דירת 54 מטר בת"א שנראית הרבה יותר

שילובי טקסטורות מפתיעים, עושר של חומרים וצבעוניות דרמטית, כל אלה חוברו יחדיו אל עיצוב עכשווי ושיקי בדירת רווקים תל אביבית, שהיא ממש לא מה שאתם רגילים לראות

250,000
54 מ"ר מ"ר
עודד סמדר
סטודיו לעיצוב פנים בן רזניאלי
סטודיו לעיצוב פנים בן רזניאלי
סטודיו לעיצוב פנים בן רזניאלי

מטבח כחול

הדיירים:  דייר

המקום:  תל אביב

דירה לא גדולה בדרום העיר תל אביב עוצבה מחדש לצרכי רווק בשנות ה-30 לחייו, אשר רכש את הדירה למטרת מגורים. הדירה, המתפרשת על פני 54 מ"ר שופצה לאחר תהליך תכנון קפדני אשר שם דגש על ניצול השטח המוגבל, תוך עיצוב עכשווי, שיקי ומתוחכם. העיצוב החדש הצליח לייצר תחושת מרחב ואווריריות ואשליה של דירה גדולה יותר מכפי שהיא במציאות. תחושת המרחב מתאפשרת גם בזכות בחירת החומרים, האריחים, הצבעים והתאורה, אשר יוצרים יחד מראה הרמוני, עשיר ומרווח. בתחילת התהליך, הגיע בעל הבית לדירה יחד עם אדריכל ומעצב הפרויקט, בן רזניאלי, וביקש להבין יחד האם לדירה יש מספיק פוטנציאל לשלב בתוכה את כל מה שחלם עליו מבחינה עיצובית ותכנונית, זה זיהה מיד את החזון ואת האפשרויות הרבות שטומנת הדירה בחובה, וכך הוחלט לצאת לדרך. בתום התהליך הצליח המעצב לתרגם בדיוק את חלומותיו וציפיותיו של הדייר, תוך עמידה בתקציב שהוגדר מראש. האווירה בדירה שואבת השראה מהעיר ניו יורק המודרנית. כך שולבו אלמנטים במראה אורבני כמו פרקט בחללים הפרטיים, אריחים מצוירים בסגנון קלאסי בחללים הרטובים, טלוויזיה על עמוד מתכת חשוף, בריקים אפורים אשר יוצרים תחושה של עמודים דקורטיביים בחלל הסלון ויצירות אשר נרכשו בגלריה לאמנות.

ספה קטיפה כחולהכל פרטי הנגרות וגופי התאורה תוכננו בהתאמה אישית על ידי המעצב. אלומיניום: ספיר

קיר כוח כחולהאווירה בדירה שואבת השראה מהעיר ניו יורק המודרנית ומשלבת אלמנטים במראה אורבני כמו פרקט, טלוויזיה על עמוד מתכת חשוף ואבני בריק

גופי התאורה הוטמעו בתקרות הדירה ובסנכרון עם הקו המוביל. כל פרטי הנגרות בדירה, ביניהם הבר, הספה, השולחנות סלון, המיטה, ארון האמבטיה וארון הבגדים תוכננו בהתאמה אישית על ידי המעצב, כמו גם גופי התאורה אשר תוכננו בהתאמה אישית על ידו. המטבח המרווח משלב בר ישיבה הניצב אל מול סלון המשקיף אל המרפסת, אשר קיבלה ביטוי עיצובי משלים כחלק בלתי נפרד מהדירה. כל יחידות המטבח תוכננו על ידי המעצב ויוצרו בנגרות אישית. חזיתות המטבח אשר נצבעו בצבע כחול דומיננטי מספקות אמירה ייחודית ומקורית במיוחד בחלל המרכזי כולו.

