ילדים עכשיו: רעננו את חדר הילדים עם האלמנטים הכי טרנדיים ונכונים

קמצוץ מעולם המבוגרים, קמצוץ מגני השעשועים, קצת צבע, קצת השראה והרבה סדר יכתירו את חדר הילדים בבית כיחיד מסוגו ויעניקו לו אופי משלו

 

מה זה צבעוני, מבולגן ונמצא בין ארבעה קירות? קרוב לוודאי שחדר ילדים. גם אם מעצבים חדר עבור הילדים, הוא ייראה פחות או יותר אותו דבר אצל רובנו, משום שאחרי הכול, נמצאים בו ילדים ומה לעשות, לא כולם ניחנו בסדר מופתי או ברכישת צעצועים וספרים בגוון אחד. כדי להפוך את החדר לאחד ומיוחד, חוץ מאשר לסדר אותו, כדאי לשקול שילוב של אלמנטים לא אופייניים, החל מנדנדה שמקומה בכלל בחצר המשחקים ועד מנורות סלוניות שמיועדות לחללים ציבוריים. איך זה יכול להיראות?

 

ייבוא מעולם המבוגרים


לילדים מייחדים מחלקות שלמות בחנויות, משום שהרהיטים המיועדים לחדרים שלהם אינם נראים כמו שאר הריהוט בבית – אם בגודל ובגובה, אם בחומרים ואם בעיצוב. גם יוצרו גרסאות מיניאטוריות לרהיטים ידועים, והכול ייעודי ומכוון בשבילם. אפשר לבחור פריט אחד או שניים מעולם המבוגרים, שלא יחסום את החדר או יעיק על המראה, ולהתאים לו לחדר הילדים. הדום מהסלון שנבחר לו ריפוד פסטלי, שידת איפור או מנורות רוז גולד ששולבו בחדר לתאומות הופך את מראה החדר לבלתי שגרתי.

 

הדום כשידת מיטההדום כשידת מיטה. עיצוב: אורנה מזור. צילום: שירן כרמל

 

חדר שינה לשתי בנותעיצוב: אריאלה עזריה ברקוביץ. צילום: אלעד גונן

 

 

פאן, פאן ועוד פעם פאן


אם יש בבית מקום פחות רציני ויותר הומוריסטי ומשעשע – הרי זהו חדר הילדים. אנחנו לא מתכוונים להפוך את החדר לגן שעשועים, כי כבודו של הגן בחוץ או לכל היותר בחדר המשחקים, אבל אם אפשר להוציא רהיט אחד מחוץ לקופסת הרצינות, למה שלא נייבא אותו פנימה? נדנדה, טרמפולינה קטנה, אוהל, מיטת מכונית ועוד יכולים להוסיף חיוך למכלול העיצובי.

 

ערסל בחדר ילדהערסל להגשמת פנטזיה בחדר ילדה. עיצוב: שירי ארצי. צילום: נדב פקט

 

 

תמונה מתחלפת


עוד מדבקה ועוד תמונה הם פריטים דקורטיביים מקובלים ומוסכמים, אבל סטטיים. כדי להפיח חיים בקיר אפשר להשתמש ברשת כלוח השראה, שבה ניתן ליצור בכל פעם מחדש "תמונה" אחרת של גלויות, פתקים, אביזרים תלויים ועוד. בפינת למידה של נערה בת 13 נבחרה רשת השראה כאביזר עיצובי וטרנדי השומר על עיצוב קליל, מאוורר ומעורר השראה.

 

לוח השראהלוח השראה מעל השולחן. עיצוב וצילום: מורן דהן

 

 

ניקיון בעיניים


אחת הדרכים לשמור על חדר נקי ולא עמוס ויזואלית היא לעצב אותו במראה עדין ורגוע, שיתאים לשינה ולמשחק, אבל גם לשמור עליו מסודר בעזרת מקומות אחסון. בחדר של אחיות בעלות טעם סטייליסטי שולבו מדבקות קיר מנוקדות בזהב, אפור, שחור ומנטה ונוספו מנורת לילה קקטוס שחור ומספר פריטים שחורים דקורטיביים. מתחת למיטה נמצא מקום לארגזי אחסון שיוצאים בקלות ומוחזרים למקומם מיד בתום השימוש.

 


איחסון מתחת למיטהיש מקום מתחת למיטה. עיצוב וצילום: קיטה קידס

 

 

קיר עם כוח


ואם בכל זאת רוצים להכניס צבע לחדר ולהחיות אותו באמצעים ויזואליים, אפשר לבחור בקיר אחד או כמה קירות צבועים, בטפט דומיננטי, ציור קיר או מדבקות שניתן להחליף בקלות יחסית. קיר כוח הוא לא מילה גסה גם בחדר הילדים.

 

קיר כוח בחדר בנותכתם צבע. עיצוב: חגית סער. צילום: שי אפגין

 

 

מרכזית
1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבה נהדרת תודה !

המלצות נוספות
בודק...