תשכחו מחדרי רחצה בהירים

במקום היכלים לבנים בשיש צחור, אנו פוגשים לאחרונה ביותר ויותר חדרי רחצה שחורים במראה עשיר ומלא בדרמה, שמוכיחים שהצבע השחור עדיין רלוונטי מתמיד. אז אך תאמצו את הסגנון? קבלו הצעות הגשה מקוריות במיוחד

יח"צ

חדר רחצה במראה דרמטימראה דרמטי ועשיר. קולקציית חדרי הרחצה של rexa ל-ויה ארקדיה. צילום: rexa 

 

 


הצבע השחור מעולם לא הלך לשום מקום, אבל כעת היא ללא ספק שעתו היפה. אנו פוגשים אותו לאחרונה יותר ויותר במטבחים, בריצופים וחיפויים, והשוס- בחדרי הרחצה שלנו, שם הוא מחליף את הלבן המוכר ששולט ביד רמה כבר שנים. הטרנד הכי חם בעולם הרחצה היום הוא המראה הכהה, כן, חדרי אמבטיה שחורים, כי מי קבע שחדר האמבטיה צריך להיות לבן בכלל? אם עד היום העדפנו את חדרי הרחצה שלנו בהירים, כשרק פריטים אחדים שוברים את הצבע הלבן, היום אנו כבר הרבה יותר פתוחים. אז קבלו את חדרי הרחצה שיעשו גם לכם חשק להעז.

יחד עם לבן- השילוב האלמותי


טרנדים הולכים ובאים אך יש סגנונות שלנצח יישארו רלוונטיים בכל המדובר בעיצוב הבית. כזה הוא השילוב המנצח בין השחור ללבן, כשהחיבור בין שני הניגודים הללו מבטיח ליצור מראה אלגנטי ושיקי. הלבן הצחור יסייע לכם לשבור את הטוטאל לוק ולמתן את הדרמה, ומיועד למי מכם שמעוניין לאמץ את הסגנון, אך פוחד להתחייב עד הסוף. ואם המחשבה על אמבטיה או אסלה שחורה מעוררת בכם אי נוחות, תמיד תוכלו להעז פחות ולשמור על כלים סניטריים בלבן הסטנדרטי. גם האקססוריז והפריטים המשלימים יאפשרו לכם לייצר משחק של ניגודים בין הלבן לשחור, כשאת יחידות הנגרות וגופי התאורה תוכלו לבחור בלבן ובכך ליצור מראה עשיר ורב גוני. איך מאמצים את הסגנון? הקפידו לשמור על מינון נכון של כ-30:70 לשחור, אחרת יצרתם פשוט חדר רחצה בשחור-לבן, ולא לשם כך נתכנסנו.

 חדר רחצה שחור לבןכלים סניטריים בלבן ימתנו את המראה. תכנון ועיצוב: ניצן הורוביץ. צילום עודד סמדר

חדר רחצה  שחורשחור מרצפה ועד תקרה? הכניסו לבן בפריטים המשלמים. תכנון ועיצוב: ענבל ברקוביץ'. צילום: אלעד גונן

חדר רחצה שחור לבןלבן באריחים וביחידת הנגרות ישבור את הטוטאל לוק. תכנון ועיצוב שלומית זלדמן. צילום: עמית גושר

חדר רחצה מפוארקיר שלם בלבן ייצור משחק מעניין בין ניגודים. הנס גרואה צילום: יח"צ

 