קיר כחול לצד מטבח בצבע ג'ינסהמטבח המרווח משלב בר ישיבה המשמש לארוחות קלות וצופה לסלון

אזור הסלון פתוח ומאפשר אירוח ואינטראקציה הרמונית בין האורחים. במרכז הסלון ניצב קיר כוח במראה דרמטי אשר נותן את הטון בחלל כולו, בזכות צבע כחול עז, אשר משרה תחושת אלגנטיות, יוקרה ותחכום. הקיר הכחול בסלון נחשב לסימן ההיכר והחותמת האישית של המעצב, אשר בוחר לשלב את הצבע בצורות שונות בכל פרויקט בו הוא נוגע. המרפסת זכתה להתייחסות מיוחדת ושונה משאר החלל, כך נעשה שימוש באריחים מסוג שונה, במטרה ליצור בידול משאר אזורי הבית, ולייצר מראה מעניין גם כאשר מסתכלים מתוך האזור הפנימה החוצה.

טלויזיה על עמודבמרכז הסלון ניצב קיר כוח בצבע כחול עז אשר נותן את הטון בחלל כולו ומשרה תחושת אלגנטיות, יוקרה ותחכום

קיר בריקיםהמרפסת זכתה להתייחסות מיוחדת ושונה משאר החלל, כך נעשה שימוש באריחים מסוג שונה, במטרה ליצור בידול משאר אזורי הבית

חדר השינה עוצב באלמנטים המבטאים את אופיו של בעל הבית ואשר מספקים תחושת שלווה אותה ביקש לייצר. ארון הבגדים נצבע בגוון כחול רויאל אשר מתכתב עם הקיר הכחול הממוקם בסלון. חדר הרחצה תוכנן במטרה לנצל באופן מקסימלי את שטח החלל, לצד מראה שיקי ומלא סגנון. ארון השירות עוצב בהזמנה אישית, בחזיתות עשויות רשת ברזל צבועה.

 חדר שינה הוריםחדר השינה עוצב באלמנטים המבטאים את אופי הדייר

ארון בגדים כחולארון הבגדים נצבע בגוון כחול רויאל אשר מתכתב עם הקיר הכחול הממוקם בסלון

חדר רחצה שחור לבןחדר הרחצה מאפשר ניצול מקסימלי של החלל

אריחים מצוירים בחדר רחצההחלל עוצב בצבעוניות מונוכרמטית, המשלבת אריחים מצוירים וכלים סניטריים בשחור ולבן

רשימת ספקים חלקית:

אלומיניום: ספיר אלומיניום
נגרות – butcher kitchens
חיפויים וכלים סניטרים – אלבוס בע"מ
טפטים – גולדשטיין גלרי תל אביב
תאורה – מתן אור תל אביב
ריהוט – רהיטי בועז הרצל 90 ת"א
אקססוריז –  HOME ID

 

553
21 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלווה
אנשים משופדים בחדר שינה יוצרים מראה שלוו!? מענין.

מהמם ?? ישר מזהים את המעצב
עוקבת אחריו כבר זמן מה ויש לו טאץ שונה, ייחודי. שלמות

הרבה טעויות עיצוביות
הרבה טעויות עיצוביות:התמונות מעל הספה בסלון מגמדות את הסלון וחסרות פרופורציה נכונה; שילוב צבעים ירוק-חום-כחול בשלושה גוונים שונים יחד עם חומרים מסוגים שונים (עץ, בריקים) מכאיב בעיניים. שולחן אוכל לא נוח בעליל, מיקום הטלוויזיה מוזר ולא נוח לצפייה, ארונות פתיחה בחדר שינה במקום ארון עם דלתות הזזה ברווח הצר שבין המיטה לארון וכו'.

יצירתי, שונה ויפה

מפתיע כמה שזה יפה. באמת מוצלח!
צבעים נהדרים, טאץ׳ נכון של חפצים, הצבה נכונה של דברים. מטבח מקסים! הכחול הזה הוא חגיגה, גם בחדר שינה. כל הכבוד לעוסקים במלאכה.

