מסגרת של זהב: חלל המדרגות הוא קיר הכוח בבית בבאר שבע

חלל מדרגות של בית פרטי נעטף בפרט מסגרות בצבע פליז שמושך אליו את תשומת הלב בחלל הציבורי. הוא חוזק בפס לד בתקרה שמדגיש את הקווים האדריכליים בחלל המודרני המרווח

220 מ"ר
מאור מויאל
אלרן ותמיר תכנון והנדסה

הדיירים: זוג + 4
המיקום: באר שבע

זוג עם ארבעה ילדים, האישה בעלת עסק למזון והגבר עובד בתרכובות ברום, ביקשו בית בסגנון מודרני עם חלל מרווח, מטבח גדול, מזמין ופרקטי וסוויטת הורים מוארת, מרווחת והרגשה כמו בבית מלון. הבית הפרטי בשכונת כלניות בבאר שבע תוכנן ועוצב בסגנון מודרני מינימליסטי בעל קווים נקיים ובוצעו בו מספר שינויים מבניים הכרחיים כדי לתת מענה לצרכיהם.

מסגרות זהב
מסגרות זהב
מסגרת זהב
מסגרת זהב
כורסאות
כורסאות

החזית הראשית של הבית שונתה על ידי שני חלונות אורכיים שהשלימו את הקומפוזיציה של המטבח. אי המטבח זכה לגוף תאורה מרשים שיוצר במיוחד, וקיר הכוח המרכזי הוא שינוי מחשיבה סטנדרטית שכן באמצעות החומר – פרט מסגרות בצבע פליז – נעטף חלל המדרגות ונשמרו הקווים האדריכליים של החלל. התמונה הושלמה עם פס לד תקרתי שעוטף את חלל המדרגות ומדגיש את הקווים האדריכליים.

שולחן אוכל
שולחן אוכל
אי מטבח
אי מטבח
אי מטבח
אי מטבח
מדרגות
מדרגות

בסוויטת ההורים בוטלו הקירות שהיו אמורים להיבנות ובמקומם תוכננו קירות זכוכית שתולים ברצפה ובתקרת הגבס, ללא פרופיל אלומיניום, מה שיוצר המשכיות בעין לחלל פתוח ומזמין עם תחושה מרווחת וחוויה של בית מלון מודרני ונקי. פס הלד מוליך בציר תנועה הראשי שמוביל עד היציאה מהוויטרינה לאזור הבריכה.

חדר שינה לבן
חדר שינה לבן
חדר רחצה פתוח
חדר רחצה פתוח
חדר שינה לבן
חדר שינה לבן

לחדרים הרטובים נבחרו אריחים מרצפה ועד תקרה, מה שטשטש את החיבורים ויצר תחושה של חלל אחיד, נקי ומודרני. כלל הכיורים במטבח ובחדרים הרטובים בנויים ממשטח העבודה, דבר שהביא לגימור מושלם. תקרת הגבס תוכננה עם קווים נקיים המבליטים את קווי התנועה בחלל.

חדר רחצה כהה
חדר רחצה כהה
חדר רחצה כהה
חדר רחצה כהה
שיש בחדר רחצה
שיש בחדר רחצה

"זהו פרויקט מרגש שנגע לליבי והיווה אבן דרך בתכנון אלמנטים מורכבים במסגרות", אומרת המעצבת. "כדי לבצע את פרט המסגרות המורכב שעוטף את חלל המדרגות נזקקנו לשני חתכים ושבעה עמודים. קיר כוח שונה ואחר יוצר חוויה לא שגרתית ועל זמנית, המבטאת את הטכנולוגיה המתקדמת בעולם המודרני. יחד עם זאת, פרקטיות עולה על עיצוב ולכן על אף הרצון לעצב את החלל בצורה היפה ביותר לעין, חשוב לשים לב שהדבר אינו פוגע בפרקטיות של התכנון, הצרכים והרצונות של הדיירים".

תוכנית הדירה
תוכנית הדירה

 

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...