במראה ספא יוקרתי – תחושת מלון בוטיק


המגמה השולטת בתחום חדרי הרחצה בשנים האחרונות היא ללא ספק הזליגה לעולמות הספא, כשאת ההשראה המרכזית מספקים בתי המלון הבוטיקים והריזורטים היוקרתיים, אשר הופכים את חדרי האמבטיה לסוג של מקדשים מודרניים. עד כה, הצבע השולט היה הלבן האלגנטי והנקי, אך כניסתו המחודשת של הצבע השחור לעולם הרחצה מביאה שינוי גדול גם בסגנון הזה, ומוכיחה שניתן לייצר תחושת ספא גם באמצעות צבעים כהים, כשאת תוספת היוקרה מספקים אלמנטים משלימים כמו גופי תאורה מעוצבים, ופרזול מוזהב. מראה הספא מתאפיין בשימוש נרחב בשיש טבעי לבן, כך שאך טבעי שגם כאן מככבים סוגי השיש שונים כמו נרו מרקווינה, פורטורו וגרניט שחורה, שיוצרים תחושת פאר והדר, ממש כמו במלון. איך מאמצים את הסגנון? באמצעות חיפויי קירות משיש באריחי ענק, שילוב תאורה נסתרת, מראות שייצרו אשליית גודל, ואקססוריז בעץ וזהב שיקפיצו את המראה.

תחושת פאר והדר, ממש כמו במלון. הנס גרואה צילום: יח"צ

חדר רחצה יוקרתיהחיבור בין הזהב לשחור יוצר מראה מלכותי ומרשים. VITRA. צילום: יח"צ

בשילוב חומרים שונים מהטבע


כאן תוכלו לבחור בין שלל סוגי שיש ואבן טבעית ולצדם חומרים אשר מצליחים לדמות אותם בדיוק רב. פיתוחים טכנולוגיים ושיטות עבודה חדשות שלא מפסיקות להתפתח, מאפשרים לחברות הסניטריה והחיפויים היום לעשות שימוש חדש ומסקרן בחומרים, כך למשל אנו מתוודעים למשטחי גרניט פורצלן שמצליחים לדמות חומרים טבעיים בגוון שחור, כשהמראה מרגיש ונראה לגמרי כמו הדבר האמיתי. הבונוס: מחיר נמוך יותר במקרים רבים, וגם תחזוקה קלה ונוחה. לצד אלו, תמצאו שימוש בבטון, אריחי טרצו שחורים ושלל אבנים טבעיות בצבע השחור- צפחה, בזלת, ובלו סטון, אשר כל אחת מהן תתאים לחיפוי ולריצוף, ולהשלמת המראה גם עבור כיורים, אמבטיות ואלמנטים דקורטיביים כמו קרניזים ופנלים. תוכלו לבחור בין גימור מלוטש מט, מלוטש מבריק, מוברש או מותז חול, כאשר כל אחד מהגימורים הללו יצור מראה שונה לגמרי לאותה האבן. גם מבחינת אופן החיתוך, תוכלו לבחור מתוך עולם שלם של אפשרויות, כאשר כל אחת מהן מייצרת סגנון אחר, ביניהן פסיפס, פישבון, וחיתוכים אמורפיים, לצד אריחים בגדלים סטנדרטים קבועים. ואם בעבר חששנו מהצבע השחור בטענה שהוא מקטין את החלל, היום אנחנו יודעים ליצור תחושת מרחב בחלל באמצעות ריווח נכון בין האריחים ושימוש בפוגה מינימליסטית. איך מאמצים את הסגנון? בחרו באריחים גדולים במיוחד ובמראה אחיד עבור חיפויי הקירות והרצפה, כך שיווצר מראה המשכי ואפקט מרשים.

 חדר רחצה בציפוי פורמייקהחדר רחצה בציפוי פורמייקה בגימור דמוי בטון. עיצוב פנים: סנדרה חליוה. צילום: שי אדם

 

מקלחוןשילוב מספר גוונים כהים ייצור מראה טבעי. קולקציית אריחים מ- nord by fab ל-ויה ארקדיה. צילום: לואיס דניאלס

 

חדר רחצה צבעוניהאבן הטבעית מחליפה את האריחים המבריקים והחלקים ויוצרת עוד עניין בחלל. מקלחון עשוי בזלת שחורה. עיצוב פנים: אלינור בלומברג. צילום: איתי סיקולסקי

553
3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נורא
חוץ מהעיצוב של חליוה

איך בא לי מסיר אבנית

דקורציה
מהמם חדשני..אהבתי, למבינים בעיצוב לא למקובעי צבעים

המלצות נוספות
בודק...