מקסים אהבתי

דירה שונה, מיוחדת ונעימה
אישית אני לא מתה על בריקים, לדעתי בדירות בניו יורק יש יותר בריקים לבנים מאשר אפור שחור. זה הדבר היחיד שהייתי משנה. מקסים

לק. מתגובה 3 -ומשהו חיובי אחד לפחות לומר ????
גם בביקורת בונה, אפשר לחפש ולו דבר אחד טוב לומר......

לק. מתגובה 3 - ומשהו חיובי אחד לומר?
גם בביקורת בונה אפשר לומר ולו דבר אחד חיובי.....

יפה מאוד אבל יש בעיות
העיצוב יפה - מטבח, מנורות, בחירת צבע וריהוט. הבעיה היא תכנונית. אין סיבה לטלויזיה על עמוד בקיר עם חלון. יש קיר מתאים ממול. הספה ככה חוסמת זרימה. לא הייתה שום סיבה הגיונית להפוך את הסלון. תוכנה ומשחק הזזת ריהוט הייתה מדגימה שאפשר אחרת כולל פיצת האוכל הנוכחית אבל לא צמודה לקיר. חדר שינה יפה אבל כמו שנכתב פה בעיה בפתיחת ארון

משהו לא מסתדר בין קיר הבריקים לריצוף המרפסת

אמבטיה
אהבתי את חדר האמבטיה

בית 54 מטר
לא נראה לי שזה צילום.כל משחקי האור והצל האלה.העציצים, החלונות עם התריסים, משהו נראה לא טבעי ואמיתי. נראה יותר כמו הדמיה. האם אני טועה ?

דירה יפיפייה, כל הכבוד !!

מצד אחד מקסים.. מצד שני יותר מידי כחול
:)

9 קבין של כחול ירדו לעולם
8 מהם נטלה דירה זו

מהמם! אבל...
יחד עם זאת פריטי הריהוט מהממים והדירה כולה יפיפה. אם כי לא פרקטית. תכנון לקוי בחסר עם טעם משובח.

בלינג בלינג. יותר עיצוב מאשר פרקטיות
אהבתי את אוסף האמנות בדירה. מגובש ומעניין. אבל העיצוב הכללי חסר עידון. פשוט זרקו את כל האלמנטים האופנתיים יחד. כחול טורקיז, כחול מטאלי במטבח וגם כחול רויאל על הקיר - לפחות אחד מהם מיותר. הייתי הולכת על סקאלה של טורקיזים וגוונים מעושנים. בריקים - חייבים לצק ליסט? אז לפחות שיהיו בהירים. במקום אי נדוש הייתי מכניסה שולחן אוכל עגול קטן, ואז היו בדירה כסאות נוספים, אם מארחים אנשים. טרנד הטלויזיה על עמוד - מיותר, זה אף פעם לא עובד וסתם תופס מקום. מקרן ומסך יורד היו עושים כאן עבודה יותר יצירתית ונכונה.

יפה מאד עם טעויות בתכנון
1. יותר מדי כחול..בעיקר בסלון/מטבח. 2. במקום שולחן גבוה וקבוע בפינת האוכל עדיף היה שולחן רגיל שיכול לשמש גם כפינת עבודה (לא ראיתי שיש כזאת בדירה) וניתן להזיזו או להגדילו כאשר מארחים (גם רווקים מארחים...). 3. אם הריצוף במרפסת היה המשך של הריצוף בסלון, הייתה המשכיות נעימה יותר לעין.

רבקה (20) צודקת. שכחתי לרשום
ריצוף שמונח לאורך מאריך את החלל .פה ריצוף מונח לרוחב ו״נשבר״ במרפסת. משערת שזו בחירה של הלקוח

איך אני אוהבת כחול, עיצוב מדהים
הכל מתחבר ביחד מאוד אוהבת את התוצאה שאפו !

המלצות נוספות
בודק...