בדיוק מה שכולם רוצים: שיפוץ טריפלקס עבור משפחה צעירה וטרנדית

המטבח הורחב, הטלוויזיה הונחה על ספסל, הטקסטיל מרכך את הבטון הקר והשרכים מכניסים טבע הביתה: עיצוב מודרני ונקי לדירה משפחתית במודיעין

טל ניסים
גבריאל מזרחי
עדי אדליס
הדיירים: זוג + 3
המיקום: מודיעין
כל שיפוץ תמיד מתחיל מהיכרות בין המעצבת לבעל הבית. התהליך הוא ברוב המקרים מאוד אמוציונלי ומעורבים בו חלומות גדולים, חלומות מנופצים, רצונות משותפים ורצונות מנוגדים, המון כסף, המון זמן, ובעיקר ציפייה. לכן, כשיש כימיה טובה בין בעלי הדירה למעצבת, כשבעלי הדירה הם אנשים חייכנים ונחמדים שלוקחים את החיים קצת יותר בקלות, גם התהליך הוא קל וזורם. כשמצטרף לזה גם טעם משובח והבנה בעיצוב, התקציב כבר ממש לא חשוב – התוצאה תהיה בדיוק מה שכולם רוצים. וזה בדיוק מה שקרה בטריפלקס הזה. הקו שנבחר היה מודרני נקי חם, עם שילוב בין חומרים מנוגדים כמו עץ ובטון, שימוש בטקסטיל, ופלטת גוונים מונוכרומטית. כל אלו בתוך תקציב זהיר של זוג צעיר עם שני ילדים, שבינתיים הפכו לשלושה.
קומת הכניסה, שסבלה ממטבח סגור וחלוקה לשלושה חללים מקטינים וחשוכים, נפתחה כולה במחי הריסה של שני קירות גבס. המטבח הוגדל והתרחב כשפינת האוכל מוקמה במרכזו במקום בפינה נפרדת, וכך ניצלה היטב את החלל.
מטבח ופינת אוכל
גופי תאורה מעל פינת אוכל
מטבח – רגבה

וילנות לבנים בסלון
דלת כניסה

בחלקה השני של הקומה תוכנן הסלון, וכדי שהישיבה לא תפנה עם הגב אל הנוף או אל הגינה הרחבה נבנה ספסל בטון ועליו מוקמה הטלוויזיה. הספסל הוא המשכו הישיר של המטבח, שעוצב בגוון אפור בהיר עם קוריאן לבן, ואילו פינת האוכל בעץ אלון בהיר. הטקסטיל בחלל מרכך את הבטון הקר, וילון נשפך, שטיח, פוף וכריות של מיקה בר. עציצים מפחיות שימורים (היישר מרמי לוי בליווי קצת ספריי צבע שחור וידיים צבועות של המעצבת) ושרכים משלימים את פינת האוכל ומכניסים קצת טבע הביתה, לצד ציור צבעוני ובועט של בזוקה ג'ו בסלון.
סלון שחור
כיסא וינטג'
הדום שחור
כריות – מיקה בר, תמונה – בזוקה ג'ו

מדרגות
ספסל טלוויזיה – ארטן בטונדה
ריצפת פרקט

כל הקומה מחופה בפרקט עץ אלון טבעי וגס עם קורות רחבות. הפרקט ממשיך למדרגות ומהן לקומת המשפחה. תאורה טכנית נעימה בלבן כמעט נעלם פוזרה בתקרת הבית, לצד צמד כלובי תאורה בצבע שחור מעל פינת האוכל. שירותי האורחים מעוצבים בשחור לבן עץ ממשיכים את הקו של הקומה.

