשלב מאוחר, ונאלצה להתאים את עיצוב הוילה לגורמים שלא ניתן היה לשנות כמו קירות קונסטרוקטיביים ופתחים.

חלל בית מעוצב
1
חלל בית פרטי מעוצב
2

אם המשפחה היא מורה למוזיקה, ומחזיקה בפסנתר כנף שחור יפיפה. מעצבת הפנים התרשמה מאד מהפסנתר והחליטה להפוך אותו לאלמנט מרכזי בעיצוב הוילה. הפסנתר זכה למקום של כבוד, ומוקם בין פינת האוכל לאזור הישיבה בסלון. את האווירה הנינוחה שהפסנתר משרה בבית, משלימים קירות בחיפוי מיוחד,  כורסה וכריות בגוון חרדל, וקמין בעיצוב ייחודי.

אי מטבח כסא צהוב
5
מטבח מודרני שחור
6

בעיצוב הוילה הושם דגש גם על גרם המדרגות המחבר בין שלוש הקומות. לצד המדרגות תוכנן קיר המחופה בלוחות עץ צבועים, שביניהם גופי תאורה המבליטים את ממדיהם. גוון לוחות העץ הותאם לארונות המטבח ומשתלב גם עם משטחי הדקטון הלבנים ועם קיר הבטון בכניסה. באופן דומה, שילובים עדינים של עץ אלון מתכתבים עם הקיר בסלון ועם הקו שמאפיין את העיצוב הוילה.

סלון מרווח מודרני
3
מדרגות בית פרטי
4

מהאזור הציבורי אל האזור הפרטי. עיצוב הוילה המשפחתית כלל כמובן גם טיפול במרחב החדרים. לחדר השינה של ההורים נבחר ריהוט לבן ורגוע וטפט כחול עם דוגמא של קווים אלכסוניים.
גם בחדרי השינה של הבנות נעשה שימוש בטפטים. הטפטים כאן נבחרו בהתאם לרצונן של הבנות. באופן דומה, גם הריהוט נבחר כך שהוא ישקף את אופייה של כל בת, ויתאים לצרכיה.

חדר שינה מודרני
7
חדר שינה מודרני ילדה
8
חדר שינה ילדה
9
חדר שינה ילדה
10

רשימת ספקים חלקית:
ריצוף: ויה ארקדיה
פרקט: פרקטיקה
תאורה: רודוב תאורה
מטבח: סמל
ריהוט ושטיחים: אריק דיזיין
נגרות: בן איתי
קמין: אורטל קמינים

 

 

חדר רחצה לבן מודרני
11
חדר רחצה מודרני
12
1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מושלם!!!

המלצות נוספות
בודק...