המראה הרטוב: משדרגים את חדר הרחצה

רוצים חדר רחצה כמו במלונות? החלום הזה כבר לא רחוק. חמישה מוצרים שייקחו את המקלחת והשירותים שלכם למקום אחר

 

למה להסתפק באסלה ומקלחון? עם היצע המוצרים הרחב והמתחדש, אפשר לעצב בקלות חדר רחצה מפנק, עם מותרות שהיו שמורים עד לא מזמן רק לבתי מלון. אם אתם לקראת עיצוב או שיפוץ של חדר רחצה – הנה חמישה דברים שאולי תרצו לשלב שם.

חם ועוטף

אין הרבה חודשי חורף בישראל, זה נכון, אבל יש מספיק פעמים בהן אנחנו יוצאים רועדים מהמקלחת ומקווים להתעטף במשהו חם. הפתרון לכך הוא פשוט, זול ולא תופס הרבה מקום – מחמם מגבות. המוצר הזה מגיע במגוון גדלים, עיצובים וצבעים. ההכנה היחידה שדרושה היא נקודת חשמל בגובה של כ-60 ס"מ מהרצפה, או לחלופין התאמה להסקה המרכזית בבית.
מקלחת כפית
כיף לצאת מהמקלחת | מחמם מגבות, להשיג במשה זיו
מקלחת מוארת
גם יפה וגם מחמם | מחמם מגבות ענף, להשיג במשה זיו
עם אור, בלי אדים

לכולם יש מראה בחדר רחצה, אבל פעמים רבות אין מספיק אור מסביבה כך שלא ניתן להתאפר או להתגלח מולה בנוחות. בעיה נוספת עם מראה בחדר רחצה זה שהיא צוברת את כל האדים של המקלחת, וכל הפונקציה שלה יורדת לטמיון. כדי לפתור זאת מומלץ להתקין על המראה או מסביבה תאורה, ולהוסיף מאחוריה נקודת חשמל נפרדת למפיג אדים, שיבטיח לכם מראה נקייה גם אחרי מקלחת חמה.
פינת איפורעכשיו אפשר להתאפר | מראה מוארת ומפיג אדים, להשיג במשה זיו
חוכמת האסלה

איך נשמעת לכם אסלה משולבת בידה שיודעת לווסת את טמפרטורת המים, לחמם את המושב ולנטרל ריחות? אחרי שהסתגלנו לטלפונים חכמים, הגיע הזמן לדבר הבא – אסלה עם פנל שליטה אלחוטי, שמתאימה את עצמה להרגלים ולנוחות שלכם. במה זה כרוך? רק בנקודת חשמל לצד האסלה.
אסלה עם פנל שליטההיא יותר חכמה מאיך שהיא נראית | אסלה עם פנל שליטה, להשיג במשה זיו
עומד בפני עצמו

כיור במהותו הוא מוצר פרקטי – אבל מי אמר שהוא לא יכול להיות גם פריט עם אמירה עיצובית? אם יש לכם שירותי אורחים או פינה שמשמשת לנטילת ידיים, נסו לשדרג אותה עם כיור פרי-סטנדינג שימשוך את העין. למראה מהמם אף יותר, הוסיפו ברז שיורד מהתקרה. הכיור דורש הכנת אינסטלציה מהרצפה, והברז מצריך הנמכת תקרה מותאמת ותכנון מוקדם של מיקום האינטרפוץ – אבל ההשקעה הזאת משתלמת בהחלט.
כיור פרי-סטנדינגתנו לו מקום | כיור פרי-סטנדינג, להשיג במשה זיו
מטפס על הקיר

טפט או חיפוי קיר הם דרך פשוטה להקפיץ את כל המראה של חדר הרחצה. כיום יש מגוון רחב של חומרים המתאימים לחדרים הרטובים, ומגיעים בדוגמאות, טקסטורות וגוונים רבים. היישום קל ואינו מצריך הכנות מיוחדות – לרוב רק צריך לבצע הדבקה על טיח בסיס או על קיר שנצבע.

טפטים עמידים למיםהרבה מעבר לחדר רחצה | טפטים עמידים של חברת Cerasa, להשיג במשה זיו


 

ראשית
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...