עציצים
קומת המשפחה נהנית ממבואה רחבת ידיים נעימה ומוארת, המובילה לשני חדרי ילדים וסוויטת הורים. היא הולבשה בעזרת קיר אפור כהה עם תמונות משפחה ושטיח, אשר השלימו ספסל טלפון שהגיע עם בעלת הדירה.
שטיח שחור לבן
חדר הבנים עוצב באפור בהיר עם נגיעות שחורות אופנתיות, ואביזרים שהאם אספה להם ברחבי ETSY, אשר הושלמו עם וילונות פשוטים. חדר הבת דומה מאוד, רק עם נגיעות קטנות נוספות בוורוד ווילון עם תחרה עדינה. גם סוויטת ההורים באותם גוונים, באווירה חמה של עבודת טקסטיל ועץ.
חדר ילד
חדר תינוק
חדר תינוק
חדר הורים
חדר ארונות
חדר הרחצה של הילדים עוצב באריחי משושים, ושוב בשחור לבן השולט בדירה, עם ארון ירוק כהה מרענן.
חדר רחצה
ארון – יוני שילה נגרות
הבית לפני השיפוץ:
 
תוכניות הבית:
רשימת ספקים חלקית:
פרקט ומדרגות – ויה ארקדיה
מטבח וקוריאן – רגבה
כריות סלון – מיקה בר
ספסל בטון – ארטן בטונדה
תמונה – בזוקה ג'ו – גלריה פחות מ-1000
נגרות – יוני שילה

553
33 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

סה"כ נחמד. יש טעויות עיצוב.
לא רוצים לשבת עם הגב לגינה - אבל ממילא לא רואים גינה שיש רהיט שחוסם את הנוף. שלא לדבר על וילונות מוסטים. החלל מתחת למדרגות שנמצא בגב הספה זה גם שטח מבוזבז וגם לא נעים לישיבה כך, ומרחק הצפיה בטלויזיה גדול מדי. המטבח גולש לתוך הסלון בפרט שהכיריים ממוקמים שם. בחדרי הילדים למקם מיטה מתחת לפינת חלונות - זו טעות. לטעמי הבית סובל מעודף סטיילינג. די עם עציצים על שולחן אוכל! שברור בעליל שהונחו שם לצורך הצילום. די עם חדרי ילדים מדוגמים שנראים כמו חנות לפריטי עיצוב. זה לא משכנע.

אהבתי מאוד
בית נעים ואוירה טובה.

אני רק שאלה
היכן נרכשו השידות בחדר שינה הורים?

בית מושלם
איזה חלל יפה , רואים שניתנה מחשבה בכל פרט ופרט בחלל החומרים נעימים ויפים , החלל לא חונק אותך , רואים שכיף לחיות שם והמעצבת אלופה ... שאפו שאפו שאפו !

פרוייקט מקסים
עדי אדליס את מוכשרת, הפרוייקט מעוצב בטעם ודיוק מאוד אוהבת את המחשבה על כל פרט.

עוד ועוד מאותו הדבר. נמאס.
עיצוב סתמי וסטנדרטי עם אותם אלמנטים שכבר ראינו בכל מקום ובכל כתבה של בניין ודיור. לפחות אין קיר בריקים...

וואו

מאיפה הספות ושולחן האוכל
אשמח לדעת היכן נרכשו שולחן האוכל והריהוט בסלון....

אחד הבתים היפים שיצא לי לראות
עיצוב מהמם! למרות שמעוצב לעילא, רואים שיש מחשבה על האנשים שגרים בבית. אהבתי מאד

תשובה לבעז 3
הי בעז, השידות בחדר שינה הורים הן של HAY נרכשו בהביטאט

תשובה לרב 9
פינת האוכל והסלון נרכשו בקסטיאל אז איז

הדירה במודיעין
בית מהמם.אחד היפים שראיתי.

דירה יפהפייה ועיצוב מושלם
שאפו לכל העוסקים במלאכה

כישרון אמיתי!
כל הכבוד על מקוריות, הומור בעיצוב, נקי בלי להיות סטרילי. מעוררת השראה!

עיצוב מקורי וכייפי
ככה בדיוק הייתי רוצה שהדירה שלי תיראה. כל הכבוד למעצבת.

לכל המעצבות הלא מפרגנות
אל תתבאסו חמודות שאת העבודות הדוחי שלכן לא מפרסמים כן ? (בהנחה בכלל שאתן עובדות ...) זה ההבדל בין מעצבת מוכשרת עם עבודות יפות לבין מעצבות שעשו קורס עיצוב במכולת השכונתית שלהן וחושבות שהן מבינות ! פרוייקט מעלף !!! כל הכבוד למעצבת

יפה ונעימה

דירת טריפלקס - אז איפה הקומה השלישית?

אהבתי
אהבתי מאד וכל הכבוד. נראה לי שנעים לחיות בבית שכזה. הלפני נראה ממש נורא, זה פשוט חיים חדשים ולא רק עיצוב חדש. פחות מתחברת למיקום הטלויזיה...ונחמד שויתרו על האי במטבח...אהבתי מאד בכתבה את פיסקת הפתיחה, בחמש שורות הצלחתם לבטא כל כך הרבה. הרבה מנסים לומר זאת אבל כאן לטעמי זה הניסוח המוצלח ביותר מרבים שקראת.

אוהבת מאד גם את פיסקת הפתיחה
פיסקת הפתיחה של הכתבה שבתה את ליבי. כתבות רבות נפתחות באופן דומה וקראתי רבות. אך זו עולה על כולן! רב הדברים עובדים מאד יפה ביחד. אהבתי שויתרו עי "האי" במטבח! פחות אהבתי את מיקום הטלויזיה... הלפני אלו "תמונות קשות" זה לא רק עיצוב חדש אלו חיים חדשים. שאפו גדול ורב אושר לדיירים שבהחלט זכו!!

נחמד אבל
הית משדר איזו תחושת אי נוחות אין חמימות אמיתית וזה לדעתי בגלל אופן העמדת הריהוט והנחת החפצים כמו המראה שתיכף עומדת ליפול המיטה של הילד ליד החלונות , משהו בקומפוזיציה בין הדברים לא עובד טוב, למרות שהבחירות ושילוב הצבעים מהמם .השטיח ושולחנות הטורקיז שוס!

מעקה המדרגות
מדוע לבצע מעקה לא בטיחותי למדרגות - מעקה שמהווה סיכון: סולם לטיפוס? יש די רעיונות לעיצוב גם בלי הסיכון.

לעדי ולבעלי הבית
אהבתי מאוד מאוד מאוד! במיוחד שסגרת את הרווח מעל ארונות המטבח. אהבתי את פתיחת החלונות, שינוי מיקום הטלויזיה- יצירתי במיוחד! וספסל הבטון המושלם. מדוייק, נקי, נעים. למס' 1- מה הבעיה שיש עציצים על השולחן? למה אתה חושב שזה לכבוד הצילומים? אם הייתה שם איזו ואזה, לא היית אומר את זה??? שאלה:היכן מסתתרים החוטים של הטלויזיה?

תשובה לרב 9
פינת האוכל והסלון נרכשו בקסטיאל אז איז

תגובה לכולם
ראשית תודה רבה למפרגנים, חיממתם את ליבי. שנית, המודאגים, הטלויזיה לא ביציאה לגינה, אלא ליד חלון הפונה לרחוב. היציאה לגינה נשארה פתוחה לחלוטין. ישיבה עם הגב לחלון אל מול המדרגות, מפספסת את הנוף הנפלא הנשקף ממנו. כל אלו ששיעממתי, שביאסתי, מוזמנים לעבור לכתבה הבאה. על טעם וריח וכו'... ולמיכל מתגובה 18 - צחקתי בקול רם. תודה רבה.

תגובה ל-28 ליבי
שקעי הטלויזיה נמצאים בצרפה ליד הרגל של הספסל (בתוך שקע ייעודי לרצפה) וממנו עולים דרך הרגל של הספסל אל הדופן האחורית של הספסל, שם יש חריץ שמסתיר אותם לכל האורך.

מה מספר הצבע בקירות חדרי שינה?. תודה!

צבע קירות חדר שינה - תגובה ל-30
צבע קירות חדרי השינה הוא -אפור בהיר 1527 טמבור

חגיגה
עיצוב מקסים. השולחן אוכל מתכתב נהדר עם המטבח חגיגה לעיניים. מאוד אהבתי את דלת הכניסה של איזה חברה היא? וגם אשמח לדעת מאיפה המנורות?

עיצוב הדירה
שילוב חומרים מקסים, ממש יפה. כמה עלה השיפוץ?

מקסים
מאוד אהבתי. עכשיו הייתי עוברת לגור שם

שןב צבעים מדכאים?

צבע ארונות המטבח
עדי היקרה העיצוב משגע!! כל הכבוד! אשמח לדעת מה צבע ארונות המטבח וצבע וסוג השיש. תודה רבה ??

המלצות נוספות
בודק...